Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Grajewie

Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19203 Grajewo, ul. Fabryczna 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie
    ul. Fabryczna 4
    19203 Grajewo, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Grajewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ulic w Grajewie (ulica Konopska, ulica Przemysłowa, ulica Elewatorska, ulica Wiórowa, ul. Fabryczna) o łącznej długości 7,443 km (zał. nr 1), 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie usług kompleksowych z zakresu zimowego utrzymania ulic obejmujących likwidację śliskości i odśnieżanie nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przyległych do jezdni parkingów. 1.1.W zakres zadania wchodzi: a)odśnieżanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przyległych do jezdni parkingów, b) zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przyległych do jezdni parkingów poprzez posypanie solą na całej szerokości nawierzchni jezdni i parkingów solą drogową w ilości od 10g/m2 do 20g/m2 w zależności od potrzeb, a przy temperaturze poniżej –10oC posypywanie mieszanką piaskowo-solną 20% w ilości od 100-150 g/m2, c)jednokrotne posprzątanie ulic po zimowym utrzymaniu o łącznej długości 7,443 km polegające na oczyszczeniu nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i pozostałych części, pasa drogowego oraz usunięcie zebranych zanieczyszczeń na własny koszt. Roboty wymienione w pkt. 1.1 a) i b) należy wykonać do godz. 5:30 rano lub w czasie dwóch godzin od ustania zjawiska atmosferycznego powodującego śliskość lub utrudnienia w ruchu spowodowane śniegiem. Wykonanie usługi należy zgłosić do dyżurnego ZUD do godziny 7:15. Roboty wymienione w pkt 1.1.c) powinno polegać na oczyszczeniu ze śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu przyległych pasów drogowych, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i pozostałych części pasa drogowego oraz oczyszczeniu nawierzchni jezdni z mechanicznym ich zamieceniem. Śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu z oczyszczania ulic powinny zostać wywiezione na wysypisko przez Wykonawcę na jego koszt. Sprzęt odśnieżający i do posypywania ma być wyposażony w środki łączności (art. telefon komórkowy). Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania ulic dokonał wizji lokalnej ulic powiatowych, na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji Zamówienia zostały określone w dalszej części SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace co najmniej 3 osoby do Wykonywania ww. zadania. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umowy w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności be adresów, nr PESEL pracowników). Imię i Nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie: jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Powyższe obowiązuje przy każdorazowej zmianie tych osób. Wówczas umowa powinna być dostarczona Zamawiającemu nie później niż w terminie 5 dni od dokonania przedmiotu zamówienia. Pierwsze „Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników” wraz z zanominizowanymi kopiami dowodów potwierdzających zgłoszenie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę pracownika do ubezpieczeń społecznych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach