Przetargi.pl
wykonanie usługi polegającej na wykonaniu badań lekarskich

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2674630 , fax. 024 2674631
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
    ul. Kostrogaj 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2674630, fax. 024 2674631
    REGON: 61105327100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi polegającej na wykonaniu badań lekarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie usługi polegającej na: 1. Wykonaniu badań lekarskich mających na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku do: wykonywania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz do innych programów realizowanych przez Zamawiającego na wskazanym w skierowaniu stanowisku pracy, 2. Wykonaniu specjalistycznych badań lekarskich lub/i psychologicznych umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia. 3. Wykonaniu badań lekarskich wstępnych dla kandydatów na pracowników oraz okresowych i kontrolnych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku. Przewidywana liczba osób skierowanych na badania - 2.405; w tym: Około 650 - na stanowisko pracownika biurowego z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie; około 10 - na wykonanie specjalistycznych badań lekarskich lub/i psychologicznych umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia. około 1300 - na stanowisko inne ( np. sprzedawca, magazynier, fryzjer, ślusarz, mechanik samochodowy, technik farmaceuta, kosmetyczka, kelner, barman, rehabilitant, higienistka stomatologiczna, malarz, pracownik budowlany, kierowca, informatyk, konserwator oraz inne nie wymienione stanowiska ) około 400 - badań do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wpisem do książeczki zdrowia i książeczką zdrowia, około 45 - badań wstępnych kandydatom do pracy w PUP i okresowych, kontrolnych pracownikom PUP w Płocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), spełniający warunki art. 22 ust 1 ustawy PZP tj, wykonawcy, którzy; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ oraz dokumentu wymienionego w Dziale XIV pkt 2 SIWZ 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług medycznych - tożsamych z przedmiotem zamówienia - każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w Dziale XIV pkt 7 SIWZ oraz załącznika nr 4. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XIV pkt 1 SIWZ . Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa podpisane przez siebie przedmiotowe oświadczenie osobno - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku: 2.1. Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - należy załączyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. 2.2. Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.3. Spółki cywilnej - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. 2.4 Konsorcjum - oferta musi zawierać odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z członków konsorcjum osobno. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenia wymienione wyżej każdy wykonawca składa osobno. W przypadku spółki cywilnej - wspólnicy składają zaświadczenia wymienione wyżej oraz zaświadczenie dot. podmiotu. 4. Pełnomocnictwo w postaci oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 5. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Podwykonawcy - załącznik nr 3. Uwaga! Brak wypełnionego załącznika lub też brak załączonego załącznika do złożonej oferty uznane będzie przez Zamawiającego jako wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców. 7. Wykaz wykonanych w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług medycznych każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155). 9. Decyzję o wpisie do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej, wydanej na podstawie Ustawy z dnia 30.08.1991r. o zakładach opieki zdrowotnej (tekst jednolity Dz. U. Nr 14 poz. 89 z 2007r. z późn. zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 16 lipca 2004r. w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 170 poz. 1797 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach