Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7 7
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
REGON: 00052622200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi transportowej samochodami samowyładowczymi o dop. ład. ok. 8T, samochodami samowyładowczymi o dop. ład. ok. 25 T, ciągnikiem rolniczym z przyczepą o dop. ład. ok. 5 t, ładowarką czołową o poj. łyżki ok. 1,5 - 2,0 m3, ładowarką czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi transportowej zadanie 1 - samochodami samowyładowczymi o dop. ład. ok. 8T, zadanie 2 - samochodami samowyładowczymi o dop. ład. ok. 25 T, zadanie 3 - ciągnikiem rolniczym z przyczepą o dop. ład. ok. 5 t, zadanie 4 - ładowarką czołową o poj. łyżki ok. 1,5 - 2,0 m3, zadanie 5 - ładowarką czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1.1. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp 1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym: zad 1 - samochodami samowyładowczymi o ład. ok. 8 T, zad 2 - samochodami samowyładowczymi o ład. ok. 25 T, zad 3 - ciągnik rolniczy z przyczepą o ład. ok. 5 T, zad 4 - ładowarkę czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3, zad 5 - ładowarkę czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3. 1.5. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, zgodnie z art. 88 ustawy z dnia 20. 06. 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 pzp, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnch za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do formularza oferty). 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia, kwalifikacje zgodnie z art. 88 ustawy z dnia 20. 06. 1997 r., Prawo o ruchu drogowym (dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz908 ze zm.). 5. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 6. Wykaz sprzętu i urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do formularza oferty). Dokumenty niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.naklo.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną