Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych.

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 180690373
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych (separatorów substancji ropopochodnych i tłuszczy, osadników, piaskowników, neutralizatorów ścieków kwaśnych, łapacza farb), oczyszczenia dołu do odsączania osadów, udrożnienie przepływów oraz wykonanie przeglądów serwisowych urządzeń sozotechnicznych znajdujących się na terenie obiektów wojskowych zlokalizowanych w miejscowościach Rzeszów, Dębica, Nisko, Jarosław, Przemyśl, Żurawica, Trzcianiec administrowanych przez 34. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach kompleksowego zakresu usług określonych w ust. 1, miejsca odbioru odpadów, objętości urządzeń przeznaczonych do czyszczenia wraz z terminem czyszczenia, lokalizacji urządzenia oraz częstotliwości czyszczenia określa załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.3. Projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) stanowią również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszej SWZ.4. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie:a) kierowania samochodami do obsługi odbioru odpadów,b) pomocników kierowców – osób obsługujących urządzenie do załadunku odpadów/odbierających odpady5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Szczegółowy zakres czynności kontrolnych oraz obowiązków w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia określonych w ust. 4 zawiera załącznik nr 4 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:1) warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadcza, że jest wytwórcą odpadów oraz posiada:a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania, transportu, zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 poz. 696 z późn. zm.) ważne w trakcie obowiązywania umowylub,b) w przypadku, gdy wykonawca nie posiada zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów zobowiązany jest posiadać aktualną umowę z firmą, podwykonawcą posiadającym przedmiotowe zezwolenie w przedmiotowym zakresie.UWAGA:W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1) złożone zostały przez wszystkich z partnerów konsorcjum / wspólników spółki cywilnej, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.UWAGA II:W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach