Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących medycyny pracy oraz dyspanseryzacji.

Jednostka Wojskowa nr 4198 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1C
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6821316 , fax. 022 6821316
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4198
    ul. Żwirki i Wigury 1C 1C
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6821316, fax. 022 6821316
    REGON: 01008894930000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot. sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących medycyny pracy oraz dyspanseryzacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lp. Badania wchodzące w skład usługi Przewidywana ilość świadczeń w ciągu 12 miesięcy I. BADANIA LABORATORYJNE 1. morfologia -350 2. morfologia z rozmazem -1500 3. płytki krwi -1500 4. OB -1500 5. cukier w surowicy -700 6. WR -50 7. mocznik -150 8. kreatynina -150 9. mocz badanie ogólne -1500 10. cholesterol -700 11. trójglicerydy -700 12. HDL -700 13. LDL -700 14. kwas moczowy -70 15. wskaźnik protrombinowy -30 16. jonogram -100 17. transaminazy -900 18. grupa krwi (bez wpisu do dokumentu) -100 19. grupa krwi z wpisem do dokumentów -100 20. badanie kału na nosicielstwo -70 21. badanie kału na jaja pasożytów -70 22. HIV -70 23. HBs -70 24. HCV -70 25. mocz na kwas trójchlorooctowy -10 26. mocz na kwas deltaaminolewulinowy -33 27. TSH -20 28. bilirubina -100 29. PSA -100 30. ołów w surowicy -30 31. VDRL -50 32. CK-MB -70 33. INR -70 34. Kał na krew utajoną -70 35. ASO -30 36 RF - czynnik reumatoidalny -30 II. BADANIA SPECJALISTYCZNE 1. EKG +opis internistyczny -600 2. Echo -50 3. Holter -50 4. spirometria -30 5. audiogram -500 6. USG jama brzuszna -100 7. EEG+opis -20 8. USG poszczególnych narządów -100 9. Próba wysiłkowa -50 10. Posiew plwociny -50 11. Posiew moczu -50 III. DIAGNOSTYKA OBRAZOWA (Z OPISAMI) 1. RTG - płuc duży obrazek z opisem -1200 2. RTG - kręgosłupa szyjnego z opisem -40 3. RTG - kręgosłupa piersiowego z opisem -40 4. RTG - kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem -40 5. RTG - innych części kostnych z opisem -40 6. TK kręgosłupa piersiowego z opisem -30 7. TK kręgosłupa szyjnego z opisem -30 8. TK kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem -30 IV. KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE Z ZAKRESU 1. laryngologii -400 2. okulistyki -500 3. okulistyczna +wypisanie recepty na okulary -1000 4. neurologii -200 5. psychiatrii -100 6. ortopedii -50 7. kardiologii -150 8. chirurgii -50 9. onkologii -20 10 ginekologii -10 11. dermatologii -50 12. pulmonologii -20 13. urologii -70 14. gastroenterolog + gastroskopia -30 15. diabetologii -30 Wymagania Zamawiającego: 1. Termin wykonania konsultacji specjalistycznych od dnia zgłoszenia się pracownika nie może przekroczyć 2 dni roboczych. 2. Termin pobrania badań laboratoryjnych, bądź wykonanie badań specjalistycznych, diagnostyki obrazowej od dnia zgłoszenia się pracownika nie może przekroczyć 2 dni roboczych. 3. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 4. Umowa obowiązywać ma przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy. 5. Wszystkie badania i konsultacje objęte zakresem zamówienia muszą być wykonane kompleksowo tylko na terenie m st. Warszawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00 - 18.00. 6. Dostępność podwykonawców musi być taka sama jak wykonawcy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00 - 18.00. 7. Wykonawca zobowiąże się do wykonania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej jakości sprzętem medycznym. 8. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta zgodnie z następującymi aktami prawnymi: 1) przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654); 2) przepisami ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. nr 136 poz. 857 z późn. zm.); 3) przepisami ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 9. Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz.15). 10. Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem w celu zapewnienia całego pakietu usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia. 11. Gabinety w których będą wykonywane usługi medyczne powinny spełniać co najmniej standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011 r. nr 31, poz. 158) a sprzęt medyczny posiada atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia. 12. Zamawiający wymaga, aby lekarz okulista wydawał orzeczenia o potrzebie używania okularów korygujących do pracy z monitorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach