Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 26600 Radom, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 385 66 52 , fax. 48 385 66 52
- Data zamieszczenia: 2017-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
ul. M. J. Piłsudskiego 10
26600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 385 66 52, fax. 48 385 66 52
REGON: 57151800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi prowadzenia zastępczej obsługi kasowej w budynkach: Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10, 26 – 600 Radom Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 – 300 Lipsko Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 – 500 Szydłowiec Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 – 700 Zwoleń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi prowadzenia zastępczej obsługi kasowej w budynkach: Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10, 26 – 600 Radom Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 – 300 Lipsko Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. M. Konopnickiej 7, 26 – 500 Szydłowiec Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 – 700 Zwoleń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I – 1 200,- zł. Część II – 1 200,- zł. Część III – 900,- zł. Część IV – 900,- zł. Część V – 1 000,- zł. 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 kwietnia 2017 r. do godziny 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 54 1130 1017 0021 1000 0090 0004 z adnotacją „Wadium – numer sprawy ZP 226 – 2/17 – część …………..”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym powyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie ma możliwości bezpośredniej wpłaty kwoty wadium w kasie Zamawiającego lub banku Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka części i wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca może zsumować wadium dla tych części i wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego łączną kwotę wadium za te części, np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na I część, II część i III część, to sumuje 1 200,- + 1 200,- + 900,- i wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego kwotę 3 300,- zł. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka części i wnoszenia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, Wykonawca musi wnieść wadium na każdą część oddzielnie np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na I część, II część i III część, to składa wraz z ofertą dokument poręczenia lub gwarancji oddzielnie na I część na kwotę 1 200,- oddzielnie na II część na kwotę 1 200,- i oddzielnie na III część na kwotę 900,-. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
Dodano: 2024-04-16 - Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
Dodano: 2024-04-16 - Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu „wywrotka”, z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
Dodano: 2023-12-12 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Radomskiego i jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-05-05 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Przasnysz i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2023-04-26 - Usługa finansowania zakupu 4 samochodów do odbioru odpadów komunalnych (pożyczka z przeznaczeniem na zakup samochodów specjalistycznych).
Dodano: 2023-04-03 - Bankowa obsługa budżetu Miasta Mińsk Mazowiecki oraz jednostek organizacyjnych Miasta Mińsk Mazowiecki
Dodano: 2023-01-31 - Bankowa obsługa budżetu Miasta Mińsk Mazowiecki oraz jednostek organizacyjnych Miasta Mińsk Mazowiecki
Dodano: 2022-10-24 - Obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Leoncin oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2021-02-10 - Bankowa obsługa budżetu Miasta Kobyłka i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-29