Przetargi.pl
Wykonanie usługi prowadzenia stałej konserwacji komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień.

Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
    REGON: 00053261300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi prowadzenia stałej konserwacji komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień w okresie od 1 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2012 r. 2. W skład komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki wchodzą: a) kanały (rurociągi) podziemne o średnicach od 0,1 do 1,4 m - 12 207 mb; b) studzienki rewizyjne o różnych średnicach - 273 szt.; c) studzienki wpustów ulicznych - 210 szt.; d) wyloty rurociągów podziemnych do otwartych odbiorników wód - 4 szt.; e) przykanaliki do wpustów ulicznych oraz do pierwszych studzienek na nieruchomościach doprowadzających wody opadowe do sieci systemem lokalnych k.d., lub do granic tych nieruchomości; f) otwarte odbiorniki wód opadowych i roztopowych (rowy) - według załączonego wykazu; 3. W skład komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie wsi Rabień wchodzą: a) kanały (rurociągi) podziemne o średnicach od 0,1 do 1,4 m - 1236 mb; b) studzienki rewizyjne o różnych średnicach - 40 szt.; c) studzienki wpustów ulicznych - 4 szt.; d) otwarty odbiornik wód opadowych i roztopowych (rów) - według poz. nr 5 załącznika nr 5; 4. Do zakresu zamawianych usług wchodzą następujące prace a) okresowe - przynajmniej jeden raz w kwartale - dokonywanie szczegółowych przeglądów rurociągów kanalizacyjnych, wpustów ulicznych i studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej; b) systematyczne czyszczenie studzienek kanalizacyjnych oraz syfonów wpustów ulicznych z namułu i zanieczyszczeń stałych, a w miarę potrzeby również rurociągów kanalizacyjnych, dla zapewnienia pełnej drożności sieci, c) utrzymywanie czystości krat na wylotach kanałów do rowów (kanałów otwartych, stanowiących odbiorniki wód opadowych i roztopowych a także uzupełnianie krat brakujących lub uszkodzonych); d) utrzymywanie bieżącej, stałej drożności rowów - odbiorników wód opadowych i roztopowych, a przynajmniej jeden raz w roku - na jesieni (wrzesień- listopad) - bieżącej ich konserwacji na odcinkach o długości określonej w załączniku nr 5 licząc od wylotów kanałów deszczowych. Pod pojęciem konserwacji bieżącej należy rozumieć wykaszanie skarp na całej ich powierzchni z wygrabieniem i kopieniem porostu, usuwanie nisko zwisających gałęzi zakrzaczeń i odrostów korzeniowych drzew i krzewów, przeszkód wodnych (w tym powalonych drzew) oraz ich wywiezienie lub spalenie, wykonywanie drobnych napraw skarp (wyrwy), a także usuwanie namułu z dna cieków i rozplantowanie lub wywóz odkładów. e) Oznakowanie i zabezpieczenie miejsc wystąpienia uszkodzeń sieci k.d. powodujących zagrożenie dla ruchu pieszego i pojazdów oraz wymianę uszkodzonych lub uzupełnianie brakujących z różnych przyczyn pokryw włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek wpustowych na własny koszt w ilości rocznie: - 3 szt. pokryw włazów; - 5 szt. kratek wpustowych; f) sporządzanie półrocznych, w układzie kalendarzowym, pisemnych informacji o zakresie przeprowadzonych przeglądów o których mowa w punkcie a, stanie technicznym komunalnej sieci kanalizacji deszczowej oraz o zakresie rzeczowym i ilościowym wykonanych w trakcie półrocza robót konserwacyjnych i napraw, stwierdzonych przypadkach podłączeń przykanalików wprowadzających ścieki komunalne lub przemysłowe do sieci kanalizacji deszczowej. Informacje te będą składane Zamawiającemu nie później, niż w miesiąc po upływie półrocza. g) zamykanie istniejących przykanalików wprowadzających ścieki komunalne lub przemysłowe do sieci kanalizacji deszczowej na podstawie otrzymanej od Zamawiającego dyspozycji (do 10 przypadków rocznie); h) niezwłoczne, telefonicznie z potwierdzeniem na piśmie zawiadomienie Zamawiającego o przypadkach wprowadzania ścieków komunalnych lub przemysłowych do sieci kanalizacji deszczowej, a także o uszkodzeniach i ich rozmiarach, stwierdzonych na rurociągach k.d. lub innych elementach sieci. Dotyczy to uszkodzeń, których usuwanie nie jest objęte niniejszym zamówieniem, np. załamanie kręgów w rurociągu lub zapadnięcie studzienki; i) inne prace tu nie wymienione, a związane z prawidłowym funkcjonowaniem k.d. z wyłączeniem robót opisanych w punkcie 5 SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje następujących robót: a) naprawy, przebudowy lub renowacji załamanych (zniszczonych) odcinków rurociągów k.d.; b) naprawy uszkodzonych lub zniszczonych ścian studzienek kanalizacyjnych; c) naprawy nawierzchni drogowych; . o ile potrzeba ich wykonania powstała z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a nie na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w rozdziale 3 pkt. 4. 6. Lokalizację sieci kanalizacyjnej i jej inwentaryzację oraz lokalizację odbiorników wód opadowych i roztopowych przedstawiają załączniki nr 4, 5 i 6. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał możliwość przystąpienia do oznakowania i zabezpieczenia miejsc wystąpienia awarii (w tym uszkodzenia lub braku kratek czy pokryw włazów) w ciągu 3 godzin od powzięcia informacji o jej wystąpieniu oraz usuwania tych uszkodzeń w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od stwierdzenia wystąpienia zdarzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904800005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych / skrót- PZP/ i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. B WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006r nr 87 pozycja 605 ze. zm.). Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowlodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach