Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkolenia lotniczego: spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 6145692000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkolenia lotniczego: spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia lotniczego (spadochronowego i szybowcowego), w zakresie teoretycznym i praktycznym dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej, w załączniku nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym, załącznikach nr: 1a (dla zadania I), 1b (dla zadania II), oraz 1c (dla zadania III, IV, V) do siwz i ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 (pięć) niezależnych zadań (zadanie I, zadanie II, zadanie III, zadanie IV, zadanie V): -ZADANIE I – teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maksymalnie 53 uczniów; - ZADANIE II – teoretyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie 53 uczniów; -ZADANIE III – praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie 18 uczniów; -ZADANIE IV – praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie 18 uczniów; - ZADANIE V – praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie 17 uczniów. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy zarówno jednego jak i kilku zadań określonych powyżej jednocześnie. 5.Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych zadań. 6. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: 6.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) - odpowiednio dla każdego zadania - części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 6.2. Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców, które następują w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie wykonawca zamierza powierzyć realizację usług. 6.3. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy. 6.4. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 6.5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są części usługi zlecone Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. 6.6. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą). a)Wraz z fakturą za wykonane usługi Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający rozliczenie wykonanych prac z Podwykonawcą wraz z oświadczeniem Podwykonawcy potwierdzającym brak roszczeń finansowych w stosunku do Zamawiającego za określony rozmiar zadań wykonanych przez Podwykonawcę. 6.7.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 4a, 4b, 4c do SIWZ). 6.8. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy. 6.9.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. 7. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorze umowy. UWAGA! Zamawiający informuje, że przedmiotowe usługi są w całości finansowane ze środków publicznych i zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29c ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późn. zm.) podlegają ustawowemu zwolnieniu od podatku od towarów i usług. Wg treści ww. artykułu zwalnia się od podatku od towarów i usług usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, inne niż wymienione w art. 43 ust. 1 pkt 26: a) prowadzone w formach i na zasadach przewidzianych w odrębnych przepisach, lub b) świadczone przez podmioty, które uzyskały akredytację w rozumieniu przepisów o systemie oświaty - wyłącznie w zakresie usług objętych akredytacją, lub c) finansowane w całości ze środków publicznych - oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane Definicja usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawarta w rozporządzeniu wykonawczym Rady a (UE) Nr 282/2011 ustanawiającego środki wykonawcze do dyrektywy 2006/112/WE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej z dnia 15 marca 2011 r., jak już zostało przytoczone wcześniej, obejmuje nauczanie pozostające w bezpośrednim związku z branżą lub zawodem, jak również nauczanie mające na celu uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy do celów zawodowych. Przedmiot zamówienia nie generuje i nie wygeneruje żadnych kosztów eksploatacji w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym nie mogą być one uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80412000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach