Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Sztabowa 32
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7652343 , fax. 071 795 66 19
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
    ul. Sztabowa 32 32
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7652343, fax. 071 795 66 19
    REGON: 01126394600536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie szacowania wartości nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny we Wrocławiu, w formie operatu szacunkowego, zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wycen nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 z późn. zm.) oraz Standardach Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych, uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości w miejscowościach położonych na obszarze województwa dolnośląskiego, w tym: Wrocław, Oleśnica, Jelenia Góra, Zgorzelec, Bolesławiec, Bolków, Szklarska Poręba, Sulików, Stankowice, Legnica, Świdnica, Strzegom, Wałbrzych, Milicz, Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Potencjał kadrowy 1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia tj: osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r (tekst jedn. Dz.U. z 2004r nr 261 poz.2603 z późniejszymi zmianami), osoba posiadająca uprawnienia budowlane oraz należąca do Okręgowej Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 60 operatów szacunkowych nieruchomości. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 2 składa dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r., z późn. zm w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. B. Potencjał kadrowy - wymagane dokumenty Informacja o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia (uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, uprawnienia budowlane) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi posiadane przez osobę kwalifikacje-uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości i uprawnienia budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (tekst jednolity DZ. U. z 2006r Nr 156 poz. 1118 z późn. zm) C. Doświadczenie - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 60 operatów szacunkowych nieruchomości, z podaniem rodzaju i zakresu każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonana należycie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach