Przetargi.pl
Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM „Służewiec”, DOM „Wierzbno”, DOM „Wiśniowa”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Polkowska”.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM „Służewiec”, DOM „Wierzbno”, DOM „Wiśniowa”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Polkowska”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM „Służewiec”, DOM „Wierzbno”, DOM „Wiśniowa”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Polkowska”. 3.1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności roboty polegające na wykonaniu: 3.1.1.1. a ) napraw cząstkowych chodników i ciągów pieszo-jezdnych z prefabrykatów brukarskich, w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia, b) remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową lub asfaltem lanym w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia, c) remontów lub prefabrykowanych nawierzchni ciągów pieszych i pieszo jezdnych, d) miejsc postojowych dla pojazdów mieszkańców, e) progów zwalniających, f) remontu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, polegających na wymianie zużytych warstw lub ułożeniu warstw ścieralnych z wykorzystaniem istniejących nawierzchni jako podbudowy, g) pionowego i poziomego oznakowania miejsc parkingowych, ciągów pieszo-jezdnych i stref zamieszkania, h) innych robót drogowych zlecanych przez Zamawiającego, związanych z przedmiotem zamówienia i niezbędnych do jego kompletnego wykonania – w tym odtwarzanie uszkodzonych terenów zieleni. 3.1.1.2.a) niezwłocznych, całodobowych napraw cząstkowych chodników i ciągów pieszo- jezdnych z prefabrykatów brukarskich, w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia, b) niezwłocznych, całodobowych remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową lub asfaltem lanym w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia, 3.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru Zamawiającego, wskazanych każdorazowo w jednostkowych zleceniach. 3.3. Roboty drogowe, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji będą realizowane na odrębne, pisemne zlecenia przygotowywane przez Zamawiającego, ze szczegółowym określeniem lokalizacji przedstawionej na podkładach geodezyjnych, zakresu i ich przedmiarowej ilości oraz z określeniem terminu ich rozpoczęcia i zakończenia. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokołem bezusterkowego odbioru końcowego przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. 3.1.1. każdorazowo wypłacane będzie po otrzymaniu faktur, wystawionych przez Wykonawcę. Faktury wystawiane będą na podstawie zweryfikowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorysów zamiennych, sporządzonych w oparciu o zatwierdzony obmiar robót i ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca przedłoży w ofercie (sporządzonego na formularzu kosztorysu ślepego, który jest załącznikiem do Rozdziału IV siwz Dokumentacji technicznej w formie „ramowego” przedmiaru robót) oraz na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Uwaga: Zamawiający przewiduje uzgodnienie z wybranym Wykonawcą harmonogramu robót, planowanych do wykonania w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 ZŁ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna się składać z: 1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysu ofertowego podpisanego (parafowanego) przez Wykonawcę na każdej stronie. 1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 1.7. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy, 1.8. dokumentu gwarancyjnego zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 1.9. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w branży drogowej potrzebnych do prowadzenia nadzoru nad wykonaniem zamówienia oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem robót i została wskazana w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach