Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-027 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    ul. Francuska
    40-027 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 591 668, fax. 032 2591671, 2554633
    REGON: 28907000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spskm.katowice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie okresowych przeglądów i konserwacji aparatury medycznej. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na pięćdziesiąt dziewięć (59) części – Pakiety, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części – Pakietów tj: a. Pakiet nr 1 – Defibrylator Emitel; b. Pakiet nr 2 – Komory laminarne Esco Micro Pte; c. Pakiet nr 3 – APARAT USG eZono A.G; d. Pakiet nr 4 – Przenośny aparat USG i Ultrasonograf SONOSCAPE; e. Pakiet nr 5 – Aparat do kriochirurgii KRIOPOL; f. Pakiet nr 6 – Aparat do kriochirurgii i Urządzenie do kriochirurgii KRIOMEDPOL; g. Pakiet nr 7 – Unit stomatologiczny DIPLOMAT DENTAL; h. Pakiet nr 8 – Urządzenie do ciecia torebek i zgrzewania HAWO; i. Pakiet nr 9 – Holtery RR SPACELABS; j. Pakiet nr 10 – Wiertarka stomatologiczna BRAUN; k. Pakiet nr 11 – HOLTERY A&D Instruments LTD; l. Pakiet nr 12 – STÓŁ OPERACYJNY SCHAERER MEDICAL; m. Pakiet nr 13 – Stół operacyjny OPX 300 RCB; n. Pakiet nr 14 – Diodowy laser terapeutyczny CTL; o. Pakiet nr 15 – Laser półprzewodnikowy Smart Xide; p. Pakiet nr 16 – Laser półprzewodnikowy DEKA M.E.L.A; q. Pakiet nr 17 – Mikroskop stereoskopowy operacyjny MOLLER-WEDE BELAMED; r. Pakiet nr 18 – Mikroskopy OLYMPUS; s. Pakiet nr 19 – Wirówki SIGMA; t. Pakiet nr 20 – WIRÓWKA LABORATORYJNA Z CHŁODZENIEM SANYO; u. Pakiet nr 21 – Monitor Zwiotczenia ORGANON LTD; v. Pakiet nr 22 – Lampa operacyjna bezcieniowa z torem wizyjnym DR.MACH; w. Pakiet nr 23 – LAMPY OPERACYJNE MEDILAND; x. Pakiet nr 24 - STERYLIZATORY PAROWE Spółdzielnia Pracy Mechanicz.; y. Pakiet nr 25 - Zamrażarka niskotemperaturowa Angelantoni Industrie; z. Pakiet nr 26 – Niskotemperaturowa zamrażarka Panasonic; aa. Pakiet nr 27 – Zgrzewarka do drenów FRESENIUS KABI; bb. Pakiet nr 28 – Lampy WALDMANN; cc. Pakiet nr 29 – URZĄDZENIA DO TERAPII FOTODYNAMICZNEJ SCHULZE BOHM (OPTIMED); dd. Pakiet nr 30 – KOMPAKTOWY SYSTEM DO NAŚWIETLAŃ STÓP I DŁONI CP-4/3 PUVA, UVB- ¾ HYDROSUM; ee. Pakiet nr 31 – HELARIUM - ŁÓŻKO DO NAŚWIETLEŃ METEC-SONNE; ff. Pakiet nr 32 – OSMOMETR VAPRO-WESCOR; gg. Pakiet nr 33 – DESTYLARKA WODY +ODBIERALNIK WODY SANYO; hh. Pakiet nr 34 – CIEPLARKA SANYO; ii. Pakiet nr 35 – SKANER RTG Durr Dental; jj. Pakiet nr 36 – Chłodziarka BOLARUS; kk. Pakiet nr 37 – URZĄDZENIE DO SZYBKIEGO BADANIA CZASU KRZEPNIĘCIA International Technik; ll. Pakiet nr 38 – APARAT DO PODCIŚNIENIOWEJ METODY LECZENIA RAN V.A.C KCI; mm. Pakiet nr 39 – WAGI ELEKTRONICZNE, LEKARSKIE RADWAG; nn. Pakiet nr 40 – KARDIOMONITOR, DIASCOPE Traveller; oo. Pakiet nr 41 – Zautomatyzowany system obrazowania ze stacją skanującą z funkcją Target BIO VIEW LTD; pp. Pakiet nr 42 – Spektrofotometr do pomiaru stężeń kwasów nukl. NANO DROP; qq. Pakiet nr 43 – Aparat do pomiaru stężeń kwasów nukleinowych Nanophotometr IMPLEN; rr. Pakiet nr 44 – SEKWENATOR LIFE TECHNOLOGIES; ss. Pakiet nr 45 – ALKOMAT ALCOSCAN; tt. Pakiet nr 46 – KOMORA LAMINARNA TOP SAFE 1.2 BIOAIR EUROCLONE; uu. Pakiet nr 47 – Most medyczny MZ LIBEREC; vv. Pakiet nr 48 – Zamrażarka niskotemp. AZBIL TELSTAR BENELUX; ww. Pakiet nr 49 – Zamrażarka niskotemperaturowa Telstar Azbil Telstar Benelux BV; xx. Pakiet nr 50 – Pompa infuzyjna objętościowa Hospira inc (promed); yy. Pakiet nr 51 – Respirator Flight Medical; zz. Pakiet nr 52 – Pompa infuzyjna objętościowa Hospira inc (promed); aaa. Pakiet nr 53 – SYSTEM CYFROWEJ OBROBKI ZDJĘĆ RTG FCR FUJI FILM; bbb. Pakiet nr 54 – Zestawu Fluke do stymulacji pacjenta wraz z testerem pulsoksymetrów – kalibracja FLUKE; ccc. Pakiet nr 55 – Aparaty do izolacji kwasów ROCHE; ddd. Pakiet nr 56 –Urządzenie do rozmrażania preparatów krwiopochodnych BARKEY; eee. Pakiet nr 57 – Inkubator dwutlenku węgla EPPENDORF AG; fff. Pakiet nr 58 – Pompa infuzyjna IVACP4000 IVAC; ggg. Pakiet nr 59 – Tromboelastometr ROTEM DELTA; Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (ilości, parametry) określone są w Załącznikach nr 7 ÷ 65 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 59 części (pakietów), co oznacza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części (pakietów). Zamawiający nie wyraża zgody na dodatkowy/ inny podział przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej, znajdujących się w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem. 2) Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji musi być udokumentowana przez serwisanta: 2.1 odpowiednim wpisem do paszportu technicznego znajdującego się przy każdym z urządzeń. Przy czym w zapisie musi znajdować się informacja, czy aparat jest sprawny technicznie i dopuszczony do dalszej eksploatacji, kiedy przegląd wykonano z podaniem daty i miejsca, oraz z wpisaniem daty przewidywanego kolejnego przeglądu. Wpisy powinny być opatrzone pieczątką i podpisem osoby wykonującej przegląd. 2.2 raportem serwisowym potwierdzonym przez użytkownika sprzętu, a także w razie konieczności, wystawieniem orzeczenia o stanie technicznym. 3) Wykonawca jest zobowiązany wykonywać okresowe przeglądy i konserwację aparatów zgodnie z wymogami producenta danego aparatu. W zakres okresowych przeglądów technicznych i konserwacyjnych wchodzi między innymi (jeśli dotyczy): 3.1 kontrola funkcjonowania systemu; 3.2 sprawdzenie zgodności parametrów technicznych z dokumentacją aparatury medycznej; 3.3 sprawdzeniu funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy, regulacja, czyszczenie, smarowanie, w tym kalibracja, legalizacja (w przypadku gdy jest wymagana przez producenta lub obowiązujące przepisy prawne, ustawienie (uregulowanie) wymaganych przez producenta parametrów urządzeń, , wzorcowanie); 3.4 wymiana zestawów serwisowych uszczelek, filtrów lub innych elementów zużywalnych zgodnie z zaleceniami producenta; 3.5 niewielkie modernizacje techniczne; 3.6 aktualizacje oprogramowania w przypadku urządzeń które je posiadają; 3.7 sprawdzaniu bezpieczeństwa mechanicznego; 3.8 kontrola występowania usterek zewnętrznych, bezpieczeństwa wyrobu; 3.9 inspekcja zużycia części; 3.10 sprawdzaniu bezpieczeństwa elektrycznego (instalacji urządzeń). Wykonanie testów bezpieczeństwa elektrycznego Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić protokołem, zgodnie z obowiązującymi normami: PN-EN zawierającymi nazwę badanego sprzętu, numer seryjny, listę badanych parametrów, nazwę i numer seryjny przyrządu pomiarowego używanego przy testowaniu, numer świadectwa wzorcowania i czas jego ważności. 3.11 jeżeli w ramach czynności serwisowej obowiązuje legalizacja, (wzorcowanie, walidacja) aparatu, bądź jego części Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tejże legalizacji, (wzorcowania, walidacji) i przedstawienie odpowiednich świadectw. 4) Części zamienne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane a ich zastosowanie nie może spowodować uszkodzenia aparatu lub urządzenia. Wszystkie materiały i części eksploatacyjne konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być częściami oryginalnymi lub dopuszczonymi przez producenta. 5) W przypadku konieczności wykonania naprawy w trakcie trwania umowy Wykonawca prześle Zamawiającemu ofertę cenową na jej wykonanie obejmującą stawkę roboczogodziny, koszty dojazdu oraz koszt części zamiennych niezbędnych do jej wykonania. Naprawa po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kosztu jej wykonania zostanie zlecona odrębnym zleceniem wg procedury zgodnej z ustawą Pzp. W przypadku gdy szacowana wartość naprawy przekroczy kwotę 2 999,00 zł netto zostanie sporządzona dodatkowo umowa na piśmie. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie w stanie dokonać naprawy aparatu starszego niż 10 lat z powodu braku części zamiennych, z uwagi na określony przez producenta okres zakończenia gwarantowanej dostępności części zamiennych dla aparatów (potwierdzone pisemnie przez producenta/wytwórcę/dystrybutora), wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne umożliwiające Zamawiającego wycofanie przedmiotowego urządzenia z eksploatacji. 6) Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z harmonogramem podanym w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 7-65 do SIWZ. Podane w harmonogramie daty stanowią graniczny termin do, którego należy wykonać okresowy przegląd i konserwację danego sprzętu. 7) Wymaga się aby Wykonawca poinformował mailowo Zamawiającego o terminie wykonania usługi minimum 2 dni robocze przed przystąpieniem do jej wykonania. Osobą, z którą wykonawca zobowiązany jest uzgodnić datę wykonania usługi jest Kierownik Działu Technicznego - adres mailowy ipasternak@spskm.katowice.pl . 8) Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi w terminie 60 dni licząc od dnia dostarczenia faktury. 9) Zamawiający zastrzega, że wykonanie przedmiotu umowy może odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:30 do godz. 14.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 10) Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Na koszt przeglądu okresowego składa się m.in.: - koszt robocizny jako zryczałtowana kwota zawierająca wszelkie składowe takie jak: koszty delegacyjne, dojazdu, transportu, ewentualnie koszt przesyłki sprzętu i aparatury (gdy przedmiot serwisu jest zabierany przez Wykonawcę usług, a następnie w ten sam sposób dostarczany po wykonaniu przeglądu) czynności konserwacyjne i pomiarowe, wystawienie certyfikatów itd. - koszt części zużywalnych wymienianych podczas przeglądu okresowego. 11) Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia objęte niniejszą umową w cenach i na warunkach określonych w niniejszej umowie. 12) Wykonawca zapewnia terminowość wykonania przedmiotu zamówienia, a ewentualne przeszkody zaistniałe po stronie Wykonawcy lub producenta nie mogą wpłynąć na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu przyznania punktów w kryterium doświadczenie do oferty należy dołączyć:wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia z podaniem wykonanych przez nich przeglądów/konserwacji wraz z podaniem podmiotów na rzecz, których usługa była wykonana, data wykonania usługi. W celu potwierdzenia, iż usługa została wykonana do w/w wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód jej wykonania tj. np.: referencje, zlecenie, fakturę, protokół zdawczo-odbiorczy. W przypadku nie dołączenia do wykazu dokumentu potwierdzającego usługę punkty nie zostaną przyznane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5A do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach