Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I KONSERWACYJNEJ SYSTEMÓW DYNAMICZNEGO OSUSZANIA ZAINSTALOWANYCH W BUDYNKACH JW. 3797 W GIŻYCKU I ORZYSZU ORAZ W JW. 2568 W WĘGORZEWIE

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I KONSERWACYJNEJ SYSTEMÓW DYNAMICZNEGO OSUSZANIA ZAINSTALOWANYCH W BUDYNKACH JW. 3797 W GIŻYCKU I ORZYSZU ORAZ W JW. 2568 W WĘGORZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie obsługi serwisowej i konserwacyjnej systemów dynamicznego osuszania zainstalowanych: a) w budynkach nr 9, 20 i 21, w kompleksie JW. 3797 w Giżycku przy ul. 1 Maja 11, b) w budynku nr 15, w kompleksie JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21. c) w budynkach nr 101, 128, 129, 130, 142, 145, 165, 240, 241, 243, 326 i 327, w kompleksie JW. 3797 w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33. d) zainstalowanych w budynku nr 72, w kompleksie JW. 2568 w Węgorzewie przy ul. Gen. J. Bema 7. 1. Wykaz systemów dynamicznego osuszania. 1.1. Wykaz systemów dynamicznego osuszania w m. Giżycko: L.p. Miejsce zainstalowania Typ dynamicznego osuszacza Ilość /szt./ 1 Giżycko, bud. nr 9 w kompleksie JW. 3797, ul. 1 Maja 11 DOS-21A 2 2 Giżycko, bud. nr 20 w kompleksie JW. 3797, ul. 1 Maja 11 DOS-21A 1 3 Giżycko, bud. nr 21 w kompleksie JW. 3797, ul. 1 Maja 11 DOS-12A 2 4 Giżycko, bud. nr 15 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 21 DOS-13 1 1.2. Wykaz systemów dynamicznego osuszania w m. Orzysz: L.p. Miejsce zainstalowania Typ dynamicznego osuszacza Ilość /szt./ 1 Orzysz, bud. nr 101 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-12A 1 2 Orzysz, bud. nr 128 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-12A 2 3 Orzysz, bud. nr 129 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-12A 2 4 Orzysz, bud. nr 130 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-12A 2 DOS-21A 1 5 Orzysz, bud. nr 142 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-13 2 6 Orzysz, bud. nr 145 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-12A 1 DOS-21A 1 7 Orzysz, bud. nr 165 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-13 1 DOS-21A 1 8 Orzysz, bud. nr 240 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-21A 3 9 Orzysz, bud. nr 241 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-13 1 DOS-21A 1 10 Orzysz, bud. nr 243 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DOS-12A 2 DOS-13 1 11 Orzysz, bud. nr 326 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DHM-19C 2 12 Orzysz, bud. nr 327 w kompleksie JW. 3797, ul. Wojska Polskiego 33 DHM-19C 2 1.3. Wykaz systemów dynamicznego osuszania w m. Węgorzewo: L.p. Miejsce zainstalowania Typ dynamicznego osuszacza Ilość /szt./ 1 Węgorzewo, bud. nr 72 JW. 2568, ul. Gen. J. Bema 7 RECUSORB DHM-30D 3 2. Zakres przewidzianych prac obejmuje wykonanie: 2.1. Wykonanie czynności serwisowo-konserwacyjnej systemów dynamicznego osuszania wymienionych w pkt 1.1, 1.2 i 1.3 w zakresie: a) przeprowadzenia oględzin ogólnych systemów: osuszacza, regulatora wilgotności, termohigrometrów, zespołu grzałek, kanałów dystrybucyjnych, systemów alarmowych, skrzynek zasilających, b) sprawdzenia stanu technicznego klap ppoż., c) kontroli paramentów technicznych systemów dynamicznego osuszania, d) czyszczenie pochłaniacza wilgoci, e) wymiany wkładów filtracyjnych, f) usunięcie korozji z elementów konstrukcji i obudowy, poprawa powłok lakierniczych, g) sprawdzenia stanu technicznego skrzynek zasilających system osuszający, sprawdzenie stanu przewodów zasilających, zabezpieczeń, wyłączników i styczników, h) sprawdzenia stanu technicznego kanałów dystrybucyjnych, sprawdzenie szczelności połączeń, oczyszczenie i usunięcie korozji, zabezpieczenie powłoką lakierniczą i naprawa odkształceń mechanicznych, i) sprawdzenia prawidłowego działania urządzeń sterujących i sygnalizujących, j) smarowania mechanicznych elementów napędowych, k) sprawdzenia właściwego działania elementów bezpieczeństwa. 2.2. Sprawdzenie przez oględziny stanu: a) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych, 2.3. Sprawdzenie działania sterownika LB wchodzącego w skład danego typu osuszacza. 2.4. Wymiana drobnych elementów systemów dynamicznego osuszania np. żarówki, diody sygnalizacyjne, bezpieczniki, przełączniki, wyłączniki, śruby, przyciski, obejm itp. Wymiana będzie dokonywana w trakcie przeglądu serwisowego. 2.5. Pozostawienie systemów dynamicznego osuszania, po przeglądzie serwisowo - konserwacyjnym w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla obsługi, za wyjątkiem systemów niesprawnych wymagających naprawy. 2.6. Po wykonaniu usługi serwisowo - konserwacyjnej systemów dynamicznego osuszania Wykonawca wykona protokoły stanu technicznego na każde urządzenie ze szczegółową specyfikacją czynności koniecznych do wykonania naprawy urządzeń niesprawnych z uwzględnieniem wymiany zużytych podzespołów oraz robót. 2.7. Z wykonania przeglądu serwisowo-konserwacyjnego systemów dynamicznego osuszania należy wykonać protokół z wykonanych czynności potwierdzony przez przedstawiciela Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia Dziennika Konserwacji celem dokonywania opisów dotyczących przeprowadzenia czynności konserwacyjnych i uwag o stanie technicznym konserwowanych urządzeń. 2.9.Po wykonaniu usługi serwisowo-konserwacyjnej systemu dynamicznego osuszania Wykonawca dokona wpisu w Dzienniku Konserwacji. 2.10.Zakres czynności serwisowo-konserwacyjnych powinien spełniać warunki określone w DTR, książkach gwarancyjnych i obowiązujących polskich normach. 2.11.Protokół wykonanych czynności musi obejmować pełny zakres wraz z określeniem niezbędnych potrzeb naprawczych wykraczających poza umowny zakres czynności serwisowo-konserwacyjnych celem osiągnięcia pełnej sprawności technicznej. 3.Przeglądy serwisowo-konserwacyjne systemów dynamicznego osuszania należy wykonać w terminach: 3.1.Pierwszy przegląd w terminie do 20 czerwca 2018r. – systemów dynamicznego osuszania zainstalowanych w budynkach: • nr 9,20 i 21 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. 1-go Maja 11, • nr 15 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21, • nr 101, 128, 129, 130, 142, 145, 165, 240, 241, 326 i 327 w JW. 3797 w m. Orzysz, • nr 72 w JW. 2568 w Węgorzewie przy ul. J. Bema 7, 3.2.Drugi przegląd w terminie do 14 grudnia 2018r. - systemów dynamicznego osuszania zainstalowanych w budynkach: • nr 21 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. 1-go Maja 11, • nr 15 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21, • nr 101, 128, 129, 130, 142, 145, 165, 240, 241, 243, 326 i 327 w JW. 3797 w m. Orzysz. • nr 72 w JW. 2568 w Węgorzewie przy ul. J. Bema 7. Dokładną datę wykonania usługi uzgodnić wcześniej z Zamawiającym - Kierownikiem SOI. 4. Przy pierwszym przeglądzie systemów dynamicznego osuszania należy wykonać wymianę niesprawnych technicznie nw. elementów. L.p Miejsce zainstalowania Typ dynamicznego osuszacza/ numer Elementy podlegające wymianie 1 bud.nr 101 w JW. 3797 w Orzyszu DOS-12A /145/1996 - złącze SzR do LB710M – 1 szt, - wyłącznik położenia klapy p-poż – 1 szt, - sterownik LB722 – 1 szt, - przewód do higrometru 4x0,75mm², L- 20mb, - rura elastyczna zbrojona DN 50 mm, L- 9mbx 4 szt, - krócieć PCV DN 50 mm L-0,30 m x 4szt, - osłona gumowa na lufę DN170 mm – 4 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm – 4 szt. 2 bud.nr 128 w JW. 3797 w Orzyszu DOS-12A /83/1997 - korek gumowy PCV DN 42x50 mm – 6 szt, - osłona gumowa na lufę DN170 mm - 6 szt, - przewód do higrometru 4x0,75mm², L- 20mb, - złącze SzR do LB710M - 1 szt. DOS-12A /90/1996 - korek gumowy PCV DN 42x50 mm – 6 szt, - osłona gumowa na lufę DN170 mm - 6 szt, - przewód do higrometru LY 2x1mm², L- 20mb, - złącze SzR do LB710M - 1 szt. 3 bud.nr 129 w JW. 3797 w Orzyszu DOS-12A /84/1997 - krócieć PCV DN 50 mm, L- 0,30 m - 6 szt, - osłona gumowa na lufę DN170 mm - 6 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm – 6 szt, przewód do higrometru 4x0,75mm², L- 20mb, - rura elastyczna zbrojona DN 50 mm, L- 9mb x 2 szt. DOS-12A /89/1996 - krócieć PCV DN 50 mm, L-0,30 m – 6 szt, - osłona gumowa na lufę DN170 mm -6 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm - 6 szt, - przewód do higrometru 4x0,75mm², L- 20mb, - złącze SzR do LB710M - 1 szt, - rura elastyczna zbrojona DN 50 mm, L- 9mb – 6szt. 4 bud.nr 130 w JW. 3797 w Orzyszu DOS-12A /23/1996 - sterownika LB722 - 1szt, - wtyczka higrometru – 1 szt, - krócieć PCV DN 50 mm, L-0,30 m - 6 szt, - osłona na lufę gumowa DN170 mm - 6 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm - 6 szt, - rura elastyczna zbrojona DN 50 mm, L- 9mb x 6 szt. DOS-12A /147/1996 - złącze SzR do LB710M – 1 szt, - przewód sterownik-osuszacz YDY 4x1,5mm²- 15m - przewód do higrometru LY2x1mm², L- 20mb, - osłona gumowa na lufę DN170 mm - 3 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm – 3 szt, - sterownik LB722 - 1 szt. Doprowadzenie powietrza do stanowiska nr 1 - rura elastyczna DN 50 mm, L- 9mb, - krócieć PCV DN 50 mm, L - 0,30 m, - kolanko PCV DN 50 mm – 1 szt, - trójnik PCV DN 50 mm – 1 szt, - osłona gumowa na lufę DN 170 mm - 1 szt. DOS-21A /90/1998 - wyłącznik położenia klapy p-poż – 1 szt, - złącze SzR do LB710M – 1 szt, - osłona gumowa na lufę DN 170 mm – 5 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm – 5 szt, - rura elastyczna zbrojona DN 50 mm, L- 9mb x 5 szt. Doprowadzenie powietrza do stanowiska nr 2 - rura elastyczna DN 50 mm L- 9 mb x 2 szt, - krócieć PCV DN 50 mm L- 0,30 m – 2 szt, - kolanko PCV DN 50 mm – 1 szt, - trójnik PCV DN 50 mm – 2 szt, - osłona gumowa na lufę DN 170 mm – 1 szt. 5 bud.nr 145 w JW. 3797 w Orzyszu DOS-21A /109/1998 - sterownik LB722 – 1 szt, - rura elastyczna zbrojona DN 50 mm, L- 9mb 6 bud.nr 240 w JW. 3797 w Orzyszu DOS-21A /57/1997 - element grzejny PTC-HRO 230V LEWACO – 2 szt, - osłona gumowa na lufę DN 170 mm - 3 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm – 6 szt. DOS-21A /58/1997 - sterownik LB722 – 1 szt, - osłona gumowa na lufę DN 170 mm – 6 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm – 6 szt, - krócieć PCV DN 50 mm L- 0,30 m – 2 szt. DOS-21A /61/1997 - osłona gumowa na lufę DN 170 mm – 1 szt, - korek gumowy DN 42x50 mm – 6 szt, - kolanka PCV 90o DN 50 mm – 1 szt. 7 bud.nr 241 w JW. 3797 w Orzyszu DOS-13 /2/1998 - osłona gumowa na lufę DN 170 mm – 2szt, - korek gumowy DN 42x50 mm - 6 szt, - kolanka PCV 90o DN 50 mm – 3 szt. DOS-13 /3/1998 - korek gumowy DN 42x50 mm – 6 szt, - kolanka PCV 90o DN 50 mm – 2 szt. 8 bud.nr 326 w JW. 3797 w Orzyszu DHM-19C /1500/2015 - korek gumowy DN 42x50 mm 11 szt. DHM-19C /1501/2015 - korek gumowy DN 42x50 mm – 10 szt. 9 Bud.nr 327 w JW. 3797 w Orzyszu DHM-19C /1498/2015 - korek gumowy DN 42x50 mm – 10 szt. DHM-19C /1499/2015 - korek gumowy DN 42x50 mm - 11 szt. 10 Bud. nr 9 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. 1-go Maja 11 DOS-21A/ 5 -łożysko silnika wentylatora (silnik ”BESEL” model SEMK g66-2a2) – 1 szt. -regeneracja wału silnika (silnik ”BESEL” model SEMK g66-2a2 – 1 szt. DOS-21A/50 - korek gumowy DN 50 mm – 3 szt. 11 Bud. nr 20 w JW. 3797 w Giżycku przy ul. 1-go Maja 11 DOS- 21A/6 - sterownik LB 722 – 1 szt. Wymagania Zamawiającego dotyczące kwalifikacji osób wykonujących usługę. Do realizacji zamówienia niezbędne jest dysponowanie minimum 2 (dwoma) osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne typu E grupa 1 wydane przez komisje kwalifikacyjne, potwierdzające posiadanie przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji ( Dz. U. Nr 89, poz 828) zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 800, 00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 29/2018 – ………..”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do siwz. Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach