Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OPIEKI NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193 000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2010-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OPIEKI NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193 000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objęte są bezdomne zwierzęta, zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 106, poz. 1002 z późn. zm.) oraz koty wolno żyjące. Realizacja zadania będzie polegała na systematycznym i stałym: 1) prowadzeniu we współpracy ze Strażą Miejską na każde zgłoszenie Gminy Miejskiej Kłodzko odłowu zwierząt i umieszczenie ich w miejscu przetrzymywania zwierząt do czasu odnalezienia właściciela (opiekuna), przekazania do adopcji lub schroniska(dot. 60 szt. wyłapanych osobników), 2) odłów zwierząt winien nastąpić w czasie 24 godz. od powzięcia informacji o konieczności jego przeprowadzenia, 3) prowadzenie ewidencji wyłapanych zwierząt oraz dokumentacji fotograficznej i przekazywanie jej na bieżąco Zamawiającemu (w cyklach jednomiesięcznych), 4) zapewnieniu wyżywienia (w tym zakupu karmy) i opieki wyłapanym zwierzętom, 5) prowadzenie działań zmierzających do odnalezienia właściciela (opiekuna) zwierzęcia m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń w mediach o znalezionych zwierzętach oraz zwierzętach przeznaczonych do adopcji, 6) w wyniku bezskutecznych działań opisanych w pkt 5, przygotowywanie adopcji i przekazanie zwierząt nowym właścicielom; przekazywanie bezdomnych zwierząt do rodzin adopcyjnych następować będzie na podstawie pisemnych umów adopcyjnych zawartych pomiędzy Wykonawcą a osobami/podmiotami adoptującymi, 7) przekazywanie do schroniska zwierząt, których nie oddano do adopcji w okresie maksymalnie do 3 miesięcy od chwili wyłapania zwierzęcia, 8) zapewnienie zwierzętom opieki weterynaryjnej, w skład której wchodzą kontrola stanu zdrowia, profilaktyka zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych i w uzasadnionych przypadkach leczenie, założenie książki kontroli weterynaryjnej dokumentującej przeprowadzone czynności weterynaryjne wraz z poświadczeniem wykonania tych czynności przez lekarza weterynarii; w uzasadnionych przypadkach organizowanie i pośredniczenie w 14 dniowej kwarantannie, eutanazja zwierzęcia. Ponadto, w ramach ograniczania populacji bezdomnych zwierząt - przeprowadzenie sterylizacji do 50 szt. osobników żeńskich kotów oraz do 60 szt. suk, 9) zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom rannym w wypadkach komunikacyjnych, 10) pozyskiwania lub zakupu karmy dla wolno żyjących kotów i jej przekazywania osobom wskazanym przez Zamawiającego (na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego). Wykonawca uprawniony jest w ramach zawartych umów przez Gminę Miejską Kłodzko do: 1) nieodpłatnego korzystania z usług unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych - po zawarciu przedmiotowej umowy na rok 2011. Na dzień ogłoszenia zamówienia Gmina nie dysponuje taką umową. Prace będące przedmiotem postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Każdy z Wykonawców winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nie uznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983800000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2.000,00 zł, dwa tysiące zł. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 3. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją USŁUGA W ZAKRESIE OPIEKI NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Potwierdzenie Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie , iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. j) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą . 6. W przypadku braku zapisów jak w punkcie 4 powyżej wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach