Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie przejęcia i czasowego przechowywania (archiwum zewnętrzne) wybranej dokumentacji Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-538 Poznań, ul. Czarnieckiego 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8345640, 8345688 , fax. 061 8339808
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Czarnieckiego 9 9
    61-538 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8345640, 8345688, fax. 061 8339808
    REGON: 63969471700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie przejęcia i czasowego przechowywania (archiwum zewnętrzne) wybranej dokumentacji Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi w zakresie przejęcia i czasowego przechowywania (archiwum zewnętrzne) wybranej dokumentacji Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799951006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a także pozostałe podane poniżej warunki szczegółowe. 2.Warunki szczegółowe: 1)Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi figurować w rejestrze przechowawców akt osobowych i płacowych, o których mowa w art. 51a Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 97 poz.673) 2)Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie powinien zatrudniać co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie specjalistyczne zgodnie z §2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 1 kwietnia 2005r. w sprawie określenia rodzaju wykształcenia uznanego za specjalistyczne oraz dokumentów potwierdzających posiadanie praktyki zawodowej, wymaganych od osób wykonujących niektóre czynności związane z dokumentacja osobowo-płacową (Dz.U. Nr 68, poz.596). 3)Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien dysponować lokalem spełniającym warunki, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 15 lutego 2005r. w sprawie warunków przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców (Dz.U.z 2005 Nr 32, poz.284) 4)Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien zrealizować je siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom usług związanych z przygotowaniem dokumentów do przejęcia oraz transportem dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ. 5)Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) zrealizować z należytą starannością co najmniej jedną usługę archiwizacji o wielkości porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem, tj. zrealizowaną w ramach jednej umowy archiwizację ok. 1300 mb (jednej lub wielu kategorii) lub w ramach dwóch odrębnych umów. 6)Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie winno również obejmować szkody wyrządzone przez podwykonawców. 7)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a jeśli takiego dokumentu nie wydaje się - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do Formularza Kwalifikacyjnego następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie (druk), że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert w niniejszym przetargu. 3)Oświadczenie Wykonawcy, że jest wpisany do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych (druk). 4)Oświadczenie (druk) o dysponowaniu lokalem 5)Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisywana przez Pełnomocnika. 6)Wykaz podwykonawców (druk) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom usług związanych z przygotowaniem dokumentów do przejęcia oraz transportem dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ 7)Wykaz realizowanych w okresie 3 lat, (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie) usług, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (druk). Do wykazu zrealizowanych usług należy dołączyć minimum jedną opinię potwierdzającą wykonanie przedmiotowej usługi z należytą starannością. 8)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 9)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje, w tym wskazanie co najmniej jednej osoby posiadającej wykształcenie specjalistyczne zgodnie z §2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 1 kwietnia 2005r. w sprawie określenia rodzaju wykształcenia uznanego za specjalistyczne oraz dokumentów potwierdzających posiadanie praktyki zawodowej, wymaganych od osób wykonujących niektóre czynności związane z dokumentacją osobową i płacową. 10)Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz działalności podwykonawców. 11)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu (o którym mowa w ppkt.2), składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a jeśli takiego dokumentu nie wydaje się - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz.605 oraz Dz.U. z 2008r. Nr 188 poz.1155)).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach