Przetargi.pl
Wykonanie usługi utrzymania czystości w częściach wspólnych i otoczeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej

Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3436246 , fax. 083 3426837
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o.
    ul. Żeromskiego 5 5
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3436246, fax. 083 3426837
    REGON: 06029013200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgl.bialapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi utrzymania czystości w częściach wspólnych i otoczeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w częściach wspólnych i otoczeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej. Zakres obowiązków obejmuje: 1) codzienne sprzątanie części wspólnych budynku: holu - ok. 232m2, korytarzy - ok. 1212m2, klatek schodowych - ok. 240m2, wind - 2 szt., poprzez zmywanie zamiatanie i odkurzanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp. 2) utrzymanie w czystości sanitariatów o pow. łącznej ok. 350m2, z uzupełnianiem środków czystości, 3) sprzątanie sal konferencyjnych z pomieszczeniami przynależnymi przynajmniej raz w miesiącu lub po każdym korzystaniu z nich poprzez zmywanie zamiatanie i odkurzanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp.. 4) mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku o łącznej pow. ok. 680m2: w holach, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach oraz salach konferencyjnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi co najmniej jeden raz w miesiącu. 5) sprzątanie, zamiatanie i zimowe utrzymanie (odśnieżanie, likwidacja śliskości itp.) dojść, dojazdów i parkingu o pow. ok. 5788m2, 6) utrzymanie terenów zielonych wokół budynku o pow. ok. 9096m2: koszenie i grabienie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów itp. 7) utrzymanie w czystości zabudowy śmietnikowej o pow. 10,55m2, zgłaszanie nieczystości stałych do wywozu. Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji mających siedzibę w obiekcie. Zimowe utrzymanie otoczenia obiektu powinno zapewniać bezpieczne dojście i dojazd pojazdów na terenie obiektu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym pracę na terenie obiektu identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby. Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Środki czystości stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło itp.), Wykonawca będzie pobierał w miarę potrzeb od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) wniesionym w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne) - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 23.08.2012r. godz. 10:00).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgl.bialapodlaska.pl/pliki/pobiez.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach