Przetargi.pl
Wykonanie usługi związanej z ekspozycją wystawy plenerowej Fundusze unijne w Małopolsce 2007-2013 - Dobre praktyki w następujących miejscowościach: Krynica, Nowy Sącz, Tarnów, Nowy Targ, Chrzanów oraz Kraków

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2010-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi związanej z ekspozycją wystawy plenerowej Fundusze unijne w Małopolsce 2007-2013 - Dobre praktyki w następujących miejscowościach: Krynica, Nowy Sącz, Tarnów, Nowy Targ, Chrzanów oraz Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z ekspozycją wystawy plenerowej Fundusze unijne w Małopolsce 2007-2013 - Dobre praktyki w następujących miejscowościach: Krynica od 7 - 13 września 2010 r., Nowy Sącz od 14 - 20 września 2010 r., Tarnów od 21 - 27 września 2010 r., Nowy Targ od 28 września - 4 października 2010 r., Chrzanów od 5 - 11 października 2010 r., Kraków od 12 - 18 października 2010 r. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Dokonania wszelkich niezbędnych uzgodnień z instytucjami odpowiedzialnymi za realizację wystaw plenerowych w poszczególnych miastach, uzyskania wszelkich pozwoleń niezbędnych do ustawienia i ekspozycji Wystawy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dokonał wstępnej rezerwacji miejsc w poszczególnych miastach we wskazanych w pkt 1 terminach, ujętych w załączniku nr 1 do umowy - harmonogramie wystawy. 2) Druku dostarczonych przez Zamawiającego fotografii na 30 planszach, każda o wymiarach 150 szer. x 200 cm wys., na płótnie winylowym, którego powierzchnia imituje strukturę płótna malarskiego. 3) Montażu plansz z nadrukiem na 30 stelażach przekazanych przez Zamawiającego (wymiar stelaża: 160 cm szer. x 240 cm wys.). 4) Każdorazowo montażu (rozstawienia) oraz demontażu wystawy (całkowita długość systemu wystawienniczego: 50m) w miejscach jej ekspozycji, w sposób zapewniający całkowite bezpieczeństwo widzom oraz osobom postronnym. 5) Transportu wystawy do i z miejsc jej ekspozycji. 6) Prowadzenia bieżącego serwisu wystawy oraz odświeżenia elementów wystawy pomiędzy okresami jej ekspozycji. 7) Podpisania stosownych umów z dostawcami energii elektrycznej potrzebnej do oświetlenia Wystawy w całym okresie ekspozycji 24 h/dobę (oświetlenie: 30 halogenów po 100 W, łącznie 3kW) i pokrycia kosztów w nich wynikających. 8) Zapewnienia i zabezpieczenia kabli doprowadzających prąd do wystawy zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i normami bezpieczeństwa. 9) Przekazania Zamawiającemu wszystkich elementów wystawy po zakończeniu ostatniej ekspozycji wystawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach