Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie wykonania projektów budowlanych i wykonawczych na realizację inwestycji drogowych z podziałem na części: Część I : „Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk – Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km” Część II : „Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska – Drzewicz – Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km”. Część III: „Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż – Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km”.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie wykonania projektów budowlanych i wykonawczych na realizację inwestycji drogowych z podziałem na części: Część I : „Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk – Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km” Część II : „Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska – Drzewicz – Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km”. Część III: „Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż – Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej obejmującej: Część 1:„Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk– Łukowo na odcinku długości ok. 2,700 km” Część 2: „Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska – Drzewicz – Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km” Część 3: „Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż – Kwieki - Bielawy na odcinku długości 4,040 km” Wynikiem realizacji zamówienia Zamawiający otrzyma następujące produkty: Dokumentacja projektowa. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Pełna dokumentacja niezbędna do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID. II. ZAKRES USŁUG Część 1 :„Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk – Łukowo na odcinku długości ok. 2,700 Opracowaniem należy objąć: budowę drogi o szerokości jezdni 4,0 m z mijankami, odwodnienia wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 2) Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 3) Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( t.j.-Dz. U. z 29 stycznia 2016 r. , poz. 124), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (t. j. - Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 4) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 6) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 7) Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 10) Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 11) W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 12) Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 5) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6 Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1. Projekt budowlany + branże – 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. – 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski – 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD – 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko – w przypadku, gdy był wymagany . 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 15 projektów podziałów nieruchomości. 2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 15 projektów podziałów nieruchomości. 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. III. Zakres usług: Część 2: „Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska – Drzewicz – Gutowiec – Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km” Opracowaniem należy objąć: a) Obiekt mostowy – odwodnienie , korpusy przyczółków i skrzydełek , konstrukcję kap chodnikowych z gzymsami , konstrukcję płyt przejściowych , izolacje przeciwwilgociowe i ochronne , zabezpieczenia antykorozyjne betonów , konstrukcje zabezpieczające – krawężniki i bariery , zabezpieczenia konstrukcji , konstrukcja jezdni na moście , umocnienie skarp i stożków b) Dojazdy – przebudowę ( wzmocnienie ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (t. j. – Dz. U. z 2017 r., poz. 128). 1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 3.1. Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 3.2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3.3. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 3.4. W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 3.5. Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1 Projekt budowlany + branże – 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. – 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski – 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD – 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko – w przypadku, gdy był wymagany . 5. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. IV. Zakres usług: Część 3: „Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż – Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04 km” Opracowaniem należy objąć: a) Droga- budowę ( odc. dł. ok. 0,180 km) , przebudowę ( odc. dł. 3,860 km-wzmocnienie i poszerzenie do 5,5 m ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). b) Przebudowę i remont przepustów. 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (t. j. – Dz. U. z 2017 r., poz. 128). 1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 2.12. Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 3.1 Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 3.2 Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3.3 Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 3.4 W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 3.5 Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1 Projekt budowlany + branże – 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. – 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski – 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD – 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko – w przypadku, gdy był wymagany . 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 5.1. Zamówienie podstawowe: wykonanie 20 projektów podziałów nieruchomości. 5.2. Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 20 projektów podziałów nieruchomości. 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. Dotyczy: CZI, CZ.II, CZ.III 3. Zapisy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia: Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez projektantów tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZ I: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), CZ II: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), CZ III: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem (osobne przelewy na każdą część zamówienia) na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.W tytule przelewu należy wpisać odpowiednio: ID.272.18.2017, CZ. …. ( w zależności której części dotyczy wadium). 5.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale, osobno na każdą część zamówienia. 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7.Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli dotyczy 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca 1)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4)w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5)dokładne określenie przedmiotu postępowania, 6)kwotę zobowiązania, 7)termin ważności, 8)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu.” 11.Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach