Przetargi.pl
Wykonanie VII etapu robót w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa nowego obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Łasku przy ul. Lutomierskiej"

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 768 300 , fax. 436 768 388
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 436 768 300, fax. 436 768 388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie VII etapu robót w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa nowego obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Łasku przy ul. Lutomierskiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa nowego obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Łasku przy ul. Lutomierskiej”. 2. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest w Łasku przy ul. Lutomierskiej na działce o powierzchni 2895 m2, nr ewid. 55 obręb 9. Jest to kolejny, VII etap budowy dwukondygnacyjnego nie podpiwniczonego budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łasku. Powierzchnia zabudowy obiektu to 689,0 m2 .W ramach inwestycji zaplanowano parking na 6 miejsc w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych, ciągi jezdne i piesze o powierzchni 1098 m2 z jednym zjazdem z ulicy Lutomierskiej oraz miejsce utwardzone pod pojemniki na odpady. Obecnie budynek jest w stanie zamkniętym, wykonano: pokrycie dachu z blachy, a na niższej części budynku wykonano „dach zielony”, ściany osłonowe ocieplone są metodą lekką mokrą, zmontowano stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną i cześć stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymurowane są ściany działowe. Wykonano część instalacji sanitarnych i elektrycznych, ściany oraz sufity są otynkowane wykonane są podłoża posadzki pietra i parteru, a w pomieszczeniach, w których były to przewidziane ułożone są na posadzce i ścianach płytki ceramiczne, wykonana jest również instalacja wentylacji w budynku (bez montażu centrali wentylacyjnej), zamontowano również cześć grzejników i baterii umywalkowych. W ramach przedmiotowego zamówienia planuje się wykonanie: 1. BRANŻA BUDOWLANA 1.1. Ciągów jezdnych i pieszych 1.2. Zieleni 1.3. Ogrodzenia 1.4. Stolarki i ślusarki budowlanej 1.5. Wykończenia wewn. ścian i stropów 1.6. Podłoży i posadzek parteru 1.7. Podłoży i posadzek piętra 1.8. Robót zewnętrznych 2. BRANŻA SANITARNA 2.1. Wewnętrznej instalacji wodociągowej 2.2. Wewnętrznej instalacji zimnej wody i przeciwpożarowej 2.3. Instalacji c.o. - robót montażowych 2.4. Pomieszczenie stołówki – centrala CNW1 (Cz1) 2.5. Pomieszczenia stołówki – centrala CNW1 -N1. 2.6. Wentylatorów wywiewnych łazienkowych 2.7. Instalacji solarnej 2.8. Kotłowni gazowej (roboty montażowe, montaż rurociągów, roboty antykorozyjne, roboty izolacyjne) 2.9. Wewnętrznej instalacji gazu 3. BRANŻA ELEKTRYCZNA 3.1. Instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych 3.2. Rozdzielnicy RG.a 3.3. Instalacji oddymiania AFG 3.4. Okablowania strukturalnego 3.5. Głównego punktu dystrybucji GPD 3.6. Instalacji domofonowej 3.7. Oświetlenia terenu 4. ZABEZPIECZENIE PRZECIPOŻAROWE BUDYNKU. 4.1. Wyposażenie obiektu w elementy bezpieczeństwa pożarowego. Uwaga: • Wykaz robót do wykonania w VII etapie ujęto w załączniku – „Wykaz robót do wykonania”. • Wykonawca, zapewni kierowników robót odpowiedniej specjalności techniczno – budowlanej. • Umowa ma charakter ryczałtowy. Wykonawca ponosi ryzyko prawidłowego obliczenia ceny za wykonanie zamówienia. Jest to ostatni etap robót budowlanych. W celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania, zaleca się, aby Oferent dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. • W ramach przedmiotowego zadnia Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwolenie na użytkowanie. W tym wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, z której będzie wynikało, jakie elementy bezpieczeństwa pożarowego należy zamontować w budynku (gaśnice, piktogramy, itp.) Koszt sporządzenia scenariuszu pożarowego oraz zakup wymaganych elementów bezpieczeństwa pożarowego pokrywa Wykonawca. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej – załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 i 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 5. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 6. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 6.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, wykonanie: • ciągów jezdnych i pieszych, zieleni, ogrodzenia, stolarki i ślusarki budowlanej, • wykończenia wewnętrzne ścian i stropów, • podłoża i posadzek parteru, • podłoża i posadzek piętra, • robót zewnętrznych, • wewnętrznej instalacji wodociągowej, • wewnętrznej instalacji zimnej wody i przeciwpożarowej, • instalacji c.o. – robót montażowych, • pomieszczenie stołówki – centrali CNW1 (cz1), • pomieszczenie stołówki – centrali CNW1 – N1, wentylatorów wywiewnych łazienkowych, • instalacji solarnej, • kotłowni gazowej (roboty montażowe, montaż rurociągów, roboty antykorozyjne, roboty izolacyjne), • wewnętrznej instalacji gazu, • instalacji oświetlenia gniazd wtykowych, • rozdzielnicy RG.a, • instalacji oddymienia AFG, okablowania strukturalnego, • głównego punktu dystrybucji GPD, • instalacji domofonowej, • oświetlenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:  wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 6.1. czynności. 6.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 1.5. Z treści wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę składaną wspólnie. 1.6. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach