Urząd Skarbowy w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Budowlanych 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 6450220 , fax. 0-32 6413814
- Data zamieszczenia: 2013-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Olkuszu
ul. Budowlanych 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 0-32 6450220, fax. 0-32 6413814
REGON: 27050742200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Olkusz/podmiotowe/Zamow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi sprzątania obiektu Urzędu Skarbowego w Olkuszu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi sprzątania obiektu Urzędu Skarbowego w Olkuszu. Zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem: 1) Czynności wykonywane codziennie: 1. zamiatanie i wycieranie na mokro podłóg w sanitariatach i ciągach komunikacyjnych kondygnacji nadziemnych budynku głównego 2. utrzymanie w stałej czystości ciągów komunikacyjnych parteru budynku głównego, sali obsługi podatników (płytki gresowe, blaty), sanitariatu dla niepełnosprawnych3.mycie na mokro i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (muszli, umywalek i armatury), zlewów oraz przyległej glazury i innego wyposażenia oraz szczotek do WC4.mycie na mokro klamek i drzwi przeszklonych przy użyciu płynu do szyb w celu usunięcia wszelkich zabrudzeń5.usuwanie śmieci z pojemników na śmieci oraz ścinek powstałych w niszczarkach dokumentów, obejmujących wymianę worka wraz z wytarciem na mokro obudowy w przypadku powstania zabrudzeń lub zalania, wynoszenie śmieci do koszy zewnętrznych w nieprzeźroczystych opakowaniach foliowych gwarantujących, że zawartość pozostanie w środku, segregowanie makulatury, ścinek i innych odpadów komunalnych 6.sprzątanie terenu przed wejściem do budynku 7.utrzymanie w czystości wycieraczek wewnątrz i na zewnątrz budynku 8.usuwanie śmieci z trawników, podjazdów, placów, parkingów i chodników9.opróżnianie i czyszczenie popielniczek w palarni 2) Czynności wykonywane okresowo - 1 raz w tygodniu: 1.zamiatanie i wycieranie na mokro podłóg w pomieszczeniach biurowych 2.zamiatanie i wycieranie na mokro podłóg w ciągach komunikacyjnych budynku zaplecza 3.zamiatanie i wycieranie na mokro podłogi w serwerowni 4.zamiatanie i wycieranie na mokro podłogi w palarni 5.ścieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych 6.przecieranie na mokro mebli w pomieszczeniach socjalnych 7.przecieranie na mokro parapetów okiennych wewnętrznych 8. konserwacja wszystkich posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 3) czynności wykonywane okresowo - co 2 tygodnie 1.mycie ścian sanitariatów obłożonych płytkami glazurowymi 4) Czynności wykonywane okresowo - 1 raz w miesiącu: 1.zamiatanie i wycieranie na mokro podłóg we wszystkich pomieszczeniach piwnicy, archiwum, pomieszczeniach magazynowych, oraz sali szkoleniowej 2.mycie drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami 3.mycie lamperii na ścianach ciągów komunikacyjnych 5) Czynności wykonywane raz na kwartał 1.mycie balustrad klatek schodowych, krat metalowych 2.mycie szaf metalowych 3.mycie tablic ogłoszeniowych 4.usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 6) Czynności wykonywane okresowo - 2 razy w roku: 1.mycie drzwi metalowych w pomieszczeniach piwnicy 2.ścieranie na mokro kurzu z lamp oświetlenia wewnętrznego 3.mycie okien i ram plastikowych 4.mycie płytek typu luksfer 5.mycie kaloryferów6.usuwanie kurzu z korytek instalacyjnych na ścianach wewnętrznych7.usuwanie zabrudzeń z gniazdek elektrycznych i wyłączników prądu 8.mycie tabliczek przydrzwiowych 7) Czynności wykonywane okresowo - 1 raz w roku: 1.zakup ziemi i kwiatów typu pelargonie, nasadzenie kwiatów w donicach na zewnątrz budynku oraz usunięcie ich po okresie kwitnienia2.pranie tapicerki meblowej 8) Czynności wykonywane w miarę występujących potrzeb: 1.zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC 2.uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego z wykorzystaniem istniejących pojemników 3.usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów w całym budynku oraz na zewnątrz budynku 4.ścieranie kurzu ze stolików konferencyjnych w sali szkoleniowej (10sztuk). 5.odśnieżanie, likwidacja oblodzenia oraz zimowe utrzymywanie wejścia do budynku, podjazdów, dróg, chodników i parkingów łącznie z posypywaniem środkami antypoślizgowymi 6.usuwanie śniegu z dachu krytego papą, jeżeli grubość warstwy śniegu wynosić będzie powyżej 15 cm oraz sopli i nawisów śniegowych 7.wywóz nadmiaru śniegu w przypadku dużych opadów 8.utrzymanie zieleni wokół budynku, w tym nawożenie i strzyżenie trawników, przycinanie żywopłotu, usuwanie chwastów, usuwanie przerostów trawy odrastającej na powierzchniach chodników, dróg i parkingów 9.pielęgnacja kwiatów sezonowych w donicach na zewnątrz budynku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Olkusz/podmiotowe/Zamow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW.271.12.2016 na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów oraz dostarczanie środków higienicznych w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni ogólnodostępnych, sal wykładowych i pomieszczeń biurowych w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-07-04 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach Urzędu Gminy Raciechowice i budynkach szkolnych Gminy Raciechowice
Dodano: 2016-07-04 - Zamówienie Nr: OZ.271.192.2016.MJ Świadczenie usług porządkowo-czystościowych.
Dodano: 2016-06-24 - Usługi kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, jak też wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego
Dodano: 2016-06-15 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-05-16 - Usługa kompleksowego sprzątania części budynku Opery Krakowskiej w Krakowie
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług sprzątania dla Zespołu Ekonomiki Oświaty w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jednostek
Dodano: 2016-03-30 - KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA: POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, POMOCNICZYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW PRZED BUDYNKAMI PARKINGÓW WRAZ Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OKRĘGU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOWIE
Dodano: 2016-03-22