Przetargi.pl
wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu odcinka starodroży drogi kr. nr 61 będącej drogą powiatową – poprzedni km 237+644÷238+859 na terenie Gminy Rajgród) o łącznej długości – 1,215 km

Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19203 Grajewo, ul. Fabryczna 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie
    ul. Fabryczna 4
    19203 Grajewo, woj. podlaskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu odcinka starodroży drogi kr. nr 61 będącej drogą powiatową – poprzedni km 237+644÷238+859 na terenie Gminy Rajgród) o łącznej długości – 1,215 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu odcinka starodroży drogi kr. nr 61 będącej drogą powiatową – poprzedni km 237+644÷238+859 na terenie Gminy Rajgród) o łącznej długości – 1,215 km. 5.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie usług kompleksowych z zakresu zimowego utrzymania ulic obejmujących likwidację śliskości i odśnieżanie nawierzchni jezdni i zatok autobusowych. 5.3. W zakres zadania wchodzi: 1) odśnieżanie nawierzchni jezdni i zatok autobusowych, 2) zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni jezdni i zatok autobusowych poprzez posypanie solą na całej szerokości nawierzchni jezdni i zatok autobusowych solą drogową w ilości od 10g/m2 do 20g/m2 w zależności od potrzeb, a przy temperaturze poniżej –10oC posypywanie mieszanką piaskowo-solną 20% w ilości od 100-150 g/m2, 3) jednokrotne posprzątanie po zimowym utrzymaniu o łącznej długości 1,215 km polegające na oczyszczeniu nawierzchni jezdni, chodników, zatok autobusowych i pozostałych części pasa drogowego oraz usunięcie zebranych zanieczyszczeń na własny koszt. Roboty wymienione w pkt. 5.3.1) i 2) należy wykonać do godz. 530 rano lub w czasie dwóch godzin od ustania zjawiska atmosferycznego powodującego śliskość lub utrudnienia w ruchu spowodowane śniegiem. Wykonanie usługi należy zgłosić do dyżurnego ZUD do godziny 715. Roboty wymienione w pkt 5.3.3) powinno polegać na oczyszczeniu ze śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu przyległych pasów drogowych, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i pozostałych części pasa drogowego oraz oczyszczeniu nawierzchni jezdni z mechanicznym ich zamieceniem. Śmieci i pozostałości po zimowym utrzymaniu z oczyszczania ulic powinny zostać wywiezione na wysypisko przez Wykonawcę na jego koszt. 5.4. Sprzęt odśnieżający i do posypywania ma być wyposażony w środki łączności (art. telefon komórkowy). 5.5. Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania ulic dokonał wizji lokalnej ulic powiatowych, na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi. 5.6. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 5.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach