Przetargi.pl
Wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia, stanowisk pracy oraz zasobu akt Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-022 Lublin, ul. Okopowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4635300 , fax. 081 4635305
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Okopowa 5 5
    20-022 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4635300, fax. 081 4635305
    REGON: 43012391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia, stanowisk pracy oraz zasobu akt Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia, stanowisk pracy oraz zasobu akt z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych w Lublinie: przy ul. Okopowej 5 i ul. Piłsudskiego 13 do nowej siedziby w Lublinie przy ul. Obywatelskiej 4. Usługa zostanie zrealizowana zgodnie z harmonogramem rzeczowo -terminowym w dni robocze oraz na żądanie Zamawiającego w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 7.30 - 19.00. II. Lokalizacja, z której przeprowadzka ma nastąpić: 1. Lublin ul. Okopowa 5 - budynek czteropiętrowy posiadający trzy klatki schodowe i dwie windy, jedna o udźwigu 500 kg , druga o udźwigu 450 kg . Urząd znajduje się na parterze, III piętrze oraz w piwnicy. Wnętrze budynku wymaga transportowania rzeczy sposobem gwarantującym nieuszkodzenie lub niezniszczenie rzeczy transportowanych i budynku. Dojazd do budynku: centrum miasta, postój pojazdu na parkingu przed budynkiem - parking płatny, drugi parking na wewnętrznym dziedzińcu - wjazd i parkowanie do uzgodnienia z właścicielem budynku. 2. Lublin ul. Piłsudskiego 13 - budynek dziesięciopiętrowy posiadający jedną klatkę schodową i dwie windy o udźwigu 500 kg. Urząd znajduje się na X piętrze. Wnętrze budynku wymaga transportowania rzeczy sposobem gwarantującym nieuszkodzenie lub niezniszczenie rzeczy transportowanych i budynku. Dojazd do budynku: centrum miasta, postój pojazdu na parkingu pod budynkiem - parking bezpłatny. III. Lokalizacja, do której przeprowadzka ma nastąpić: 1. Lublin ul. Obywatelska 4 - budynek czteropiętrowy posiadający jedną klatkę schodową i jedną windę o udźwigu 1000 kg. Wnętrze budynku wymaga transportowania rzeczy sposobem gwarantującym nieuszkodzenie lub niezniszczenie rzeczy transportowanych i wnętrza budynku. Dojazd do budynku: śródmieście, wjazd i postój pojazdu na parkingu bezpłatnym na dziedzińcu wewnętrznym. Pokrycie powierzchni podłogowych w budynku: w pomieszczeniach biurowych wykładzina, na korytarzach i klatce schodowej terakota. Wyklucza się stosowanie sposobu przemieszczania rzeczy metodami jakiegokolwiek kontaktowego przesuwu po podłożu. Korytarze szer. 154 cm, klatka schodowa szer. 150 cm. Wejście do jednego z archiwów znajdującego się w piwnicy - z parkingu podziemnego. Uwaga: Ze względu na utrudniony transport mienia w lokalizacjach, o których mowa w pkt. II i III, wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. IV. Czynności szczególne Wykonawcy poza czynnościami transportu i przewozu mienia pomiędzy lokalizacjami: 1. Dostawa materiałów do przeprowadzki przez Wykonawcę: a) pudła kartonowe - ilość 2000 sztuk z zastrzeżeniem zdania 4, z logo Wykonawcy o rozmiarze co najmniej 35cm x 35cm x 60cm, do których pracownicy Zamawiającego zapakują podlegające przeprowadzce wyposażenia stanowisk pracy, w tym dokumenty. Pudła będą użytkowane przez pracowników wielokrotnie. Pudła muszą być trwałe i wytrzymałe, z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. Uszkodzenia pudeł powstałe w czasie użytkowania nie mogą mieć wpływu na ciągłość wykonywanej usługi. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości pudeł o 10 %, które Wykonawca dostarczy w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; b) taśma pakowa - w ilości zapewniającej zabezpieczenie każdego transportowanego pudła kartonowego; c) sznurek pakowy - w ilości zapewniającej zabezpieczenie każdego transportowanego pudła kartonowego; d) folii bąbelkowej - w ilości zapewniającej zabezpieczenie sprzętu komputerowego, biurowego, teleinformatycznego; e) etykiety - w ilości zapewniającej możliwość oznaczenia przeprowadzanego sprzętu i pudeł kartonowych zawierających zapakowane akta i wyposażenie, zawierające następujące informacje: 1) imię i nazwisko pracownika, 2) zawartość pudła, 3) miejsce skąd będą przeprowadzane [nazwa lokalizacji, numer pokoju], 4) miejsce, do którego będą przeprowadzane [nazwa lokalizacji, numer pokoju]. Materiały do przewozu dokumentacji archiwalnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 3 dzień roboczy liczony od dnia następnego od dnia zawarcia umowy, zaś materiały do przeprowadzki pozostałego mienia najpóźniej na 5 dni przed przeprowadzką. 2. Wykonawca odbierze pudła kartonowe po zakończeniu realizacji zamówienia, a w przypadku braku ich dalszej przydatności w trakcie jego realizacji, systematycznego zabierania po ich rozpakowaniu, zaś w przypadku pudeł kartonowych po dokumentach archiwalnych do ich zabrania najpóźniej do dnia 20 grudnia 2013r. Za uszkodzenie lub zniszczenie pudeł w ramach normalnego zużycia pudeł powodujące ich kwalifikację jako frakcji suchej odpadów Zamawiający nie odpowiada. 3. Wykonawca przeprowadzki zobowiązany jest do profesjonalnego zabezpieczenia mienia na czas transportu przy użyciu kartonów, styropianu, folii pęcherzykowej, folii stretch, koców przemysłowych itp. Ilość i zasoby mienia (szt.): Biurka 192, Szafy aktowe 158, Szafy ubraniowe 67, Szafy stalowe 4, Krzesła 185, Krzesła obrotowe 181, Fotele 33, Kontenery 126, Półki 14, Stojaki 4, Centrala 2, Lady 6, Regały 39, Stoły 102, Telefony 98, Faksy 12, Czajniki 59, Wentylatory 72, Tablice 13, Gabloty 27, Kamery 7, Bindownice 12, Gilotyny 7, Niszczarki 48, Kopiarki 17, Lampki 59, Radia 20, Komputery 205, Projektory 8, Notebooks 24, Laptopy 11, Monitory 229, Klawiatury 220, Myszki 273, Drukarki 110, Switchs 16, Upsy-Zasilacze 65, Skanery 16, Urządzenia wielofunkcyjne 3, Routery 6, Serwery 13, Termowentylator 1, Komody 18, Szafki 16, Lodówki 2, Zlew 1, Kuchenka mikrofalowa 1, Kosze na śmieci 85, Papier xero A4 w pudełkach 614, Papier xero A4 luzem 36, Papier xero A3 2, Tonery w pudełkach 312, Pudełka z drobnym wyposażeniem i artykułami biurowymi, materiałami informacyjnymi, itp. 191, Koperty w pudełkach 66, Tablice metalowe 13, Tablice korkowe 72, Potykacze 10, Roll-up 11, Mapy 10; Zasoby akt bieżących: 650 mb; Zasoby akt archiwalnych 800 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł, (dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść nie później niż do dnia 18.09.2013 roku do godziny 10:00 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 3. Wadium, określone w ust. 1 wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 19 1050 1953 1000 0023 6330 0845 z dopiskiem wadium - Usługa przeprowadzki wyposażenia, stanowisk pracy oraz zasobu akt Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Dokument ten ma być wystawiony na Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a. wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8, b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8 i 11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego z tytułu zatrzymania wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.bip.lubelskie.pl./index.php?id=87
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach