Przetargi.pl
Wykonanie usługi zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Radłów – zima 2018/2019

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33130 Radłów, ul. Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 782 044 , fax. 146 782 818
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7
    33130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 146 782 044, fax. 146 782 818
    REGON: 54565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Radłów – zima 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie usługi zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzeń dróg gminnych na terenie Gminy Radłów. 2. Zamówienie podzielone zostało na cztery części: Opis poszczególnych części zamówienia: a) część I - usługi w zakresie odśnieżania oraz usuwania oblodzeń - rejon obszarowy nr 1 - Przybysławice, Marcinkowice, Zdrochec, Zabawa, Wał-Ruda, Wola Radłowska - długość 25 800 m; b) część II - usługi w zakresie odśnieżania oraz usuwania oblodzeń - rejon obszarowy nr 2 - Radłów, Brzeźnica, Niwka - długość 24 130 m; c) część III - usługi w zakresie odśnieżania oraz usuwania oblodzeń rejon obszarowy nr 3 - Biskupice Radłowskie, Glów, Sanoka, Siedlec, Łęka Siedlecka - długość 21 260 m. 3. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie lub wybrane części zamówienia. 4. Jednemu wykonawcy może zostać udzielone zamówienia we wszystkich częściach. 5. Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) są to usługi mające na celu zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa. 6. Do zwalczania śliskości na drogach gminnych, Wykonawca zastosuje materiały zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) tj. mieszanki środków niechemicznych i chemicznych w proporcjach: a) 94 % środki niechemiczne: kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm, b) 6 % środki chemiczne w postaci stałej: chlorek sodu (sól drogowa). 7. W przypadku wystąpienia takich zjawisk atmosferycznych jak śliskość, gołoledź, lodowica, Wykonawca wyłącznie na bezpośrednie telefoniczne polecenie Zamawiającego, zobowiązany jest do posypania dróg gminnych tylko na: a) skrzyżowaniach, b) odcinkach o pochyleniu ≥ 4 %, c) w innych miejscach, które zostaną wyznaczone przez Zamawiającego, gdzie wielkość utrudnień i przerw w ruchu uzależniona jest od skali, jak również czasu trwania zjawiska powodującego wystąpienie śliskości zimowej. 8. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest usunąć śliskość, gołoledź, lodowicę, oraz wykonać odpłużanie zalegającego śniegu na całości lub wyznaczonym odcinku drogi. 9. Wykonawca zobowiązany jest do pozimowego oczyszczania dróg z materiałów pozostałych po zimowym utrzymaniu. 10. Za jakość wykonanych usług, oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji odpowiedzialny jest Wykonawca. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Specyfikacja Techniczna - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników Gminy Radłów– Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Standard Zimowego Utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Radłów, w zakresie odśnieżania, zwalczania i likwidowania śliskości zimowej – Załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej dróg gminnych, na których będzie prowadzona usługa zimowego utrzymania oraz zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia, w celu prawidłowego oszacowania ceny oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny wykonania zamówienia. Wykonawca przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. 13. Zamówienie wykonywane będzie wyłącznie w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, powodujących taką konieczność, na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 8. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej przy zastosowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust. 1 ustawy Pzp. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 18. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w Formularzu ofertowym, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 20. Zamawiający informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 SIWZ. 21. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub ewentualnych nieścisłości SIWZ po upływie terminu na wniesienie odwołania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1 niniejszej siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Nr 3 do siwz; 3) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. 4) Informację nt. RODO sporządzone zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 8 do siwz. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów dla Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3a. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 5 i 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.gminaradlow.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty w celu uzgodnienia wszystkich szczegółowych kwestii zawieranej umowy oraz dostarczenia: - do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą - w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom; - kopii; a) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie dostarczenie umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 4 pzp), odpowiednio umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej, o ile nie została załączona do oferty; b) W przypadku Spółki z o.o. gdy oferowana cena zamówienia wynosi powyżej dwukrotnej wysokości kapitału zakładowego, złożenie oświadczenia zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych oraz dokumentu potwierdzającego uprawnienie rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (wyciąg z umowy Spółki albo uchwałę wspólników);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach