Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 6776300, 6776327 , fax. 0-58 6776327
- Data zamieszczenia: 2010-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32 32
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 0-58 6776300, 6776327, fax. 0-58 6776327
REGON: 19192772800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwejherowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi szkoleniowej Specjalista ds. kadr i płac - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Specjalista ds. kadr i płac finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1) Wstęp do obliczania wynagrodzeń. Obowiązujące akty prawne: - wykaz obowiązujących aktów prawnych, - metody zdobywania informacji, - wysokość aktualnych wskaźników ogłaszanych przez GUS, ZUS, Min. Finansów, - ochrona danych osobowych oraz obowiązek zachowania tajemnicy służbowej, - dokumentacja wynagrodzeń, - istota i sposób naliczania poszczególnych elementów listy płac. 2) Składki ZUS: - założenia ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, - zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczenie obowiązkowe i dobrowolne, - rodzaje składek na ubezpieczenia społeczne (ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe, fundusz pracy i fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych), - ubezpieczenie zdrowotne. 3) Prawo pracy: - obowiązujące przepisy i akty wykonawcze (jak i gdzie szukać niezbędnych ustaw i rozporządzeń z dziedziny prawa pracy), - stosunek pracy, zawarcie i rozwiązanie umowy o pracę, - dokumenty niezbędne przy zatrudnianiu i zwalnianiu pracownika, - regulaminy wynagradzania i pracy, - rozkład i wymiar czasu pracy, - urlopy pracownicze, wymiar urlopu, - praca w godzinach nadliczbowych, dni wolne od pracy, - umowy cywilno - prawne. 4) Rekrutacja i selekcja pracowników: - metody rekrutacji, wybór strategii, umiejętność słuchania, analiza i opis stanowiska pracy, - rozmowy kwalifikacyjne, wybór najlepszego kandydata, - metody oceny predyspozycji pracowników, testy psychometryczne. 5) Przepisy BHP i ppoż. 6) Obliczanie wynagrodzeń, podatki, składki: - rodzaje składek na ubezpieczenia społeczne potrącane z wynagrodzenia za pracę, - zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym (ubezpieczenie obowiązkowe i dobrowolne), - składniki wynagrodzenia oraz metody ustalania i obliczania ich wysokości (wynagrodzenie zasadnicze, premia, dodatek za wysługę lat, nagroda jubileuszowa, ekwiwalent za niewykorzystany urlop, odprawa w związku z rozwiązaniem umowy o pracę, odprawa emerytalna, wynagrodzenie za pracę w nadgodzinach), - umowy zlecenia i umowy o dzieło (obliczanie kosztów uzyskania przychodu i składek na ubezpieczenia społeczne), potrącenia z wynagrodzenia, ich maksymalna wysokość oraz kwota wolna od potrąceń. 7) Podatek dochodowy od osób fizycznych: - założenia ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, - praktyczne ustalanie wysokości podatku dochodowego od wynagrodzeń, - obowiązki pracodawcy związane z ustawą o podatku dochodowym i ordynacją podatkową, obowiązujące terminy i sposób wypełniania deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11, PIT-8B, PIT-40. 8) Obsługa programu Płatnik: - prezentacja możliwości programu, - tworzenie kartotek: płatników i ubezpieczonych, - tworzenie dokumentów zgłoszeniowych, - tworzenie dokumentów rozliczeniowych, - samodzielna praca z programem. 9) Kapitał początkowy: - kapitał początkowy - zasady i przykłady wypełniania dokumentów do ustalania kapitału początkowego, - postępowanie w przypadku braku dokumentacji źródłowej, - wpływ kapitału początkowego na wysokość przyszłej emerytury, - przykładowe obliczenie kapitału początkowego. 10) Zasiłki z ubezpieczenia społecznego: - świadczenia z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (zasiłki chorobowe i wynagrodzenia za czas choroby oraz ich wpływ na wysokość potrącanych składek ubezpieczeniowych i podatku), - zasiłki chorobowe - prawidłowe ustalanie ich wysokości i wypłacanie, - terminy wypłat zasiłków, obowiązujące dokumenty przy ustalaniu prawa do zasiłków. 11) Obsługa programu Symfonia (moduł Kadry - płace). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwejherowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15