Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach w roku 2020 – Gmina Gryfice

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagryfice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach w roku 2020 – Gmina Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach przy ul. Sienkiewicza 14 w 2020roku – Gmina Gryfice w zakresie: a) zapewnienia osób korzystających z pływalni; b) kontroli nad przestrzeganiem regulaminu obiektu przez wszystkich użytkowników, c) wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika; d) przestrzegania regulaminu korzystania z pływalni. 2. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1482 z późn. zm.) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie. 3. Szczegółowy zakres zadań oraz godziny pracy pływalni zawarte zostały w projekcie umowy. 4. Opis pływalni w Gryficach w zakresie ratownictwa wodnego: a) basen sportowy o długości 25m i szerokości 1m (głębokość niecki zmienna od 1,20m do 1,80m) z 6 torami dla zawodników; b) basen rekreacyjny o długości 16m i szerokości 5m (głębokość niecki zmienna od 0,80m do 1,20m), c) brodzik dla dzieci o głębokości 0,30m wraz ze zjeżdżalnią d) wanna SPA (jacuzzi); 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu oraz zgodnie z zapisami umowy. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi ok 10 500 godzin, a planowana liczba ratowników na zmianie to dwie osoby. 7. Godziny otwarcia Pływalni to: poniedziałek – piątek od godz. 6:00 do godz. 22:00, sobota – niedziela od godz. 8:00 do godz. 22:00. 8. Godziny pracy i ich ilości określone powyżej w pkt. 6 i 7 są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie leżało w interesie Zamawiającego. 10. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 11. Rozliczenia w toku realizacji umowy następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie realizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Gryficach nr 02 9376 0001 0000 0547 2001 0013 na adres: Gmina Gryfice, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice z adnotacją na kopii przelewu „Wadium przetarg nieograniczony na – Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach w 2020 roku – Gmina Gryfice” 2.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 5.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Gryfice, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ratownictwa wodnego – na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy przedłożą decyzję (zgodę) Ministra Spraw Wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018, poz. 1482 z późn. zm.) oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U z 2019, poz. 993).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał w/w oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach