Przetargi.pl
WYKONANIE UTWARDZENIA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO CZĘŚCI TERENU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8

Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, Piaskowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 432 48 80 , fax. 91 432 48 80
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi
    Piaskowa 99
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 432 48 80, fax. 91 432 48 80
    REGON: 320825230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8police.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: placówka oświtowa - szkoła podstawowa publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE UTWARDZENIA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO CZĘŚCI TERENU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych i usług polegających na: „Wykonaniu utwardzenia oraz oznakowania poziomego i pionowego części terenu Szkoły Podstawowej nr 8” Roboty będą wykonywane na terenie szkoły posiadającym wygrodzenie w formie płotu z utwardzonym wjazdem od strony ulicy Piaskowej. Teren Szkoły jest terenem ogólnodostępnym, stanowi również dojście do terenów rekreacyjnych miasta Police w bezpośrednim sąsiedztwie robót odbywać się będzie ruch pieszy i ruch kołowy. Zamówienie podzielono na dwa etapy realizacyjne, tj. etap pierwszy do którego należy wykonanie robót po stronie północnej i wschodniej budynku szkoły (wykonanie strefy kiss&ride oraz strefy obsługi klientów szkoły – patrz rys. 3 projektu stałej organizacji ruchu) Etap drugi to pozostałe roboty – (wykonanie strefy obsługi pojazdów administracji szkoły, nauczycieli oraz pieszych - patrz rys. 3 projektu stałej organizacji ruchu). Zamawiający dopuszcza realizację etapów jeden po drugim w kolejności ich numeracji albo ich współrealizację, nie dopuszcza natomiast realizacji w odwrotnej kolejności, tj. w pierwszej kolejności etapu drugiego a następnie etapu pierwszego. Zakres zamówienia obejmuje, także niżej wymienione obowiązki Wykonawcy: a) zabezpieczenie powierzchni przyległych, elementów wyposażenia (obiektów) znajdujących się w rejonie możliwego oddziaływania realizowanych Prac przed ich niekorzystnym wpływem na stan tych obiektów (techniczny, funkcjonalny, estetyczny), b) dostarczenie wraz z montażem i demontażem wszelkiego rodzaju sprzętu, maszyn, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania Przedmiotu Umowy; c) przeprowadzenie, pomiarów i sprawdzeń przewidzianych w dokumentach Umowy na własny koszt, d) usunięcie z terenu Szkoły wszelkich materiałów i odpadów itp. po zakończeniu Prac i przekazanie Zamawiającemu Terenu prowadzenia Prac w stanie nadającym się do użytkowania, e) naprawa istniejących nawierzchni zniszczonych w wyniku działań Wykonawcy, Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt stałej organizacji ruchu „Drogi wewnętrzne na terenie Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II przy ul. Piaskowej 99 w Policach” Załącznik nr 9 do SIWZ Projekt techniczny pn. „Dokumentacja wykonawcza utwardzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach” Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót UWAGA: Przedmiary stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz może je modyfikować. 4 . Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówienia określają: 1) załączniki nr 8 i 9 do SIWZ 2) wzór umowy – załącznik nr 7 do SIWZ 3) SIWZ 5. Warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przejęcia od Zamawiającego terenu realizacji zamówienia, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu realizacji prac/usług. 2) Wykonawca zobowiązany jest do : a) zabezpieczenia instalacji, urządzeń w miejscu realizacji usług i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac; b) zabezpieczenia terenu prac miejsc niebezpiecznych przed dostępem osób postronnych; c) dbania o porządek w miejscu realizacji usług oraz utrzymywanie go w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; d) uporządkowania miejsca realizacji usług po wykonaniu prac w tym dokonania na własny koszt, renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów lub instalacji; e) przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. 3) Wykonawca zapewni wykonanie robót przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia . 4) Wykonawca zapewnieni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. 5) Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2017.519, z późniejszymi zmianami), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018.21, z późniejszymi zmianami) Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 6) Ze względu zaplanowany okres realizacji zamówienia przypadający na okres wakacyjny Zamawiający dopuszcza pracę na terenie Szkoły w dniach od poniedziałku do soboty od godziny 7:00 do godziny 20:00. 7) W trakcie trwania „roku szkolnego” realizacji zajęć szkolnych, tj. od dnia 03.09.2018r, ze względu na organizację zajęć szkolnych przewiduje się wykonywanie robót prac powodujących nadmierny hałas poza godzinami pracy szkoły. Zamawiający dopuszcza pracę w dniach od poniedziałku do piątku od godziny 14:00 do godziny 20:00, w soboty od godziny 07:00 do godziny 20:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach