Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie przeprowadzenia warsztatów kursów w ramach aktywnej integracji dla osób uczestniczących w projekcie Program aktywizacji społeczno - zawodowej w gminie Świątki Znak sprawy PS.32.1.2014

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świątkach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki 87
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 526 00 87 , fax. 89 616 98 22
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świątkach
    Świątki 87 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 526 00 87, fax. 89 616 98 22
    REGON: 00445373800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie przeprowadzenia warsztatów kursów w ramach aktywnej integracji dla osób uczestniczących w projekcie Program aktywizacji społeczno - zawodowej w gminie Świątki Znak sprawy PS.32.1.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie przeprowadzenia warsztatów kursów w ramach aktywnej integracji dla osób uczestniczących w projekcie Program aktywizacji społeczno - zawodowej w gminie Świątki Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w ramach realizacji projektu systemowego Program aktywizacji społeczno - zawodowej w gminie Świątki współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w okresie od 10 marca 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku dla grupy 16 osób wyznaczonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świątkach w pomieszczeniach udostępnionych przez GOPS i przeprowadzone w języku polskim. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości uczestników +/- 10%. Zamawiający informuje, że zamówienie polegające na wykonaniu usługi szkoleniowej w zakresie przeprowadzenia warsztatów w ramach aktywnej integracji dla osób uczestniczących w projekcie Program aktywizacji społeczno - zawodowej w gminie Świątki będzie realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje Wykonanie usług szkoleniowo - doradczych składających się na zakres niniejszego zamówienia będą organizowane dla grupy 16 osób i obejmują: 1) Doradztwo zawodowe - warsztaty grupowe -20 godz. zegarowych (nabywanie umiejętności sporządzania dokumentacji aplikacyjnej, autoprezentacji; 2) Stworzenie Indywidualnych Planów Działania przez doradcę zawodowego -2 godz. zegarowe na beneficjenta 3) Diagnoza psychologiczna, zakończona opinią psychologiczną - 2 godz. zegarowe na beneficjenta; 4) Warsztat psychoedukacyjny - zajęcia grupowe z komunikacji interpersonalnej, wzmacnianie samooceny, radzenia sobie ze stresem itp. 20 godz. zegarowych; 5) Warsztat przedsiębiorczości - poznanie aspektów formalno-prawnych działalności gospodarczej, zdobycie umiejętności tworzenia biznesplanów-15 godz.. zegarowych 6) Warsztat zarządzania własnym budżetem domowym - 20 godzin zegarowych; 7) Szkoła dla rodziców - 40 godzin zegarowych; 8) Warsztat pedagogiki zabawy -20 godz. zegarowych; 9) Trening kompetencji życiowych (m.in. budowanie odporności na stres, asertywność w życiu codziennym itp.. 40 godzin zegarowych; 10) Warsztat odkrywania własnego potencjału - nauka odkrywania własnych celów i osiągnięcie konkretnych rezultatów własnych działań. - 30 godzin zegarowych; 11) Warsztat edukacyjno-profilaktyczno-zdrowotny - beneficjenci zdobędą wiedzę nt. profilaktyki uzależnień, przeciwdziałania przemocy i agresji, profilaktyki chorób przenoszonych drogą płciową - 20 godzin zegarowych; 12) Warsztat psychoedukacji rodzinnej-polega na inspirowaniu do świadomego wpływania na życie rodzinne,rozwiniecie umiejętności rodzinnych - 20 godzin zegarowych 13) 2 kursy zawodowe wraz z praktykami zawodowymi i zwrotem kosztu dojazdu a) palacz CO kotłów wodnych niskotemperaturowych i niskociśnieniowych- dla 6 osób , b) obsługa kasy fiskalnej - dla 10 osób. 14) W ramach działania zapewnienie cateringu dla 16 osób w postaci: a) Zapewnienie cateringu podczas zajęć, tj. w tym co najmniej kawa/herbata dostępne podczas każdej z przerw, ciastka (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche): 15 dkg różnych ciastek na 1 osobę. W przypadku szkoleń przekraczających 4 godziny szkoleniowe jeden ciepły posiłek składający się z co najmniej drugiego dania (gramatura min. 500 g, co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne), natomiast do 4 godzin szkoleniowych kanapki. Ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, śmietanka do kawy, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. 15) Prowadzenie a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, b) rejestru wydanych zaświadczeń, c) protokołu z egzaminu, d) list obecności i odbioru cateringu, e) list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, f) list ubezpieczonych osób, g) list potwierdzających odbiór zaświadczeń. h) Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewni ubezpieczenie od następstw NW w formie imiennej dla skierowanych uczestników. Ubezpieczenie winno obejmować uczestnictwo w zajęciach, drogę do miejsca zajęć oraz powrót do domu. Wykonawca uwzględni poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja związana z realizacją zamówienia była opatrzona logotypami przekazanymi Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach