Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu ewaluacji ex-post Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004-2006

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 461 30 00 , fax. 0-22 461 33 62
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
    ul. Wspólna 2/4 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 461 30 00, fax. 0-22 461 33 62
    REGON: 14031558300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu ewaluacji ex-post Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004-2006
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu ewaluacji ex-post Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004-2006
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy; 2) wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata: 5 usług polegających na realizacji badań ewaluacyjnych dotyczących funduszy strukturalnych, każda o wartości co najmniej 70 tys. zł brutto. 3) wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia: - kierownika badania, posiadającego doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym, który zrealizował co najmniej 2 badania ewaluacyjne o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł brutto każde, - zespół badawczy składający się z co najmniej 2 osób, z których każda posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań ewaluacyjnych z wykorzystaniem technik jakościowych i ilościowych dotyczących oceny programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w ust. 1 wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w ust. 1 pkt 2). Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w ust. 1 pkt 3). Dokumentując spełnianie warunku odnoszącego się do udziału w badaniach, o których mowa w ust. 1 pkt 3) należy podać co najmniej tytuł badania oraz jego zakres. W przypadku kierownika badania należy podać również wartość danego badania ewaluacyjnego. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/ spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: a) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę), o którym mowa w lit a) oraz dokumenty, wymienione w ust. 2, z tym, że dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2) należy dołączyć od każdego wykonawcy; c) oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w § 4 ust. 4 przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. 4. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodologia przeprowadzenia badania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach