Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie wycinki drzew w ilości 605 szt. rosnących w pasie drogowym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 992 Jasło - Ożenna (na odc. Jasło - Nowy Żmigród w km 0+000 16+115) oraz drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice - Dukla (na odc. Nowy Żmigród - Dukla w km 29+006 - 42+908) wraz z frezowaniem pniaków

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 19a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8609490 , fax. 017 8609460
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
    ul. Boya Żeleńskiego 19a 19a
    35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8609490, fax. 017 8609460
    REGON: 69058767000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie wycinki drzew w ilości 605 szt. rosnących w pasie drogowym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 992 Jasło - Ożenna (na odc. Jasło - Nowy Żmigród w km 0+000 16+115) oraz drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice - Dukla (na odc. Nowy Żmigród - Dukla w km 29+006 - 42+908) wraz z frezowaniem pniaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a) zakres robót określony w Rozdziale IV SIWZ Wykaz drzew do wycinki; b) Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż 99 000 zł wraz z podatkiem VAT w wysokości 22%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2 623,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; b) Spełniają warunki dotyczące: - Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; - Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Sytuacji ekonomicznej i finansowej 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału: a)Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.1) Instrukcji dla wykonawców Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: - pilarka spalinowa - min 3 szt. - samochód samowyładowczy do transportu - min 1 szt. - zwyżka - min 1 szt. - frezarka do pniaków- min 1 szt. b) Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2) Instrukcji dlawykonawców Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Pilarze - min. 3 osoby c) Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.3) Instrukcji dla wykonawców Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia. 4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 3) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik Nr 1 do oferty. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty. W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty. W przypadku polegania na w/w potencjale technicznym innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia. 8) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena drewna brutto
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach