Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich ogłasza przetarg
- Adres: 85-225 Bydgoszcz, ul. Kordeckiego 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 374-93-32, 374-94-03 , fax. 52 3749332
- Data zamieszczenia: 2015-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
ul. Kordeckiego 20 20
85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 374-93-32, 374-94-03, fax. 52 3749332
REGON: 00000168900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu analiz potrzeb przedsiębiorstw woj. kujawsko - pomorskiego w zakresie tematów prac naukowych i rozwojowych realizowanych przez pracowników Uniwersytetu Technologiczno - Przyrodniczego w Bydgoszczy oraz opracowaniu raportów zawierających wyniki tych analiz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu analiz potrzeb przedsiębiorstw woj. kujawsko - pomorskiego w zakresie tematów prac naukowych i rozwojowych realizowanych przez pracowników Uniwersytetu Technologiczno - Przyrodniczego w Bydgoszczy oraz opracowaniu raportów zawierających wyniki tych analizy w ramach projektu Inkubator Innowacyjności zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.Usługa obejmuje :opracowanie metodologii, planu badania i monitoringu oraz jego realizacji,dobór odpowiednich narzędzi badawczych,realizowanie celów badania,zebranie danych koniecznych do analizy,przekazywanie Zamawiającemu udokumentowanych danych pierwotnych (transkrypcji wywiadów, wypełnionych ankiet itp.) otrzymywanych w procesie badawczym,prowadzenie i nadzorowanie procesu zbierania danych,informowanie Zamawiającego o wynikach badania,opracowywanie propozycji zmian,utrzymywanie bieżącego kontaktu z Zamawiającym,sporządzenie 7 raportów z przeprowadzonych analiz z uwzględnieniem specyfiki branżowej poszczególnych Wydziałów UTP,sporządzenie odrębnych 7 broszur informacyjnych, po jednej dla każdego z 7 Wydziałów UTP,prezentacja wyników badania w 7 Wydziałach UTP wraz z przygotowaniem materiałów informacyjnych (wydruk prezentacji, zestawień oraz broszury) dla uczestników spotkań,wykonanie wydruku 7 raportów końcowych w formie publikacji oraz płyt z raportem końcowym w standardzie ustalonym z Zamawiającym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.utp.edu.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną