Przetargi.pl
Wykonanie usługi wycinki i pielęgnacji drzew na terenie Akademii Sztuki Wojennej

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, , fax. 261813217
    REGON: 01157424400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi wycinki i pielęgnacji drzew na terenie Akademii Sztuki Wojennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz drzew do wycinki i pielęgnacji zawierają: Załącznik nr 6 do SIWZ „Wzór umowy” oraz Formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wycinkę drzew, w tym; a) ścięcie drzewa; b) pocięcie pnia na dogodne odcinki do transportu; c) wywiezienie całości urobku we własnym zakresie i na własny koszt; d) frezowanie pniaków pozostałych po wycince; e) uporządkowanie terenu. 2) Zabiegi pielęgnacyjne w obrębie koron drzew: a) usunięcie gałęzi suchych i nadłamanych, b) utrzymanie uformowanego kształtu korony, c) wykonanie specjalistycznego zabiegu w celu przywrócenia statyki drzewa, d) uprzątnięcie i wywiezienie wyciętych gałęzi z terenu ASzWoj; 3. Akademia Sztuki Wojennej posiada stosowne decyzje administracyjne na wycinkę przedmiotowych drzew, które do wglądu otrzyma wyłoniony w przetargu Wykonawca usługi. 4. Podczas wycinki należy chronić przed uszkodzeniem elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew, np. takie jak nawierzchnie dróg i chodników, ogrodzenie, budynki i budowle, sieci uzbrojenia terenu itp. W razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadkiem obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub opuszczeniem tych elementów na linach. Wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów wokół. 5. Ilość drzew określona w formularzu ofertowym jest to ilość szacunkowa, (przewidywana) do wycinki i pielęgnacji w okresie obowiązywania umowy. Rzeczywista ilość zamawianych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 30% wartości umowy, pozostałe 70% zostanie opcjonalnie zamówione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy. 7. Niewyczerpanie przez okres umowy kwoty określonej za realizację przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy. 8. Przystąpienie Wykonawcy do wykonywania usługi wycinki lub pielęgnacji drzew nastąpi na każdorazowe zgłoszenie wykonania zlecenia, złożone e-mailem przez Zamawiającego w terminie. …..…… dni (zgodnie ze złożoną ofertą) od dnia otrzymania zamówienia. 9. Czas realizacji każdorazowego zlecenia zależny będzie od wielkości i zakresu zgłaszanych prac ale nie dłuższy niż 14 dni. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na której będą wycinane drzewa, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej terenu prac i jego otoczenia jest możliwe, po uprzednim pisemnym zgłoszeniu na adres e-mail m.dmowska@akademia.mil.pl, po ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu wycinki ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK.ZZP.261.34.2019”. Zaleca się a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć w oryginale. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust. 4 pkt 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 5 stosuje się. 6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 4 pkt 1) składa dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ust. 5 pkt 1 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach