Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krośnie Odrzańskim wraz z kortem tenisowym oraz wyposażeniem.

Powiat Krośnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3830218 , fax. 068 3830236
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński
    ul. Piastów 10B 10B
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3830218, fax. 068 3830236
    REGON: 97077095000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krośnie Odrzańskim wraz z kortem tenisowym oraz wyposażeniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na wybudowaniu hali sportowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krośnie Odrzańskim wraz z kortem tenisowym oraz wyposażeniem. 2. Wykonawca pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1997 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 tekst jednolity z późn zm.) oraz reprezentować będzie inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy. 3. Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową oraz przetargową (SIWZ na wykonanie robót budowlanych, odpowiedzi na zapytania, zmiany treści SIWZ itp.), która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 4. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: 1) na etapie prowadzenia robót budowlanych: a) weryfikacja zgodności dokumentacji projektowej, b) prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót, c) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, d) wydawanie zgody na wykonywanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym oraz ich nadzorowanie, e) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, f) prowadzenia nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem budowlanym, g) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie, h) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz inwestora, i) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, j) współpraca w inwestorem, wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą w zakresie realizowanych robót budowlanych, k) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesu inwestora, l) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: kontrola jakości wykonywanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż, sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych, kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców, ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą (w tym także rozliczeń za pobór mediów) oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych, bieżące informowanie inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, zorganizowanie i dokonanie przy udziale inwestora wszystkich odbiorów robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji, sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, 2) po zakończeniu robót budowlanych: a) rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego, b) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 5-letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, c) zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 5-letniej gwarancji i rękojmi, d) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 5-letniej gwarancji i rękojmi, e) sporządzenie protokołu pousterkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wynosi: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 33 1090 1551 0000 0001 0497 6790.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach