Przetargi.pl
Wykonanie usługi przeglądów serwisowych i napraw awaryjnych sprzętu ogrodniczego będącego w użytkowaniu Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 226-20-54, (32) 226-01-69
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (32) 226-20-54, (32) 226-01-69
    REGON: 365421894
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przeglądów serwisowych i napraw awaryjnych sprzętu ogrodniczego będącego w użytkowaniu Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów serwisowych i napraw awaryjnych w autoryzowanym serwisie STIGA sprzętu ogrodniczego będącego w użytkowaniu Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące usługi : a)Przeglądy serwisowe maszyn i urządzeń według załącznika nr 5 b)Naprawy awaryjne maszyn i urządzeń ogrodniczych według załącznika nr 6 Wykaz sprzętu stanowiącego własność Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie przedstawiono w załączniku nr 7 CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów 16810000-6 - Części maszyn rolniczych 3.3.Wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 3.3.1. Serwis i naprawy sprzętu będą wykonywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.3.2. Przeglądy serwisowe o których mowa w pkt. 3.2. lit a) oraz naprawy awaryjne maszyn i urządzeń określone w pkt. 3.2. lit. b) Wykonawca dokona w autoryzowanym serwisie STIGA znajdującym się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego i przetransportuje sprzęt do serwisu we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pobrany sprzęt licząc od chwili odebrania od Zamawiającego do chwili dostarczenia i przekazania sprzętu zamawiającemu po wykonaniu usługi. 3.3.3. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć wykonywanie usługi określonej w pkt. 3.2. lit. a) i b) niezwłocznie po powiadomieniu przez osoby upoważnione przez Zamawiającego jednak nie później niż w ciągu trzech dni roboczych (72 godziny). Czas wykonania usługi stanowi kryterium oceny ofert. /Przez dni robocze rozumie się gotowość serwisową w godzinach 7-15 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku./ 3.3.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością w autoryzowanym serwisie STIGA posiadającym wszelkie uprawnienia niezbędne do wykonania zadania. 3.3.5. Serwis lub naprawa będzie każdorazowo zakończona przeprowadzeniem testu działania serwisowanego sprzętu. 3.3.6. Materiały i części użyte przez Wykonawcę do napraw muszą być fabrycznie nowe, oryginalne oraz spełniać wymogi Norm. 3.3.7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi, która obejmować będzie okres 6 miesięcy od dnia dostarczonego, w pełni sprawnego sprzętu. 3.3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu usług określonych w pkt. 3.2. lit. a) i b). Zwiększenie zakresu nastąpi po zgłoszeniu przez Zamawiającego w wyniku wystąpienia awarii nieprzewidzianej w załączniku nr 7 do SIWZ. Z tytułu zmniejszenia zakresu usług Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń finansowych. 3.3.9. Wykonawca, każdorazowo po zgłoszeniu awarii sporządzi kosztorys naprawy uwzględniający wszystkie związane z tym koszty (zgodnie ze złożoną ofertą, bądź dokona indywidualnej wyceny prac koniecznych do wykonania, a nie wymienionych w formularzu ofertowym , na podstawie cen rynkowych), który przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. Po zaakceptowaniu kosztorysu Wykonawca przystępuje do wykonania prac, po ich zakończeniu wystawia fakturę VAT za wykonaną usługę. 3.3.10. Podstawą wystawienia faktury będzie każdorazowo protokół odbioru wykonanych prac podpisany bez uwag przez przedstawiciela Zamawiającego z określonym wykazem wykonanych prac stanowiących podstawę rozliczenia. 3.3.11. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie kosztorysowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach