Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, ul. Szczecińska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 844 75 33 , fax. 598 437 417
- Data zamieszczenia: 2018-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
ul. Szczecińska 99
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 844 75 33, fax. 598 437 417
REGON: 33022300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosirslupsk.naszbip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi poprzez: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu przez wszystkich jego użytkowników, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, przepisów BHP i ppoż, w tym pouczenia grup zorganizowanych oraz osób indywidulanych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku, 3) wykonanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, 4) organizowanie i udzielnie pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze pływalni, 5) Dokonanie analizy zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawiania sportu lub rekreacji zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych do dnia 31.12.2018 r. 6) zapewnienie ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt, 7) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, 8) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, 3.Przez pojęcie „Pływalni” Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku (w zakresie ratownictwa wodnego) należy rozumieć obiekt znajdujący się w Słupsku przy ul. Szczecińskiej 99 składający się z: 1) basenu sportowego (duża niecka) o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,1 m do 3,55 m ) z 6 torami dla zawodników, 2) brodzika dla dzieci (mała niecka) o wymiarach 12,5 m x 6 m i głębokości (od 0,8 m do 0,9 m) 4. W ramach usług niniejszej umowy zapewniających bezpieczeństwo, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów zgodnych z: 1) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U z 2016 r., poz. 656), 2) ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (tj. Dz. U 2017 poz. 1566.), 3) ustawą z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2017 poz. 2195), 4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U z 2012 r. nr 261 ze zm.) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonego obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, 5.Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu oraz zgodnie z przepisami wzoru umowy – stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi 13.926 godzin, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 13 do SIWZ. 7. Godziny pracy, ich ilość i liczba ratowników określone w pkt. 3.5. są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) za jedna godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzy ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawa żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 9. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 10. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zdeklarowaną w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2.uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 3) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 4) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2023-08-22 - Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie, na pływalni krytej w Gdańsku przy ulicy Stryjewskiego 28, od 02.01.2023 roku do 31.12.2023 roku.
Dodano: 2022-12-28 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r
Dodano: 2021-01-20 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-13 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r
Dodano: 2020-11-06 - Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku
Dodano: 2020-06-04 - Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku.
Dodano: 2020-05-12 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Dodano: 2019-11-12 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Dodano: 2019-11-04 - Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku.
Dodano: 2019-05-27