Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-390 Wałbrzych, pl. Grunwaldzki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8437175 , fax. 074 8425495
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
pl. Grunwaldzki 1 1
58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8437175, fax. 074 8425495
REGON: 00001775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie organizacji dwóch 5 dniowych pobytów na nartach dla pracowników wałbrzyskiego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch 5 dniowych pobytów w ośrodku narciarskim na Czarnej Górze w Kotlinie Kłodzkiej dla pracowników i członków ich rodzin. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) Część 1 zamówienia - organizacja 5 dniowego pobytu w ośrodku narciarskim na Czarnej Górze w Kotlinie Kłodzkiej dla pracowników i członków ich rodzin w terminie od 27.01.2013r. do 01.02.2013r. dla maksymalnie 60 osób. 2) Część 2 zamówienia - organizacja 5 dniowego pobytu w ośrodku narciarskim na Czarnej Górze w Kotlinie Kłodzkiej dla pracowników i członków ich rodzin w terminie od 17.02.2013r. do 22.02.2013r. dla maksymalnie 45 osób. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach dla każdej z części: 1. Część 1 zamówienia 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych). 2. Część 2 zamówienia 675,00 zł. (słownie: sześćset siedemdziesiąt pięć złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną