Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkoleniowej Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6776300, 6776327 , fax. 0-58 6776327
  • Data zamieszczenia: 2010-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
    ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32 32
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6776300, 6776327, fax. 0-58 6776327
    REGON: 19192772800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkoleniowej Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 41 osób bezrobotnych w zakresie Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym finansowanego z Fundusz Pracy oraz PFRON. 1. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: ZAJĘCIA TEORETYCZNE 1) Elementy prawa Prawo rzeczowe: - pojęcie rzeczy i mienia, własność i współwłasność, ochrona własności. Prawo zobowiązań: - pojęcie źródła i rodzaje zobowiązań, wygaśnięcie zobowiązań, - umowy o działalności gospodarczej - tryb zawierania umów, zamówienia publiczne, wybrane umowy z kodeksu cywilnego, - sprzedaż podstawowe pojęcia - rękojmia i gwarancja. Prawo pracy: - stosunki pracy i ich rodzaje - nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy, - prawa i obowiązki stron stosunku pracy - obowiązki pracodawcy i pracownika, odpowiedzialność pracownika za powierzone mienie. 2) Elementy towaroznawstwa Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów, istota kodowania towarów, opakowanie i oznaczenia towarów, współczesne opakowania a ekologia, obligatoryjne i fakultatywne oznaczenia na produktach w obrocie krajowym i zagranicznym zgodne z wymaganiami Unii europejskiej, ochrona towarów w transporcie i magazynowaniu, zasady przechowywania wybranych towarów w odniesieniu do warunków atmosferycznych. 3) Dokumentacja handlowa i magazynowa - Dokumentacja handlowa - zamówienia, oferty, umowy, dokumentacja związana z dostawą, dokumentacja związana ze sprzedażą, dokumentacja magazynowa, reklamacje i zwroty; - Rozliczenia i dokumentacja finansowa - rozliczenia gotówkowe, rozliczenia bezgotówkowe, rozliczenie i odprowadzanie utargów, dokumentacja finansowa sprzedaży (faktury, paragony). 4) Minimum sanitarne. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE 5) Obsługa kas fiskalnych Rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych. 6) Obsługa programu do fakturowania Ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych. 2. Liczba osób objętych szkoleniem - 41. 3. Szkolenie zostanie przeprowadzone w czterech grupach w następujących wielkościach: - 10 osób - 3 grupy szkoleniowe, - 11 osób - 1 grupa szkoleniowa. 4. Czas trwania szkolenia: nie dłużej niż 5 dni roboczych dla każdej z grup szkoleniowych. 5. Liczba godzin szkolenia: Ogółem 35 godzin zegarowych na każdego uczestnika szkolenia. 5.1 Elementy prawa - 4 godziny zegarowe 5.2 Elementy towaroznawstwa - 4 godziny zegarowe 5.3 Dokumentacja handlowa i magazynowa - 8 godzin zegarowych 5.4 Minimum sanitarne - 5 godzin zegarowych 5.5 Obsługa kas fiskalnych - 6 godzin zegarowych 5.6 Obsługa programu do fakturowania - 8 godzin zegarowych. 6. Termin realizacji zamówienia: sierpień - grudzień 2010 r. 7. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia maksymalnie 10 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty po podpisaniu umowy (pod warunkiem, że nie zajdą inne okoliczności powodujące zmianę terminu rozpoczęcia szkolenia np. odwołanie itp.). 8. Kandydaci na szkolenie zostaną wyłonieni przez Zamawiającego. Wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego, po podpisaniu umowy będzie przekazana przed terminem rozpoczęcia zajęć każdej grupy szkoleniowej, lista osób zakwalifikowanych do szkolenia. 9. Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: - zeszyt, - długopis, - identyfikator, - podręcznik lub inną literaturę z zakresu tematyki objętej programem szkolenia, Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć). 10. Zamawiający wymaga, aby na każdego uczestnika szkolenia przypadała jedna kasa fiskalna. 11. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia posiłek regeneracyjny (poczęstunek - napoje ciepłe, napoje chłodzące, jeden posiłek ciepły - obiad oraz miejsce i możliwość spożycia posiłku) w każdym dniu realizacji szkolenia. Koszt niniejszych posiłków należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. 12. Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być: - adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo; - na stronie tytułowej: oznakowane zgodnie z Załącznikiem nr 10. - na każdej stronie: oznakowane logiem PUP. 13. Zagadnienia powinny być szczegółowo rozpisane w programie szkoleń, określające temat zajęć edukacyjnych. 14. Wymaga się, aby szkolenie trwało w tygodniu przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 15. Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 rano a 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w kolejno następujących po sobie dniach. 16. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 17. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 18. Miejscem wykonania zamówienia jest miasto Wejherowo (województwo pomorskie). 19. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym. 20. Po zakończeniu szkolenia w celu ocenienia jakości zrealizowanej usługi Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia do wypełnienia ankietę, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ. 21. Szkolenie zakończy się egzaminem. 22. Wykonawca wystawi odpowiednie zaświadczenie każdemu uczestnikowi szkolenia, który pozytywnie zaliczy egzamin końcowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach