Przetargi.pl
Wykonanie usługi serwisu oraz okresowego przeglądu gwarancyjnego instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT

Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT ogłasza przetarg

  • Adres: 02-822 Warszawa, Poleczki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 221821156
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
    Poleczki 19
    02-822 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 221821156
    REGON: 000001554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi serwisu oraz okresowego przeglądu gwarancyjnego instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie usługi serwisu oraz okresowego przeglądu gwarancyjnego instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.9. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6.1.-6.2. do SIWZ. 1. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1.1. Wykonawca zobowiązuje się, że w ogólnej liczbie osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia zatrudniona zostanie co najmniej 1 osoba wykonująca czynności odpowiednio serwisu lub przeglądu gwarancyjnego instalacji i urządzeń na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów prawa pracy w wymiarze pełnego etatu przez cały okres realizacji zamówienia. 1.2. Zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 1.1. nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez tą osobę czynności w ramach realizacji umowy. Obowiązek zatrudnienia zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 1.3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej w pkt 1.1. 1.4. W trakcie realizacji zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wskazanej w pkt 1.1. 1.5. Wykonawca wraz z fakturą za ostatni okres rozliczeniowy złoży oświadczenie o wywiązaniu się z wymogu określonego w pkt 1.1. przez cały okres realizacji zamówienia. 1.6. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w pkt 1.1. przed przystąpieniem do wykonywania usługi Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację zamówienia do czasu, w którym Wykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osobę zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 1.7. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku wskazanego w pkt 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 200,00 zł za każdy dzień opóźnienia, licząc od określonego przez Zamawiającego terminu podpisania umowy. 1.8. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu wskazanego w pkt 1.1. 1.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.5.1.1. SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach