Przetargi.pl
Wykonanie usługi załadunku, odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz wszystkich podległych jednostek Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/51/2020.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30
    35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 582 192, fax. 178 582 193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi załadunku, odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz wszystkich podległych jednostek Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/51/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi załadunku, odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz wszystkich podległych jednostek Policji woj. podkarpackiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym jako część zamówienia traktuje się jedno z zadań określonych poniżej, tj.: 1) Zadanie nr 1 – wykonanie usługi załadunku, odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz wszystkich podległych jednostek Policji woj. podkarpackiego – odpady przemysłowe, 2) Zadanie nr 2 – wykonanie usługi załadunku, odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz wszystkich podległych jednostek Policji woj. podkarpackiego – odpady medyczne, 3) Zadanie nr 3 – wykonanie usługi załadunku, odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz wszystkich podległych jednostek Policji woj. podkarpackiego – odpady elektryczne i elektroniczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na cały okres realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby wykonującej przedmiot zamówienia (tj. czynności związane z załadunkiem, odbiorem i transportem odpadów niebezpiecznych). Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w Załącznikach nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy. 6. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ, mowa jest o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia wskazany w ust 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie (decyzję) obejmujące swym zakresem rodzaje odpadów, przedstawione odpowiednio w zadaniach nr 1, nr 2 lub nr 3, wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie: - zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku) lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub - zbierania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub - przetwarzania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie. b) aktualne zezwolenie (decyzję) obejmujące swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione odpowiednio w zadaniach nr 1, nr 2 lub nr 3 wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu – dysponowanie wpisem do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami – BDO. W przypadku przedstawienia decyzji na zbieranie lub umowy z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie, Wykonawca musi dysponować dostępem do instalacji do recyklingu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach