Przetargi.pl
„Wykonanie usługi zarządzania projektem pn.: „Powiat Kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe””

Powiat Kolbuszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36100 Kolbuszowa, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2275880 , fax. 17 2271523
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kolbuszowski
    ul. 11 Listopada 10
    36100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 2275880, fax. 17 2271523
    REGON: 69058138200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie usługi zarządzania projektem pn.: „Powiat Kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres interwencji: Lepsze dopasowywanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwianie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmacnianie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego i ich jakości, w tym poprzez mechanizmy prognozowania umiejętności, dostosowania programów nauczania oraz tworzenia i rozwoju systemów uczenia się poprzez praktyczną naukę zawodu realizowaną w ścisłej współpracy z pracodawcami W ramach projektu dla Zespół Szkół Technicznych w Kolbuszowej, ul. Janka Bytnara 2 i Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni realizowane będzie: a) Doradztwo edukacyjno-zawodowe–w celu wybór ścieżki zawodowej, dostoswanej do sytuacji lokalnego rynku pracy b) zakup wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego dla ZST i ZSAE w Weryni (ZST dla kier. technik hotelarstwa, informatyk, ZSAE-tech. ekonomista, żywienia i us. gastronomicznych.,-kucharz) c) Szkolenia kompetencyjne, kwalifikacyjne ZST, ZSAE d) Staże/praktyki zawodowe u pracodawców e) Wdrożenie e-learningu do bieżącej pracy szkół; ZST, ZSAE-cel przygotowanie uczniów do kwalifikacyjnych egz. zawodowych; zajęcia pozalekcyjne f) Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli zawodu: studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, szkolenia doskonalące w zakresie tematyki związanej z nauczanym zawodem g) Promocja szkolnictwa zawodowego i współpracy z przedsiębiorcami-festiwal nauki i techniki; w lat. szkolnych 2016/17/18/19. Wartość projektu ogółem: 1 436 836,80 zł W ramach usługi zarządzania projektem realizowane będą 3 zadania. Funkcji wymienionych poniżej nie można łączyć – do każdej z funkcji musi zostać wyznaczona min. 1 odrębna osoba: 2.1. Zadanie 1: Kierownik projektu (min. 1 osoba) z zakresem obowiązków: 1) koordynacja i organizacja prac zespołu projektowego 2) zorganizowanie i prowadzenie biura projektu w miejscu wskazanym i udostępnionym przez Zamawiającego, w tym zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i innych niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania i realizowania procesu zarządzania projektem. 3) współpraca z Instytucją Pośredniczącą – Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie, 4) współpraca z Zamawiającym, w tym bezzwłoczne informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach związanych z realizacją projektu, w tym zagrożeniach dotyczących nieosiągnięcia wskaźników rezultatu i produktu projektu, 5) planowanie, koordynowanie i zarządzanie zadaniami w projekcie, zgodnie z dokumentacją i procedurami projektu, regulaminem konkursu a także z najlepszymi praktykami dotyczącymi zarządzania projektem, 6) dbałość o zgodność realizowanych działań z wnioskiem o dofinansowanie projektu, budżetem i harmonogramem, 7) zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zamawiającym, placówkami objętymi wsparciem, w tym osobami sprawującymi nadzór nad tymi placówkami, oraz kadrą projektu, 8) nadzór nad prawidłową realizacją projektu oraz zgodnością w obowiązującymi wytycznymi, w tym: Regulaminem konkursu nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-004/15 w ramach RPO WP na lata 2014-2020, SZOOP RPO WP na lata 2014-2020, Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 oraz obowiązującymi aktami prawnym, dokumentami i wytycznymi o których mowa w Regulaminie konkursu nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-004/15 w ramach Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, 9) Kierownik projektu wykonywał będzie swoje obowiązki w biurze projektu co najmniej 20 godzin tygodniowo w biurze projektu 10) zarzadzanie ryzykiem, analiza ryzyka oraz podejmowanie działań mających na wyeliminowanie ewentualnych nieprawidłowości, 11) nadzór nad dokumentacją finansową projektu, w tym comiesięczna weryfikacja prawidłowości sporządzanych dokumentów finansowo-księgowych (tj. opis dokumentów finansowych, zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem merytorycznym, weryfikacja zgodności ponoszonych wydatków z budżetem projektu oraz obowiązującymi wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków), 12) comiesięczna kontrola i weryfikacja wykonania budżetu projektu, 13) nadzór nad harmonogramem płatności, wprowadzanie korekt w harmonogramie zgodnie z wartością wydatkowanych w ramach projektu środków finansowych, 14) nadzór nad dokumentacją merytoryczną projektu, w tym comiesięczna weryfikacja prawidłowości prowadzonej dokumentacji merytorycznej projektu, 15) prowadzenie sprawozdawczości projektu: – sporządzenie wniosków o płatność w ramach systemu SL2014 – w części dotyczącej realizacji zadań merytorycznych, w części dotyczącej postępu finansowego, – wprowadzenie danych dotyczących personelu projektu, w tym prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej czasu pracy personelu projektu; – prowadzenie bazy uczestników projektu w ramach systemu SL2014, wprowadzanie danych dotyczących udzielonych zamówień publicznych w ramach projektu, 16) przygotowanie i prowadzenie postepowań w ramach PZP (realizacja procedur związanych z prawem zamówień publicznych, oraz kontrola przestrzegania prawa w zakresie prawa zamówień publicznych, 17) szacowanie wartości zamówień oraz dokumentowanie procesu szacowania wartości zamówienia , 18) sporządzanie dokumentacji dotyczących zamówień publicznych: zapytań ofertowych, dokumentów przetargowych, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, załączników oraz innych dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, 19) ogłaszanie przetargów, zapytań ofertowych, publikacja ogłoszeń (strony internetowe, Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych, Dziennik Europejski, BIP, tablice ogłoszeń), 20) udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zamówieniach publicznych, 21) publikacja wyników zgodnie z obowiązującym stanem prawnym. 22) sporządzanie wymaganych umową o dofinasowanie dokumentów w tym finansowych, raportów i sprawozdań, 23) organizacja, prowadzenie i nadzór nad działaniami informacyjno-promocyjnymi projektu, w tym nad organizacją festiwalu nauki i techniki, 24) współpraca z placówkami objętymi wsparciem w procesie rekrutacji uczestników projektu (w tym współpraca w opracowaniu Regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie, formularzy rekrutacyjnych wraz z załącznikami), 25) dobór kadry projektu oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem powierzonych obowiązków przez pomocniczy personel; tj. w szczególności szkolni koordynatorzy/opiekunowie projektu, księgowa projektu, 26) sporządzanie umów w ramach projektu, w tym umów z instytucjami szkoleniowymi, 27) nadzór nad realizacją zadań merytorycznych (proces doradczy, szkoleniowy: szkolenia kompetencyjne oraz szkolenia kwalifikacyjne, szkolenia nauczycieli zawodu, realizacja zakupu i instalacji wyposażenia, nadzór nad stażami i praktykami zawodowymi dla uczniów/uczennic, współpraca z instytucjami szkoleniowymi oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym, przedsiębiorcami, 28) koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań zleconych w ramach projektu, 29) opracowanie dokumentacji monitoringu i ewaluacji projektu, 30) prowadzenie działań monitoringowych i ewaluacyjnych – kwartalna analiza stopnia osiągniecia rezultatów i produktów projektu. 31) Realizacja działań promocyjnych projektu zgodnie z obowiązującym Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (z dnia 9 lipca 2015r.) 32) po zakończeniu realizacji projektu rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym sporządzenie końcowego wniosku o płatność i wprowadzanie wszelkich poprawek naniesionych przez uprawniona Instytucję do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu niezależnie od faktu, że projekt uległ zakończeniu rzeczowemu i finansowemu oraz mimo upływu terminu umowy zawartej z Zamawiającym i zakończenia wypłaty wynagrodzenia. 33) Realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem 34) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania kierownika projektu na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 godzin od wezwania (fax, e-mail). 35) Kierownik projektu zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków wynikających z umowy oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym, fax i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. 2.2 zadanie 2 Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej, ul. Janka Bytnara 2 (min 1 osoba) 2.3 zadanie 3 Koordynator/szkolny opiekun projektu (KSO) w Zespole Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni (min. 1 osoba) zakres obowiązków KSO (dla obu zadań): 1) współpraca z Kierownikiem projektu, w tym zapewnienie wsparcia merytorycznego w prowadzeniu działań projektowych 2) współpraca z Kierownikiem projektu w zakresie: a) przygotowanie i prowadzenie postepowań w ramach PZP (realizacja procedur związanych z prawem zamówień publicznych, oraz kontrola przestrzegania prawa w zakresie prawa zamówień publicznych, b) szacowanie wartości zamówień oraz dokumentowanie procesu szacowania wartości zamówienia , c) sporządzanie dokumentacji dotyczących zamówień publicznych: zapytań ofertowych, dokumentów przetargowych, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, załączników oraz innych dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, 3) współpraca z kadrą projektu w tym kierownikiem, księgową projektu, 4) zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy placówkami objętymi wsparciem, w tym osobami sprawującymi nadzór nad tymi placówkami, oraz kadrą projektu, 5) dbałość o zgodność realizowanych działań z wnioskiem o dofinansowanie projektu, budżetem i harmonogramem, 6) organizacja i prowadzenie działań promocyjnych projektu na terenie szkół objętych wsparciem, w tym zamieszczanie informacji na stronie internetowej i tablicach ogłoszeń (zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie), 7) organizacja i prowadzenie działań rekrutacyjnych Uczestników projektu: współpraca z Kierownikiem projektu nad opracowaniem dokumentów rekrutacyjnych, przyjmowanie i weryfikacja formalna zgłoszeń zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie, sporządzenie listy rankingowej, zawarcie umów z uczestnikami projektu wraz z deklaracjami udziału w projekcie oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych, 8) organizacja procesu doradczego: w tym nadzór nad opracowaniem indywidualnych planów działania dla UP, organizacja warsztatów pedagogiczno-zawodowych, organizacja indywidualnego wsparcia doradczego dla UP, 9) organizacja procesu szkoleniowego (szkolenia kompetencyjne i kwalifikacyjne dla uczniów/uczennic szkół objętych wsparciem), 10) organizacja i nadzór nad realizacją staży/praktyk zawodowych dla uczniów/uczennic ZST, ZSAE, nadzór nad realizacją zajęć e-lerningowych, 11) prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu, w tym comiesięczna weryfikacja prawidłowości prowadzonej dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu (dokumentacja rekrutacyjna, dokumentacja działań promocyjnych projektu, dokumentacja dotycząca procesu szkoleniowego, w tym zajęć z wykorzystaniem platformy e-lerningowej: listy obecności, dzienniki zajęć, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, protokołów z egzaminów, wydanych zaświadczeń, certyfikatów), 12) współpraca z instytucjami szkoleniowymi oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym, przedsiębiorcami, 13) współpraca z kierownikiem projektu w prowadzeniu sprawozdawczości projektu, w tym prowadzenie sprawozdawczości w ramach systemu SL2014, 14) sporządzanie wymaganych umową o dofinasowanie dokumentów, raportów i sprawozdań, 15) opracowanie dokumentacji monitoringu i ewaluacji projektu, 16) monitoring i ewaluacja działań: kwartalna analiza stopnia osiągniecia rezultatów projektu. 17) Realizacja działań promocyjnych projektu zgodnie z obowiązującym Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (z dnia 9 lipca 2015r.) 18) po zakończeniu realizacji projektu rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym sporządzenie końcowego wniosku o płatność i wprowadzanie wszelkich poprawek naniesionych przez uprawniona Instytucję do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu niezależnie od faktu, że projekt uległ zakończeniu rzeczowemu i finansowemu oraz mimo upływu terminu umowy zawartej z Zamawiającym i zakończenia wypłaty wynagrodzenia. 19) Realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania koordynatorów na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 godzin od wezwania (fax, e-mail). 21) Koordynatorzy szkolni wykonywać będą swoje obowiązki co najmniej 20 godzin tygodniowo w biurze projektu 22) Koordynatorzy szkolni zobowiązani będą do pełnienia obowiązków wynikających z umowy oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym, fax i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. 23) Pełnienie funkcji Koordynatorów szkolnych będzie odbywać się pod kierownictwem kierownika projektu i Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach