Przetargi.pl
Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego, stanowiącego własność Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego, stanowiącego własność Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego, stanowiącego własność Miasta, w tym: 1.1. nitki świetlne na trzech świerkach zlokalizowanych przy budynku Urzędu Miasta Inowrocławia, al. Henryka Sienkiewicza l - zasilanie z budynku UM; 1.2. nitki świetlne na dwóch świerkach na terenie skweru Jana Pawła II (za pomnikiem Jana Pawła II), zasilanie z latarni parkowej; 1.3. elementy świetlne typu choinka, 8 szt., na słupach parkowych oświetleniowych na terenie skweru przy ul. Kościelnej - Tadeusza Kościuszki, (zasilanie z latarni parkowych); 1.4. elementy świetlne, 9 szt., na słupach na terenie skweru Obrońców Inowrocławia , zasilanie z latarni parkowych; 1.5. elementy świetlne, 9 szt., na słupach na terenie Skweru Wyczółkowskiego, zasilanie z latarni parkowych; 1.6. iluminacja świetlna (dzwonek) na linach zlokalizowanych pomiędzy budynkami mieszkalnymi u zbiegu ul. Solankowej i ul. Królowej Jadwigi, zasilanie z linii napowietrznej, 1.7. sople świetlne na budynku Urzędu Miasta przy ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 33-35 - na froncie budynku szer. 47 m, na dwóch ścianach szczytowych szer. łącznie 24 m; 1.8. sople, kurtyny świetlne - na budynku i wieży Ratusza przy ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36 - wysokość kurtyn: 2m; strona północna - sople świetlne szer. 18m, strona południowa - sople świetlne szer. 33 m, kurtyna świetlna szer. 18m, dł. 2m; strona wschodnia - sople świetlne szer. 42,40 m, kurtyna świetlenia szer. 9,7m, dł. 2m; wysokość kurtyn na wieży: 4,5 m, szerokość wieży 6,7 m i 2x6,0 m). w szczególności wykonanie: inwentaryzacji elementów oświetlenia, przeglądu, naprawy, montażu we wskazanych miejscach, utrzymaniu w sprawności, demontażu oraz przechowaniu. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 2.1. wykonanie inwentaryzacji elementów oświetlenia świątecznego, w formie pisemnego protokołu, przy udziale pracowników Zamawiającego; miejsca zdeponowania elementów oświetlenia zostanie wskazane wybranemu wykonawcy; 2.2. przegląd techniczny z wykonaniem niezbędnych prac związanych z naprawą i wymianą niesprawnych elementów świetlnych a także uzupełnieniem brakującego materiału; w tym sporządzenie pisemnego wykazu zużytych elementów oświetlenia świątecznego; 2.3. transport elementów świetlnych do miejsc ich montażu; 2.4. montaż elementów świetnych do 3 grudnia 2012 r. (oświetlenie powinno być włączone 3 grudnia 2012 r.); 2.5. utrzymanie w sprawności technicznej, w okresie od 3 grudnia 2012 r. do 3 lutego 2013r., określonego w ust. 1 oświetlenia świątecznego; 2.6. demontaż oświetlenia świątecznego (w terminie 7 dni licząc od 3 lutego 2013 r.) i transport do miejsca przechowywania ; 2.7. przechowanie zdemontowanego oświetlenia świątecznego do 31 października 2013r., 2.8. naprawa i konserwacja zmagazynowanego materiału i przekazanie do 31.10.2012 r. sprawnego oświetlenia wybranemu przez Zamawiającego wykonawcy na sezon 2013/2014
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach