Przetargi.pl
Wykonanie usługi przeprowadzki biura oraz wyposażenia w Centrali ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: AGENCJA WYKONAWCZA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przeprowadzki biura oraz wyposażenia w Centrali ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzki polegająca na wyniesieniu wyposażenia Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z pomieszczeń biurowych i towarzyszących znajdujących się przy ul. Poleczki 33 w Warszawie (Poleczki Business Park budynek A2) i przetransportowaniu go do pomieszczeń magazynowych w tym samym budynku na czas prowadzonych przez właściciela budynku prac remontowych oraz po zakończeniu prac powrotnym wniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. 2. Przeprowadzka będzie przeprowadzona w turach. Harmonogram przewiduje maksymalnie 33 tur przeprowadzkowych w okresie od dnia podpisania umowy do 19.12.2016 r. Każda tura składa się z dwóch dni pracy zespołu przeprowadzkowego (maksymalnie 12 godzin pracy dziennie) tj. piątek i niedziela/poniedziałek. Każda tura rozpoczyna się w piątek od godz. 10.00 przetransportowaniem wskazanego przez Zamawiającego wyposażenia do pomieszczeń magazynowych i kończy się w niedzielę/poniedziałek przetransportowaniem wyposażenia z powrotem do wskazanych pomieszczeń (rozpoczęcie niedziela 18.00). Termin każdej z tur będzie potwierdzany z wyprzedzeniem, co najmniej 5 dni kalendarzowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość domawiania na bieżąco dodatkowych dni przeprowadzkowych w przypadku dodatkowych potrzeb w tym zakresie, niedających się przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Domawianie dodatkowych dni przeprowadzkowych odbywać się będzie z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dni kalendarzowych. Zamawiający domawiając dodatkowe dni przeprowadzkowe (maksymalnie 8 godzin pracy dziennie) określi liczbę wymaganych pracowników (od 4 do 10) oraz termin rozpoczęcia pracy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania oględzin siedziby Centrali ARiMR w celu zapoznania się z faktyczną ilością wyposażenia (mebli, sprzętu komputerowego, innego sprzętu elektronicznego, dokumentów), będącego w posiadaniu Agencji oraz zaznajomienia się z uwarunkowaniami technicznymi budynku, takimi jak: usytuowanie wind, klatek schodowych, położenia korytarzy istotnych przy dokonywaniu usługi przeprowadzki oraz dróg dojazdowych. Dokonanie oględzin możliwe będzie w dniu 20 kwietnia 2016 r. w godzinach 9.00-15.00, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z Panem Witoldem Rozwadowskim tel.: +48 (22) 318-40-13 w godz. 9.00 - 15.00, lub Panem Robertem Dziura tel.: +48 (22) 595-06-33 w godz. 9.00 - 15.00. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia na każdy dzień tury przeprowadzkowej min. 12 osób wraz z niezbędnym do przewożenia wyposażenia sprzętem, tj. wózki platformowe do przewozu kartonów, wózki platformowe do przewozu mebli, wózki meblowe dwukołowe itp. 6. Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale I SIWZ 7. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 631100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe osoby do zespołu przeprowadzkowego pracujące w czasie każdej tury przeprowadzkowej powyżej wymaganych 12 osób
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl pod numerem DZP-2610-3/2016
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach