Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, Jackowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 410 508, 61 22 69 228 , fax. 618 410 629
- Data zamieszczenia: 2018-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Jackowskiego 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 410 508, 61 22 69 228, fax. 618 410 629
REGON: 301591815 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.podgik-poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi weryfikacji - sprawowania funkcji Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem opracowania wynikającego z realizacji umowy dotyczącej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Puszczykowo (Id 302102) w ramach projektu: “Cyfryzacja Geodezyjnych Rejestrów Publicznych dla Powiatu Poznańskiego” Działanie 2.1 ,,Rozwój elektronicznych usług publicznych” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na wykonaniu weryfikacji - sprawowaniu funkcji Inspektora Nadzoru nad prawidłową realizacją umowy nr GKG.GO.2130.10.2018 dotyczącą modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej: Puszczykowo (Id 302102) w tym obrębów ewidencyjnych: Puszczykowo (Id 302102_1.0001), Puszczykowo Stare (Id 302102_1.0002) Niwka (Id 302102_1.0003) w ramach projektu “Cyfryzacja Geodezyjnych Rejestrów Publicznych dla Powiatu Poznańskiego” Działanie 2.1 ,,Rozwój elektronicznych usług publicznych” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 2. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. XI ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Okresowe, co najmniej raz na pięć lat, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z inwentaryzacją zasobu w podziale na 5 części
Dodano: 2023-08-21 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem opracowania polegającego na dostosowaniu bazy danych GESUT do obowiązujących przepisów prawa w ramach projektu: „CYFRYZACJA GEODEZYJNYCH REJESTRÓW PUBLICZNYCH POWIATU POZNAŃSKIEGO – CZĘŚĆ II” Działanie 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
Dodano: 2021-03-02 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem opracowania polegającego na dostosowaniu bazy danych GESUT do obowiązujących przepisów prawa w ramach projektu: „CYFRYZACJA GEODEZYJNYCH REJESTRÓW PUBLICZNYCH POWIATU POZNAŃSKIEGO – CZĘŚĆ II” Działanie 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
Dodano: 2020-12-31 - Wykonanie okresowej rocznej kontroli przewodów kominowych oraz kontroli instalacji gazowej w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
Dodano: 2020-07-15 - Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowej na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. (POK3)
Dodano: 2020-05-14 - wykonanie przeglądów budynków znajdujących się w Zasobie KOWR OT Poznań
Dodano: 2020-04-22 - Wykonanie kontroli rocznej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji KOWR OT Poznań
Dodano: 2020-03-10 - Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowej na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na V części.
Dodano: 2020-02-18 - Okresowe, co najmniej raz na pięć lat, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z inwentaryzacją zasobu w podziale na 5 części
Dodano: 2020-01-31 - wykonanie przeglądów (kontroli okresowej rocznej i pięcioletniej) budynków mieszkalnych oraz biurowych KOWR OT Poznań
Dodano: 2019-08-30