Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-008 Bydgoszcz, ul. Słowackiego 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3211142 , fax. 052 3212350
- Data zamieszczenia: 2011-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
ul. Słowackiego 7 7
85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3211142, fax. 052 3212350
REGON: 00084239000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi poligraficznej dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi poligraficznej dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, w zakresie i terminach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 2.Zakres zamówienia obejmuje: a)przygotowanie afiszy do wdruku tj przeniesienie gotowego projektu dostarczonego w formacie PDF na gotowy podkład koncertowy w formacie B2 (będący własnością Akademii - cechy podkładu: format B2, papier offsetowy 90 gram) b)wydruk afiszy po akceptacji Akademii metodą offsetową, c)plakatowanie wydrukowanych afiszy na słupach ogłoszeniowych w Bydgoszczy, 3.Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. 1)Zamawiający będzie wysyłał odrębne zamówienia na poszczególne koncerty w formacie PDF. 2)Wykonawca zobowiązany jest umieścić otrzymany materiał (rozmieścić graficznie) na gotowym podkładzie w formie elektronicznej, a następnie przesłać do akceptacji do Działu Artystycznego (annacudo@amuz.bydgoszcz.pl) w ciągu 24h 3)Po uzyskaniu akceptacji Wykonawca zobowiązany będzie wydrukować afisze na otrzymanym od zamawiającego podkładzie na konkretny zlecony koncert, 4)Termin realizacji od otrzymania zlecenia, poprzez akceptację i wydruk oraz dostarczenie do Działu Artystycznego wynosi 2 dni od otrzymania zlecenia. 5)Afisze przeznaczone do plakatowania w ilości 20 szt. winny być dostarczone do firmy plakatującej na dzień przed rozpoczęciem plakatowania. Plakaty muszą wisieć 6 dni z czego ostatni (szósty) dzień jest dniem koncertu. 6)Wyjątkiem jest pierwszy koncert, na który plakaty muszą być wydrukowane niezwłocznie po podpisaniu umowy i wisieć od 01.03. do 03.03.2011 r. 7)Zamawiający dopuszcza odwołanie części koncertów oraz wydrukowania plakatów na te koncerty z powodu absencji artystów. 8)Wszystkie plakaty winny spełniać następujące kryteria: a) graficzne elementy nadruki, litery nie mogą być rozmazane, nie mogą zmieniać koloru przy potarciu palcem lub paznokciem, b) nie mogą posiadać rozmazań , zmiany kolorów w odniesieniu do zaakceptowanego wzoru, c) logotypy i inne elementy graficzne muszą być oznakowane i należycie wyeksponowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa druków i ksiąg medycznych, kopert do wyników badań pacjentów, kart zabiegów oraz druków administracyjnych. Nr sprawy 741/P/2014
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa prasy polskiej
Dodano: 2013-11-15 - Wykonanie i dostawa druków i ksiąg medycznych, kopert do wyników badań pacjentów, kart zabiegów oraz druków administracyjnych. Nr sprawy 552/P/2013
Dodano: 2013-07-25 - Zakup wyposażenia do realizacji praktyk i staży zawodowych w ramach projektu Dobry zawód dobra praca
Dodano: 2013-04-08 - Zakup zestawów informacyjno-promocyjnych oraz wydruk naklejek na potrzeby szkoleniowe pracowników Urzędu Gminy Radomin
Dodano: 2012-04-24 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Dodano: 2012-04-03 - Wykonanie i dostawa druków i ksiąg medycznych, kopert do wyników badań pacjentów, kart zabiegów oraz druków administracyjnych. Nr sprawy 335/P/2012
Dodano: 2012-03-06 - usługa polegająca na druku wydawnictw zwartych i innych dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2012-01-20 - Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - III
Dodano: 2012-01-13 - Wykonanie usługi poligraficznej w formie plakatów, folderów i informatora koncertowego dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego Bydgoszczy
Dodano: 2011-08-19