Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Chorzowska 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 282-25-25 , fax. 032 2822681
- Data zamieszczenia: 2013-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
ul. Chorzowska 25 25
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 282-25-25, fax. 032 2822681 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi serwisowej polegającej na wykonaniu na rzecz Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A przeglądów i kalibracji Górniczych Lokacyjnych Odbiorników Pomiarowych GLOP, wymiany źródeł zasilania GLOP, przeglądów ław pomiarowych UPNL nadajników lokacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi serwisowej polegającej na wykonaniu na rzecz Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A przeglądów i kalibracji Górniczych Lokacyjnych Odbiorników Pomiarowych GLOP, wymiany źródeł zasilania GLOP, przeglądów ław pomiarowych UPNL nadajników lokacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania w sprawności urządzeń i systemów p-poż. znajdujących się na ternie Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2013-06-25 - Usługa serwisowa automatów spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
Dodano: 2013-05-09 - Legalizacja reduktorów aparatów powietrznych AIR MAXX firmy Auer-21 szt.
Dodano: 2012-11-27 - Legalizacja reduktorów aparatów powietrznych AIR MAXX firmy AUER - 55 szt
Dodano: 2012-06-12 - Usługa konserwacji systemu p- pożarowego
Dodano: 2011-12-15