Przetargi.pl
Wykonanie usługi prowadzenia stałej konserwacji komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień

Gmina Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422700300 , fax. 422700313
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 422700300, fax. 422700313
    REGON: 472057738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. aleksandrow-lodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi prowadzenia stałej konserwacji komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień w okresie od 1 lipca 2018 r. do 30 czerwca 2021 r. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia 2. W skład komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki (załącznik nr 1 do umowy) wchodzą: 2.1 kanały (rurociągi) podziemne o średnicach od 0,1 do 1,4 m - 16 831,56 mb; 2.2 studzienki rewizyjne o różnych średnicach - 348 szt.; 2.3 studzienki wpustów ulicznych - 282 szt.; 2.4 wyloty rurociągów podziemnych do otwartych odbiorników wód - 9 szt.; 2.5 przykanaliki do wpustów ulicznych oraz do pierwszych studzienek na nieruchomościach doprowadzających wody opadowe do sieci systemem lokalnych k.d., lub do granic tych nieruchomości; 2.6 otwarte odbiorniki wód opadowych i roztopowych (rowy) – załącznik nr 3 do umowy – pkt 1 - 6; 3. W skład komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie wsi Rąbień (załącznik nr 2 do umowy) wchodzą: 3.1 kanały (rurociągi) podziemne o średnicach od 0,1 do 0,3 m - 4583,20 mb; 3.2 studzienki rewizyjne o różnych średnicach - 117 szt.; 3.3 studzienki wpustów ulicznych - 6 szt.; 3.4 wyloty (5 szt.), wloty do k.d. z osadnikami piaskowymi (2 szt.) i otwarte odbiorniki wód opadowych i roztopowych (rowy) – załącznik nr 3 do umowy -¬ pkt 7 - 10; 4. Do zakresu zamawianych usług wchodzą następujące prace: 4.1 okresowe – przynajmniej jeden raz w kwartale – dokonywanie szczegółowych przeglądów rurociągów kanalizacyjnych, wpustów ulicznych i studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej; 4.2 systematyczne czyszczenie studzienek kanalizacyjnych oraz syfonów wpustów ulicznych z namułu i zanieczyszczeń stałych, a w miarę potrzeby również rurociągów kanalizacyjnych, w sposób zapewniający stałą i pełną drożność sieci, 4.3 utrzymywanie czystości krat na wylotach kanałów do rowów (kanałów otwartych), stanowiących odbiorniki wód opadowych i roztopowych a także uzupełnianie krat brakujących lub uszkodzonych); 4.4 Systematyczne dokonywanie przeglądów eksploatacyjnych i czyszczenie 4 separatorów substancji ropopochodnych wymienionych w załączniku nr 1 (poz. 39, 43 i 44) – nie rzadziej, niż co 6 miesięcy i niezwłoczne przekazywanie zamawiającemu protokołów z przeglądów eksploatacyjnych; 4.5 utrzymywanie bieżącej, stałej drożności rowów – odbiorników wód opadowych i roztopowych, a przynajmniej jeden raz w roku – na jesieni (wrzesień - listopad) – bieżącej ich konserwacji na odcinkach o długości określonej w załączniku nr 3 do umowy, licząc od wylotów kanałów deszczowych. Pod pojęciem konserwacji bieżącej należy rozumieć wykaszanie skarp na całej ich powierzchni z wygrabieniem i kopieniem porostu, usuwanie zakrzaczeń i odrostów korzeniowych drzew i krzewów, nisko zwisających gałęzi, przeszkód wodnych (w tym powalonych drzew) oraz ich wywiezienie lub spalenie, wykonywanie drobnych napraw skarp (wyrwy), a także usuwanie namułu z osadników piaskowych, przepustów i dna cieków oraz rozplantowywanie lub wywóz odkładów. 4.6 oznakowanie i zabezpieczanie miejsc wystąpienia uszkodzeń sieci kanalizacji deszczowej powodujących zagrożenie dla ruchu pieszego i pojazdów oraz wymianę uszkodzonych lub uzupełnianie brakujących z różnych przyczyn pokryw włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek wpustowych, na własny koszt w ilości rocznej nie większej niż: - szt. pokryw włazów; - szt. kratek wpustowych; 4.7 sporządzanie półrocznych, w układzie kalendarzowym, pisemnych informacji o zakresie przeprowadzonych przeglądów, o których mowa w punkcie 4.1, stanie technicznym komunalnej sieci kanalizacji deszczowej, zakresie rzeczowym i ilościowym wykonanych w trakcie półrocza robót konserwacyjnych i napraw, stwierdzonych przypadkach podłączeń przykanalików wprowadzających ścieki komunalne lub przemysłowe do sieci kanalizacji deszczowej. Informacje te będą składane Zamawiającemu nie później, niż w miesiąc po upływie półrocza; 4.8 zgłaszanie do Gminy istniejących przykanalików wprowadzających ścieki komunalne lub przemysłowe do sieci kanalizacji deszczowej oraz ich zamykanie na podstawie otrzymanej od Zamawiającego dyspozycji (do 10 przypadków rocznie); 4.9 niezwłoczne, telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z potwierdzeniem na piśmie, zawiadamianie Zamawiającego o uszkodzeniach i ich rozmiarach, stwierdzonych na rurociągach kanalizacji deszczowej lub innych elementach sieci oraz o przypadkach wprowadzania ścieków komunalnych lub przemysłowych do sieci kanalizacji deszczowej. Dotyczy to również uszkodzeń, których usuwanie nie jest objęte niniejszym zamówieniem, np. załamanie kręgów w rurociągu lub zapadnięcie studzienki czy pozalimitowe uzupełnianie kratek lub pokryw włazów; 4.10 inne prace tu niewymienione, a związane z prawidłowym funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej z wyłączeniem robót opisanych w pkt 5. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje następujących robót: a) naprawy, przebudowy lub renowacji załamanych (zniszczonych) odcinków rurociągów kanalizacji deszczowej; b) naprawy uszkodzonych lub zniszczonych ścian studzienek kanalizacyjnych; c) naprawy nawierzchni drogowych; o ile potrzeba ich wykonania powstała z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a nie na skutek niewykonywania lub nienależytego wykonywania obowiązków określonych w pkt. 4. 6. Lokalizację sieci kanalizacyjnej i jej inwentaryzację oraz lokalizację odbiorników wód opadowych i roztopowych przedstawiają załączniki do umowy nr 2.1, 2.2 i 2.3. 7. Wykonawca obejmie w ramach wynagrodzenia, konserwacją i utrzymaniem dodatkowe odcinki sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień, wraz ze związanymi z nią urządzeniami, wybudowane i oddane do eksploatacji w okresie trwania umowy. Łączna długość dodatkowych odcinków sieci nie może przekraczać 5% sieci kanalizacji deszczowej będącej przedmiotem zamówienia. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt 2. 9. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 8. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się , iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 10. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Czas w jakim Wykonawca zobowiązany jest do usuwania uszkodzeń na skutek awarii, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV SIWZ. 72 godziny to maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego czas w jakim Wykonawca jest zobowiązany do usuwania występujących uszkodzeń, licząc od powzięcia informacji o wystąpieniu zdarzenia. Wykonawca może zaoferować krótszy czas usuwania uszkodzeń, przy czym nie może być on krótszy niż 36 h. Jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie wskaże czas, w jakim zobowiąże się do usuwania uszkodzeń krótszy niż 36 h, to Zamawiający, do celu porównania ofert przyjmie 36 h. Do umowy również zostanie wprowadzone zobowiązanie do usuwania uszkodzeń w czasie nie dłuższym niż 36 godzin od powzięcia informacji o wystąpieniu zdarzenia - pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę krótszego terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt.III.1.3 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 1.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 1.1 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 1.2.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy. 1.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe odpowiednio innych podmiotów lub własne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach