Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 35 92 255 , fax. 0-52 35 92 255
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Mątewska 17 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 35 92 255, fax. 0-52 35 92 255
    REGON: 09237441800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.inowroclaw.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje swym zakresem zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych, będących uczestnikami projektu systemowego Podróż w usamodzielnienie, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu - w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1. 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 30 osób niepełnosprawnych i 5 opiekunów, zorganizowany w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) w lipcu 2009 r. W ramach tej części zamówienia skierowani zostaną uczestnicy, podzieleni na 3 grupy: Grupa 1. - 10 osób z upośledzeniem słuchu, Grupa 2. - 10 kobiet po mastektomii, Grupa 3. - 10 osób z różnymi schorzeniami (upośledzenia narządu ruchu; zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu; epilepsja; choroby neurologiczne; upośledzenia umysłowe; choroby psychiczne). 2. 14-dniowy turnus rehabilitacyjny dla 20 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów, zorganizowany w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) w sierpniu 2009 r. W ramach tej części zamówienia skierowani zostaną uczestnicy, podzieleni na 2 grupy: Grupa 1. - 10 osób z upośledzeniem umysłowym, Grupa 2. - 10 osób z upośledzeniem wzroku. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić (dotyczy obydwu części zamówienia): 1. przeprowadzenie 10 godzin zajęć psychoterapeutycznych dla wszystkich osób niepełnosprawnych; 2. przeprowadzenie 20 zabiegów usprawniająco-leczniczych dla każdego uczestnika turnusu; 3. przeprowadzenie zajęć integracyjnych i kulturalno-oświatowych wszystkim uczestnikom turnusu; 4. całodobową opiekę medyczną wszystkim uczestnikom turnusu; 5. przeprowadzenie 2 badań lekarskich (pierwsze zakończone zaordynowaniem zabiegów leczniczych); 6. zakwaterowanie i wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 7. zakwaterowanie i wyżywienie dla opiekunów (dla 1. części zamówienia - 3 opiekunów grup + 2 opiekunów osób niepełnosprawnych; dla 2. części zamówienia - 2 opiekunów grup + 1 opiekun osób niepełnosprawnych) - zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio; 8. przewóz uczestników turnusów wraz z opiekunami z Inowrocławia do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem oraz ubezpieczenie dla uczestników i opiekunów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) akceptują warunki zawarte we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; f) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) zagwarantują organizację turnusów w ośrodku rehabilitacyjnym, zlokalizowanym w nadmorskiej miejscowości (nad Bałtykiem). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; w przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów; - kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru ośrodków, w których mogą być prowadzone turnusy rehabilitacyjne; - kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania turnusu w ośrodku rehabilitacyjnym, zlokalizowanym w miejscowości nadmorskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.inowroclaw.info/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach