Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej kampanii promocyjno - informacyjnej na temat projektu pt.: Program szczepień 12 - latek z terenu Powiatu Inowrocławskiego przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) jako pierwotna profilaktyka raka szyjki macicy i zdrowia prokreacyjnego.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie kompleksowej kampanii promocyjno - informacyjnej na temat projektu pt.: Program szczepień 12 - latek z terenu Powiatu Inowrocławskiego przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) jako pierwotna profilaktyka raka szyjki macicy i zdrowia prokreacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, koordynacja i realizacja spójnej, kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej dla projektu pt.: Program szczepień 12-latek z terenu Powiatu Inowrocławskiego przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) jako pierwotna profilaktyka raka szyjki macicy i zdrowia prokreacyjnego. Kampania będzie prowadzona w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2011r. i będzie obejmowała krótkookresowo rejon powiatu inowrocławskiego, a w długim okresie obszar województwa kujawsko-pomorskiego. Kampania promocyjna musi być przeprowadzona wg następujących kryteriów: 1. Cele kampanii : I. Cele krótkookresowe: a. - ułatwienie dostępu do informacji o programie opinii publicznej i społecznościom lokalnym w gminach, szczególnie w gminach wiejskich, które uczestniczą w programie b. - przekonanie rodziców ostatecznych beneficjentów - dziewczynek z roczników 1996, 1997, 1998 z terenu Powiatu Inowrocławskiego, do skorzystania z programu i wyrażenia przez nich zgody na bezpłatne zaszczepienia ich córek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), c. - przekonanie mieszkańców gmin objętych programem o celowości korzystania z badań profilaktycznych. II . Cele długookresowe: a. Podniesienie świadomości i aktywności prozdrowotnej społeczeństwa, b. Zainicjowanie i rozpropagowanie profilaktyki zdrowotnej w zakresie szczepień przeciwko wirusowi HPV, c. Zwiększenie aktywności pro-zdrowotnej kobiet w zakresie raka szyjki macicy i podniesienie poziomu wiedzy na temat zagrożeń HPV u mężczyzn i kobiet, d. Stworzenie programu edukacyjnego, e. Zapoznanie opinii publicznej z zagrożeniem jakie stanowi rak szyjki macicy, f. Wzrost świadomości na temat wagi badań profilaktycznych i wczesnej diagnostyki raka szyjki macicy, g. Wzrost przeprowadzonej liczby badań cytologicznych na terenie Powiatu Inowrocławskiego. 2. Grupy docelowe kampanii: - dla celów krótkookresowych: mieszkańcy powiatu inowrocławskiego - dla celów długookresowych: mieszkańcy województwa kujawsko-pomorskiego 3. Materiały promocyjne : Wykonawca na potrzeby kampanii promocyjnej wykona i dostarczy do Zamawiającego materiały promocyjne w formie uniemożliwiającej ich uszkodzenie. Materiały te będą wykorzystane m.in. podczas zaplanowanych konferencji, szkoleń, konsultacji, spotkań z beneficjentami. Etap I Wykonawca wykona i dostarczy: - 3 000 kompletów: notatnik + długopis + teczka wg następujących wymagań; notatnik - (format A5, 50 kartek po co najmniej 50 gram, full color jednostronnie ), długopis - ( plastikowy, full color ), teczka - (format A 4, full color dwustronnie, co najmniej 350 gram, folia błysk, szerokość grzbietu 5 mm, zapinana na gumkę lub rzepy) - 10 000 ulotek ( full color, kreda co najmniej 135 gram, połysk, A4, łamanie na 3Z - 994 plakaty ( B2, full color, kreda błysk co najmniej 130 g, samoprzylepne) - 3 000 folderów informacyjnych ( 28 stron, B5, oprawa zeszytowa, 2 klamry, kreda połysk co najmniej 250 gram, uszlachetnienie, full color), - 2 tablice informacyjne (1 metr na 1,5 metra, full color, plastik) Etap II Wykonawca zrealizuje: - 6 dużych plakatów o wymiarach mini bilbordów 252x119 cm ( ful color) wraz z wywieszeniem i opłatą za miejsce ekspozycji w okresie 12 m-cy. Plakaty te podlegają konserwacji przez Wykonawcę wraz z ewentualną wymianą w przypadku zniszczenia. Co najmniej 3 plakaty muszą być umieszczone na terenie miasta Inowrocław - 4 artykuły płatne w prasie lokalnej w Gazecie Pomorskiej i Expressie Bydgoskim wydanie inowrocławskie ( liczba znaków ok. 2000 ze spacjami, full color) - Wykonawca utworzy stronę internetową poświęconą przedsięwzięciu (czas funkcjonowania strony 3 lata, z możliwością aktualizowania strony lub zmiany szczegółowych treści przez Zamawiającego, strona będzie na bieżąco aktualizowana przez Zamawiającego oraz zawierała będzie emblemat Mechanizmów Finansowych oraz informację o wsparciu udzielonym przez Państwa Darczyńców), - Wykonawca wyprodukuje ok. 30 sekundowy spot telewizyjny i zleci oraz opłaci 144 emisje w telewizji obejmującej terenem działania obszar województwa kujawsko-pomorskiego; Wykonawca wyprodukuje 1 audycje telewizyjną oraz zleci i opłaci 10-krotną jej emisję w telewizji obejmującej terenem działania obszar województwa kujawsko-pomorskiego. Zamawiający wyklucza emisję programów tematycznych w pasmach czasowych nadawania programów telewizyjnych i radiowych, których negatywny wizerunek lub kontekst mógłby w niekorzystny sposób oddziaływać na wizerunek Zamawiającego. Zamawiający określa dopuszczalny czas emisji programów między godziną 6:00 - 9:00 i 17:00-22:00 od poniedziałku do piątku oraz między godzina 8:00 - 20:00 w soboty i w niedzielę. Zamawiający będzie zobowiązany przekazać Wykonawcy za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej zlecenie zamieszczenia spotów telewizyjnych.(scenariusz zgodny z sugestiami Zamawiającego, przed emisją programu telewizyjnego, wykonawca każdorazowo gwarantuje gotowość do realizacji programu według wskazań Zamawiającego na 3 dni przed wskazanym wydarzeniem, materiał filmowy do przygotowania programu będzie rejestrowany w jakości nie gorszej niż jakość gwarantowana przez standard S - VHS, Wykonawca zobligowany jest każdorazowo do rejestracji zrealizowanych programów telewizyjnych na płycie CD-ROM (1 egzemplarz), która będzie dostarczana do Zleceniodawcy nie później niż na 5 dni przed ustalonym terminem emisji, warunkiem produkcji programu jest każdorazowo akceptacja przez Zamawiającego przygotowanego przez Wykonawcę scenariusza programu, scenariusz będzie przedstawiany do akceptacji w Biurze Informacji Publicznej i Promocji Powiatu Starostwa Powiatowego, na 7 dni przed planowaną produkcją programu, Wykonawca opracuje scenariusz z należytą starannością, zgodnie ze wskazaniami wiedzy i techniki., Wyprodukowany przez Wykonawcę program telewizyjny będzie stanowił własność Zleceniodawcy, z momentem odbioru od Wykonawcy wyprodukowanych programów na płytach CD-ROM, wszelkie prawa autorskie i majątkowe przejdą na Zleceniodawcę ). - Wykonawca wyprodukuje 1 audycję radiową oraz zleci i opłaci 48 emisji w rozgłośni/ach obejmujących łącznie terenem działania obszar województwa kujawsko-pomorskiego ( czas audycji ok.3 minut, udział 1 lektora i gościa- przedstawiciela Zamawiającego), - spotkania informacyjno-edukacyjne W każdej z 8 gmin biorących udział w projekcie tj. gminie miejskiej Inowrocław, gminie wiejskiej Inowrocław, gminie Gniewkowo, gminie Pakość, gminie Złotniki Kujawskie, gminie Rojewo, gminie Dąbrowa Biskupia i gminie Janikowo Wykonawca zorganizuje 1 spotkanie dla każdego rocznika dziewczynek(1996, 1997, 1998) objętych projektem, w szkołach, świetlicach wiejskich, gminnych domach kultury, lub innych. W szkołach zlokalizowanych w gminach objętych projektem Wykonawca przeprowadzi akcje edukacyjną pn. Wirus brodawczaka ludzkiego (HPV) czym jest i jak mu zapobiec?, akcji edukacyjnej towarzyszyć mają konkursy plastyczne i tematyczne, w spotkaniach wezmą udział przedstawiciele SANEPID-u oraz lekarze pediatrzy z terenu powiatu, a także przedstawiciele Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego dla Programów Profilaktycznych Raka Szyjki Macicy i Raka Piersi w Bydgoszczy, jako partnera merytorycznego projektu. W trakcie spotkań rozdawane będą ankiety oceniające celowość przeprowadzanych spotkań oraz samego programu profilaktyki, które zostaną przygotowane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. W ramach działań związanych z organizacją w/w spotkań Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - ustalenie terminu i miejsca, - przygotowanie listy uczestników, - przygotowanie programu spotkania, - przygotowanie harmonogramu spotkania, - zaproszenie uczestników (w tym przygotowanie zaproszeń o rozmiarze DL na grubym papierze oraz rejestracja zgłoszeń), - przygotowanie materiałów konferencyjnych (np. teczek, notesów, długopisów), - zapewnienie sprzętu, niezbędnego podczas prezentacji (rzutnik, ekran, etc.), - obsługę techniczna spotkań - przygotowanie listy obecności, - zapewnienie transportu wybranych przez Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych z siedziby Zamawiającego do miejsca konferencji. Po spotkaniach Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - zapewnienie transportu materiałów do siedziby Zamawiającego, które ewentualnie pozostaną po konferencji. Wszystkie działania w ramach przygotowania spotkań będą prowadzone we współpracy z Zamawiającym. - Konferencja inaugurująca projekt Wykonawca zorganizuje konferencję inaugurującą projekt, której celem będzie przedstawienie jego założeń, harmonogramu, zakładanych efektów, oraz sposobów rekrutowania beneficjentów, itp. Będzie ona zadedykowana przedstawicielom samorządów, środowisk medycznych, edukacji oraz mediom. W konferencji inaugurującej przewiduje się uczestnictwo ok. 80 osób. W ramach działań związanych z organizacją w/w konferencji Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - ustalenie terminu i miejsca w uzgodnieniu z Zamawiającym, - przygotowanie programu spotkania, - przygotowanie harmonogramu spotkania, - zaproszenie uczestników (w tym przygotowanie zaproszeń o rozmiarze DL na grubym papierze oraz rejestracja zgłoszeń), - przygotowanie materiałów konferencyjnych (np. teczek, notesów, długopisów), - zapewnienie obsługi cateringowej (kawa, herbata, soki oraz stół szwedzki z zimnymi przekąskami), - zapewnienie sprzętu, niezbędnego podczas prezentacji (rzutnik, ekran, etc.), - obsługę techniczna konferencji - obsługę recepcyjną konferencji - przygotowanie listy obecności, - zapewnienie transportu wybranych przez Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych z siedziby Zamawiającego do miejsca konferencji. Po konferencji Wykonawca odpowiedzialny będzie za: - wysłanie materiałów z konferencji nieobecnym gościom drogą elektroniczną, - podziękowania osobom uczestniczącym w formie pisemnej uzgodnionej z Zamawiającym, - zapewnienie transportu materiałów do siedziby Zamawiającego, które ewentualnie pozostaną po konferencji. - itp. Wszystkie działania w ramach przygotowania konferencji będą prowadzone we współpracy z Zamawiającym - Konferencje tematyczne Wykonawca zorganizuje 2 konferencje tematyczne podsumowujące szczepienia profilaktyczne prezentujące efekty programu, dla ok. 40 osób. Odbiorcami konferencji będą przede wszystkim lekarze ginekolodzy, położnicy, pediatrzy i lekarze rodzinni, ale także przedstawiciele samorządów oraz media. Do udziału w konferencji zostaną zaproszeni przedstawiciele Polskiego Towarzystwa Profilaktyki Zakażeń HPV, Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, Polskiego Komitetu Zwalczania Raka, Polskiego Towarzystwa Ginekologii Onkologicznej, Polskiego Towarzystwa Wakcynologii, a także Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego dla Programów Profilaktycznych Raka Szyjki Macicy i Raka Piersi w Bydgoszczy uczestniczącego w projekcie w charakterze partnera merytorycznego. W ramach działań związanych z organizacją w/w konferencji Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - ustalenie terminu i miejsca spotkań w uzgodnieniu z Zamawiającym, - zapewnienie sal wykładowych spełniających wymogi: bezpieczeństwa, akustyki, oświetleniowe, posiadające zaplecze sanitarne, z odpowiednią do liczby uczestników liczbą stołów i krzeseł, - zapewnienie wyposażania sal w nagłośnienie, sprzęt niezbędny do projekcji multimediów - opracowanie we współpracy z Zamawiającym programu i harmonogramu spotkań - zaproszenie uczestników (w tym przygotowanie zaproszeń o rozmiarze DL na grubym papierze oraz rejestracja zgłoszeń), - przygotowanie materiałów konferencyjnych - wykonawca zapewni uczestnikom spotkań przerwę kawową oraz lunch tj. bufet szwedzki w postaci napojów ciepłych i zimnych oraz zimnych zakąsek. Wszystkie działania w ramach przygotowania konferencji będą prowadzone we współpracy z Zamawiającym -Konferencja zamykająca projekt Wykonawca zorganizuje konferencję podsumowującą wyniki przeprowadzonej akcji, diagnozującą sytuację zdrowotną mieszkańców rejonów objętych projektem, przedstawiającą wagę profilaktyki oraz zasady prowadzenia zdrowego trybu życia. Weźmie w niej udział 80 zaproszonych gości ze strony przedstawicieli samorządów, radnych i mediów. W ramach działań związanych z organizacją w/w konferencji Wykonawca będzie odpowiedzialny za: W ramach działań związanych z organizacją w/w konferencji. - ustalenie terminu i miejsca spotkań w uzgodnieniu z Zamawiającym. - zapewnienie sal wykładowych spełniających wymogi: bezpieczeństwa, akustyki, oświetleniowe, posiadające zaplecze sanitarne, z odpowiednią do liczby uczestników liczbą stołów i krzeseł. - zapewnienie wyposażania sal w nagłośnienie, sprzęt niezbędny do projekcji multimediów - opracowanie we współpracy z Zamawiającym programu i harmonogramu spotkań - zaproszenie uczestników - przygotowanie materiałów konferencyjnych - wykonawca zapewni uczestnikom spotkań przerwy kawowe oraz przerwę na lunch i lunch. Wszystkie działania w ramach przygotowania konferencji będą prowadzone we współpracy z Zamawiającym - stosowanie znaków graficznych Na wszystkich dokumentach i materiałach promocyjnych związanych z realizacją projektu będzie zamieszczany emblemat Mechanizmu Finansowego EOG, Logo Powiatu Inowrocławskiego, hasło kampanii oraz informacja o współfinansowaniu projektu przez Państwa-Darczyńców. Na długopisach należy umieścić jedynie logo Powiatu Inowrocławskiego oraz emblemat Mechanizmu Finansowego EOG. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania szaty graficznej jednolitej dla wszystkich materiałów promocyjnych, która przed zastosowaniem musi otrzymać akceptację Zamawiającego. Scenariusze wszystkich audycji radiowych i telewizyjnych oraz zawartość folderu, plakatów, będą zawierać treści przekazane przez Zamawiającego, chyba że strony postanowią inaczej. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia przekazanych treści w taki sposób, aby spełniały one funkcję przekazów promocyjnych dopasowanych do danej grupy docelowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia korekt i zmian. Wykonawca zobowiązuje się do pełnej obsługi technicznej, szkoleniowej ( obsada w uzgodnieniu i po akceptacji Zamawiającego) i cateringowej wszystkich spotkań przewidzianych w zamówieniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania obsady spotkań informacyjnych oraz ustalania czasu, miejsca i ich przebiegu. Wykonawca zobowiązuje się ściśle współpracować z Zamawiającym oraz wykonawcą usługi polegającej na zaszczepieniu osób objętych programem. W ramach przygotowanej kampanii Wykonawca powinien zaproponować inne działania i narzędzia wspierające proces prowadzenia kampanii, a nie uwzględnione przez Zamawiającego. Realizację Etapu I przedmiotu zamówienia należy wykonać w ciągu 30 dni od udzielenia zamówienia, realizacja Etapu II zamówienia odbywać się będzie na podstawie zleceń wystawianych Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od harmonogramu realizacji szczepień, który zostanie ustalony z Wykonawcą szczepień. Zlecenia będą przekazywane faksem bądź drogą elektroniczną, przyjęcie zlecenia zostanie niezwłocznie potwierdzane tą samą formą przekazu. Warunki rozliczenia prac będących przedmiotem zamówienia. - Wynagrodzenie dla Wykonawcy z tytułu wykonanych prac będzie miało formę wynagrodzenia ryczałtowego i będzie obejmowało całkowity koszt wykonania prac będących przedmiotem zamówienia. - Podstawę do rozliczenia wykonanych prac stanowić będzie protokół stwierdzający wykonanie prac potwierdzony przez Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu prac obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym dopuszcza się możliwość złożenia faktur za wykonanie części prac. Faktury częściowe mogą być wystawiane za: - wykonanie Etapu I przedmiotu zamówienia, - wykonanie poszczególnych zleceń dotyczących realizacji Etapu II przedmiotu zamówienia. - Zamawiający zapłaci należności w terminie do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do badania i oceny ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest aby osoba lidera (tzn. osoba prowadząca i zarządzająca zamówieniem) posiadała minimum trzy letnie udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu kampanii o zasięgu co najmniej wojewódzkim. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6. Oświadczenie z art. 22 i 24 7. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach