Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na promocji projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie w ramach projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa: I Nowoczesna Gospodarka działanie I.3. Wspieranie Innowacji

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na promocji projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie w ramach projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa: I Nowoczesna Gospodarka działanie I.3. Wspieranie Innowacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na promocji projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie w ramach projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa: I Nowoczesna Gospodarka działanie I.3. Wspieranie Innowacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Promocja Projektu Centrum Badawczo - Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie w tym dostawa materiałów i produktów promocyjnych - (1 szt.) Przedmiotem planowanego zamówienia będzie promocja Projektu Centrum Badawczo - Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie na który składać się będą: 1.Wykonanie strony internetowej dedykowanej ww projektowi 2.Zaprojektowanie graficzne i wydrukowanie folderu promocyjnego 3.Nadruk promocyjny i dostawa gadżetów 4.Zaprojektowanie graficzne i wydrukowanie ulotek promocyjnych 5.Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej 6.Zaprojektowanie, wykonanie i montaż oznakowania świetlnego obiektu 7.Wykonanie krótkiego filmu promocyjnego 8.Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie imprezy otwarcia projektu Uwaga! Celem promocji jest prezentacja zarówno projektu realizowanego przez Instytut Agrofizyki PAN jak też Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013, z którego projekt jest finansowany. W związku z powyższym wszelkie elementy zamówienia muszą być oznakowane zgodnie z zasadami promocji ww programu określonego podręczniku Zasady promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 dostępnym na stronie: http: www.polskawschodnia.gov.pl ZPFE Strony zasady.aspx Parametry wymagane - minimalne Wykonanie strony internetowej dedykowanej ww projektowi Strona internetowa oparta o autorski CMS. Wykonawca przygotuje grafikę i mechanizm strony. Wykonanie zdjęć do strony po stronie Wykonawcy. Strona powinna zawierać następujące zakładki: Aktualności O projekcie Pracownie: 1.Pracownia ekstruzji, 2.Pracowania żywności funkcjonalnej, 3.Pracowania Wzrostu i Adaptacji Roślin do Warunków Środowiskowych, 4.Pracownia Analizy Struktury i Właściwości Nanomateriałów, 5.Pracownia Biomasy, 6.Pracownia do Badań Erozyjnych, 7.Pracownia przygotowywania prób Galeria Oferta współpracy Usługi Linki Zespół Kontakt Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie interaktywnej strony internetowej na serwerze Zamawiającego (w 2 językach: polskim, angielskim), mającej na celu komunikację projektu, przebiegu kampanii, wydarzeń związanych z jego realizacją. Zamawiający zakłada, iż strona przygotowana będzie w języku html z wykorzystaniem technologii Flash, z możliwością: tworzenia, edycji oraz usuwania aktualności, zdjęć, artykułów tematycznych oraz informacji tematycznych i administrowania strony. Strona powinna posiadać panel administracyjny CMS, który pozwoli Zamawiającemu na administrowanie oraz aktualizowanie strony także po zakończeniu procesu realizacji niniejszego Przedmiotu Umowy. Administrowanie i utrzymanie strony należeć będzie do Zamawiającego. Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć projekty graficzne Parametry techniczne strony: 1.Rozdzielczość: 1024 x 768 2.Paleta kolorów: 32 bity 3.Strona internetowa musi spełniać następujące warunki: a)być przejrzysta i czytelna, b)posiadać intuicyjną nawigację, c)zawierać aktualne informacje, d)zawierać jedynie informacje przydatne, e)być atrakcyjną wizualnie, jednocześnie nie odwracając uwagi od treści zawartych na stronie. Poza treścią, strona internetowa musi posiadać dodatkowe elementy takie jak: 1.wersje do druku (osobny szablon używany podczas wydruku dokumentu: bez dodatkowych elementów graficznych oraz używający czcionek bardziej czytelnych na papierze), 2.forum internetowe, 3.ankietę dotyczącą rozpoznawalności i oceny, 4.wyszukiwarkę treści strony, 5.poinformuj znajomego, dodaj do ulubionych, ustaw jako startową stronę, 6.system zarządzania treścią (CMS), 7.galeria zdjęć, 8.udostępnianie plików do pobrania. Wykonawca umieści gotową stronę na serwerze Zamawiającego, przypisze do niej odpowiednie domeny. Folder promocyjny: format A5 środek 20 stron papier kreda matowa min 170g okładka 4 strony papier kreda matowa min 250g, lakier punktowy, folia mat. nakład - wersja polska - 1 000 sztuk nakład - wersja angielska - 500 sztuk opracowanie graficzne treści, zdjęcia do folderu (minimum 30 sztuk) po stronie Wykonawcy po konsultacji z Zamawiającym transport folderów do siedziby Zamawiającego prawa autorskie przechodzą na własność Zamawiającego wykonawca przekaże pliki produkcyjne (w tym format PDF) treść i tłumaczenie po stronie Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć projekty graficzne Gadżety promocyjne: pudełka z herbatkami - Wymiary (+ - 5%) (długość-szerokość-wysokość) - zewnętrzne: 15x18x7,5 cm, - pojedynczej komory: 6,5x7,7x6,8 cm, Materiał: drewno sosnowe, sklejka brzozowa, elementy metalowe, Ilość komór: 4, Kolor: naturalny drewna - niemalowane, Kolor okuć: mosiądz, zawartość - 4 rodzaje herbat - ilość 50 szt. pudełek. parasolki automatyczne - poliester, wymiar ? 103 x 90 cm, wielkość nadruku 150 x 200 mm, sitodruk, - ilość 100 szt. pióra zestaw - ilość 20 szt. - zestaw zawiera: Pióro wieczne reprezentacyjne - metal ze srebrnym wykończeniem, z dołączonym nabojem Długopis reprezentacyjne - metal ze srebrnym wykończeniem, z dołączonym wkładem Etui z eko-skóry kolor czarny Etui prezentowe Torebka prezentowa Grawer na piórze i długopisie (max. 30 znaków na każdym z przedmiotów) pendrive minimum 4GB z nagranym filmem - ilość 400 szt. smycze z nadrukiem pełno kolorowym z karabińczykiem Materiał: poliester, Wymiary: szer 15 mm długość po złożeniu od 45cm do 50 cm - ilość 400 szt. wskaźnik laserowy w długopisie w pudełku, 3 baterie dołączone, metal - ilość 50 szt. długopis metalowy ( aluminium) z logotypami - ilość 400 szt. notesy - A5, środek offset min 90g, okładka: kreda mat min 170 g. ilość kart 50, - ilość 400 szt. torebki prezentowe z nadrukiem promocyjnym IA PAN i projektu - ilość 400 szt. o wielkości umożliwiającej włożenie: foldera A5, ulotki, pendrive, smyczy, długopisu, notesu A5 stanowiących zestaw. transport gadżetów do siedziby Zamawiającego Ulotka reklamowa: format DL (A4 składane na 3) papier kreda matowa 170 g + -5% lakier punktowy, folia mat. nakład - wersja polska - 2000 sztuk nakład - wersja angielska - 2000 sztuk opracowanie graficzne oraz tekst, zdjęcia do ulotki (minimum 10 sztuk) po stronie Wykonawcy po konsultacji z Zamawiającym treść oraz tłumaczenie po stronie Zamawiającego (ilość tekstu pasującego do grafiki będzie skonsultowana z Wykonawcą) transport ulotek do siedziby Zamawiającego prawa autorskie przechodzą na własność Zamawiającego wykonawca przekaże pliki produkcyjne ( w tym format PDF) Tablica informacyjna - pamiątkowa - szt 1 Technologia: wykonana na spienionym PCV grubości nie mniejszej niż 5mm montaż po stronie Wykonawcy - na elewacji obiektu Treść , kształt i wymiary: Zgodne z podręcznikiem Zasady promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 dostępnym na stronie: http: www.polskawschodnia.gov.pl ZPFE Strony zasady.aspx Strona 43 ww podręcznika Oznakowanie świetlne obiektu: wykonanie projektu graficznego Wykonanie i montaż neonu świetlnego z logotypem Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie (logotyp dostępny na stronie zamawiającego) wraz z instalację elektryczną zasilającą oświetlenie neonu 1. Plafon okrągły, - posiadający niezbędną konstrukcję mocującą i usztywniającą w dystansie od elewacji od minimum 3 cm do maksimum 5 cm. - o średnicy min. 200 cm - materiał czoła neonu - płyta lita, bezbarwna z tworzywa sztucznego, odporna na warunki atmosferyczne, zabezpieczona przed działaniem promieni UV, o gr. min. 10 mm - mocowany w sposób szczelny (zapobiegający dostawaniu się wody oraz wilgoci do rdzenia płyty warstwowej) do elewacji z płyt warstwowych z rdzeniem z wełny mineralnej gr. 15 cm, przy czym w co najmniej w dwóch miejscach zamocowany do stalowych elementów konstrukcyjnych budynku (rygli poziomych), usytuowanych na poziomach ca + 4,70m oraz +6.60 m - widok konstrukcji ściany południowej od strony wnętrza budynku przedstawia rys. K-09, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ - oświetlenie LED, zasilane energią elektryczną o mocy max. 1,5 kW (AC 230V), wyposażone w układ, umożliwiający ręczne włączenie lub wyłączenie oświetlenia o każdej porze doby oraz programowalny sterownik oświetlenia - wymagania dotyczące sterownika: przystosowany do montażu na szynie TS 35 odporny na zakłócenia zabezpieczony przed możliwością zmiany nastaw przez osoby postronne posiadający w pamięci wschody i zachody słońca uwzględniające położenie geograficzne Polski (szerokość i długość geograficzną) posiadający mechanizm obliczania godzin wschodu i zachodu słońca w zależności od współrzędnych geograficznych danego miejsca posiadający możliwość automatycznej zmiany czasu z zimowego na letni oraz letniego na zimowy zgodnie z ustawą zabezpieczenie przed zmianą nastaw w przypadku zaniku napięcia wyposażony w pulpit sterowniczy (programator), umożliwiający: ustawianie godzin automatycznego włączania i wyłączania oświetlenia neonu wprowadzanie poprawek wschodu i zachodu słońca w zależności od warunków lokalnych o nim. ? 60 min, zmianę nastaw aktualnego czasu i daty, programowanie filtra porannego i wieczornego do współpracy z czujnikiem fotoelektrycznym programowanie współrzędnych geograficznych odpowiadających położeniu Polski 1.instalacja zasilająca oświetlenie neonu obejmująca min.: projekt instalacji (schemat), zawierający rozwiązania, gwarantujące właściwe zasilanie oświetlenia dostawę niezbędnych urządzeń i materiałów Ułożenie kabli zasilających natynkowo, w listwach lub rurkach instalacyjnych mocowanych do istniejących ścian na odcinku od tablicy rozdzielczej do punktów poboru -długość trasy kablowej od tablicy rozdzielczej do miejsca montażu neonu: ca 25 mb Wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych związanych z prowadzeniem kabli, wykonaniem przejść przez ściany wewnętrzne (min. 2 przejścia) oraz ścianę zewnętrzną (płyta warstwowa z rdzeniem z wełny mineralnej gr. 15 cm z + okładzina wewnętrzna z płyt gips.-kart. na ruszcie metalowym wraz z izolacją z wełny mineralnej). Przejście przez ścianę zewnętrzną wykonać jako szczelne z zastosowaniem materiałów uszczelniających o odporności ogniowej EI30 Montaż odpowiednich zabezpieczeń przeciwporażeniowych i nadprądowych Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć projekty graficzne (logotyp + tekst) naniesione na elewacje południową budynku ( rysunek elewacji stanowi załącznik nr 10 wykonanie napisu: Litery - wysokość min. 30cm -grubość liter pomiędzy 30-40 mm - treść napisu: CENTRUM BADAWCZO-INNOWACYJNE INSTYTUT AGROFIZYKI PAN W LUBLINIE - rodzaj czcionki jako propozycja ocenianego projektu graficznego - materiał: - płyta kompozytowa (warstwowa)wykonana z dwóch okładzin aluminiowych o gr. min. 0,2 mm każda oraz rdzenia polietylenowego na podkładzie z tworzywa sztucznego - gr. kompozytu większa lub równa 2,5 mm - kolor liter czarny matowy (musi się odróżniać od szarej elewacji) - montowane szczelnie do płyty warstwowej (blacha-wełna-blacha) Prace montażowe prowadzone będą w obszarze na wysokości od 3,00 m do 8,50 m nad poziomem terenu zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem graficznym. Film promocyjny: Zadanie obejmuje przygotowanie 2-minutowego filmu promocyjnego na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego scenariusza, który będzie przystosowany do emisji w telewizji i Internecie oraz na konferencjach i spotkaniach. Spot będzie ukazywał potencjał Instytutu, zaplecze techniczne, ludzi oraz wybrane działania. Przygotowanie filmu obejmie m.in. wykonanie zdjęć, opracowanie tekstu lektorskiego, zapewnienie lektora, opracowanie ścieżki dźwiękowej, wprowadzenie elementów multimedialnych, montaż. Wymagania techniczne: Czas trwania filmu: min. 2 minuty. Do produkcji oraz postprodukcji filmu Wykonawca zobowiązany jest wykorzystać profesjonalny sprzęt i oprogramowanie dedykowane do tego celu oraz powszechnie wykorzystywane w branży. Sprzęt i oprogramowanie muszą pozwalać na produkcję materiału reklamowego o jakości min HD. Opracowany materiał powinien cechować się dynamicznym charakterem przyciągającym uwagę odbiorcy oraz angażującym go w ten odbiór. Na etapie oferty Wykonawca przedstawi propozycję scenariusza filmu uzupełnioną o eksplikację reżyserską zawierającą informacje dot. proponowanych środków realizacyjnych (np. lokalizacji, scenografii, wykorzystania aktorów itp.). Przez eksplikację reżyserską Zamawiający rozumie tekst, w którym muszą być zawarte: artystyczny zamysł filmu, historia przekazana w filmie, opis wizji plastycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia uwag do przedstawionego przez Wykonawcę scenariusza. Prawa autorskie Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dożywotnich praw autorskich do całego dzieła, a w tym do muzyki użytej w spocie, zdjęć, a także do zapewnienia lektora. Impreza otwarcia: Ilość osób - 100 Wstępny harmonogram: 10.30 - 11.00 - rejestracja uczestników (bufet kawowy, ciastka itp.) 11.30 - przecięcie wstęgi 13.30 - obiad (szwedzki stół) 14.30 - zakończenie części oficjalnej (występ chóru - do rozważenia) 15.00 - część nieoficjalna zwiedzanie Lublina (podziemia, wieża, zamek, skansen - do wyboru) uroczysta kolacja (np. Stare Miasto ) Zapewnienie wyżywienia: Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom w trakcie seminarium wyżywienie wraz z obsługą kelnerską oraz serwisem gastronomicznym tj. przygotowaniem pomieszczenia, sprzątaniem, obsługą kelnerską, w ilości zapewniającej sprawną obsługę seminarium (minimum dwie osoby), zastawą ceramiczną, w następującym standardzie: Poczęstunek powitalny W ramach poczęstunku powitalnego Wykonawca zapewni, co najmniej: a.1 filiżankę kawy dla każdego uczestnika b.1 filiżankę herbaty dla każdego uczestnika do wyboru kilka rodzajów herbat w torebkach ; c.sok owocowy (w dzbankach), w kilku smakach- uzupełniane w razie potrzeby; d.wodę mineralną gazowaną i niegazowaną Ilość wody niegazowanej powinna być dwukrotnie większa niż ilość wody gazowanej; e.kompozycje owoców, umieszczone w koszach, szklanych wazonach lub innych naczyniach dekoracyjnych, składające się z kilku rodzajów owoców; f.wybór ciastek i deserów, (różne rodzaje w ilości kilku sztuk na osobę); g.śmietankę lub mleko do kawy w przeznaczonych do tego naczyniach o małej pojemności; h.świeżą cytrynę w plasterkach; i.cukier biały. Jedna przerwa kawowa W ramach serwisu kawowego Wykonawca zapewni, co najmniej: a)1 filiżankę kawy dla każdego uczestnika; b)1 filiżankę herbaty dla każdego uczestnika seminarium do wyboru kilka rodzajów herbat w torebkach ; c)sok owocowy (w dzbankach), w kilku smakach - uzupełniane w razie potrzeby; d)wodę mineralną gazowaną i niegazowaną Ilość wody niegazowanej powinna być dwukrotnie większa niż ilość wody gazowanej; e)kompozycje owoców, umieszczone w koszach, szklanych wazonach lub innych naczyniach dekoracyjnych, składające się z kilku rodzajów owoców;; f)wybór ciastek i deserów, (różne rodzaje w ilości kilku sztuk na osobę); g)dekoracyjne kanapki lub tartinki, na pieczywie jasnym i ciemnym, przygotowane z kilkoma składnikami w ilości kilku kanapek na osobę; h)wybór kilku rodzajów sałatek, każda składająca się z kilku składników, w tym sałatki ze świeżych warzyw; i)śmietankę lub mleko do kawy w przeznaczonych do tego naczyniach o małej pojemności; j)świeżą cytrynę w plasterkach; k)cukier biały. Obiad Miejsce do serwowania posiłków: jednocześnie dla wszystkich uczestników seminarium - w miejscu organizacji seminarium. Obiad serwowany w formie szwedzkiego stołu, w jednej sali. W ramach obiadu Wykonawca zapewni co najmniej: a.Przystawki na zimno kilka rodzajów; b.Sałatki (kilka rodzajów - w tym dwie surówki), każda składająca się z kilku składników; c.Zupy (minimum dwa rodzaje); d.Dania główne na gorąco (kilka rodzajów), w tym: dania mięsne, danie rybne oraz danie jarskie;. e.Ciepłe dodatki do dań na gorąco (kilka rodzajów, np. ziemniaki opiekane, kasza, makaron, ryż, warzywa gotowane); f.Deser składający się z: kilku rodzajów ciast porcjowanych, oraz kilku rodzajów deserów podawanych w pucharkach; g.Napoje gorące (minimum 1 filiżanka kawy dla każdej osoby i minimum 1 filiżanka herbaty dla każdej osoby - do wyboru spośród kilku rodzajów herbat w torebkach; h.Napoje zimne (kilka rodzajów soków owocowych, w dzbankach - uzupełniane w razie potrzeby oraz wody mineralnej (w dzbankach lub buteleczkach 0,25l) - bez limitów, uzupełniana w razie potrzeby. Ilość wody niegazowanej powinna być dwukrotnie większa niż ilość wody gazowanej. 1. Jednocześnie Zamawiający: a.wyklucza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę sztućców i naczyń jednorazowego użytku, w tym wykonanych z plastiku (wszystkie dania oraz napoje gorące podane zostaną w naczyniach ceramicznych, napoje zimne serwowane będą w szklankach, do konsumpcji przygotowane zostaną sztućce metalowe; użyta zastawa będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana), b.zastrzega, iż żadne posiłki nie mogą być serwowane na korytarzu obiektu, w którym odbędzie się seminarium, c.zastrzega, aby posiłki (przerwy kawowe, obiady) podawane były w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników seminarium. d.Wykonawca zapewni stoły i obrusy dla obsługi posiłków. 2. W zakresie wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: a.zrealizowania wyżywienia w tym samym budynku (bez potrzeby przechodzenia przez przestrzeń na otwartym powietrzu), w którym odbędzie się seminarium, czyli w siedzibie Zamawiającego - Zamawiający zapewnia przestrzeń do spożywania posiłków jak też zaplecze na ich przygotowanie , b.terminowego przygotowania posiłków, zgodnie z ramowym programem seminarium, c.zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowywaniu posiłków, d.przygotowania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaiconych, z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia, e.zapewnienia posiłków odpowiedniej jakości, dostosowanej do elitarnego charakteru seminarium. W terminie do 7 dni przed terminem realizacji seminarium Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru: dwa zestawy na poczęstunek powitalny, dwa zestawy kawowe i trzy zestawy obiadowe. Zamawiający wybierze po jednym zestawie w każdej kategorii. Wykonawca uwzględni ewentualne uwagi Zamawiającego w ostatecznym menu. Świadczenie usług żywienia powinno odbywać się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na organizację imprezy otwarcia to 20 000 zł brutto. W celu przeprowadzenia oceny technicznej przedstawionej oferty - Oferent zobowiązany jest do przedłożenia: 1.Koncepcja graficzna strony internetowej dedykowanej ww projektowi Koncepcja powinna zawierać minimum wydruk w formacie A4 hipotetycznego print screena, z którego wynikał będzie układ informacji i zakładek, kolorystyka, funkcjonalność, logo typowanie rozkład przykładowych zdjęć i inne informacje, które umożliwią ocenę punktową tego elementu. 2.Koncepcja graficzna folderu promocyjnego Koncepcja zawierać powinna wygląd strony tytułowej oraz wewnętrznego układu dwóch rozłożonych stron. Z koncepcji wynikać powinna przybliżona koncepcja kolorystyki, układu graficznego, czcionki, rozkład zdjęć, układ logotypów. Wydruk może być wykonany na zwykłym papierze, natomiast oferent winien dostarczyć przykładowy wydruk innego, dowolnego foldera wykonanego w technologii opisanej w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga! ocenie punktowej podlegać będzie wydruk na zwykłym papierze i zawarta na nim koncepcja graficzna. 3.Nadruk promocyjny i dostawa gadżetów Wykonawca winien dostarczyć próbki gadgetów wymienionych w opisie przedmiotu zmówienia. Próbki nie muszą zawierać ostatecznych logotypów. Ocenie pod względem spełnia-nie spełnia poddane zostaną jedynie parametry techniczne. 4.Zaprojektowanie graficzne i wydrukowanie ulotek promocyjnych Zamawiający nie wymaga na etapie składania ofert próbek lub koncepcji graficznej. 5.Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej Nie wymagane na etapie składania ofert 6.Zaprojektowanie, wykonanie i montaż oznakowania świetlnego obiektu Z koncepcji wynikać powinna przybliżona koncepcja kolorystyki, układu graficznego, czcionki, układ logotypu. Wydruk może być wykonany na zwykłym papierze. 7.Wykonanie krótkiego filmu promocyjnego Wykonawca załączy propozycję scenariusza filmu uzupełnioną o eksplikację reżyserską zawierającą informacje dot. proponowanych środków realizacyjnych (np. lokalizacji, scenografii, wykorzystania aktorów itp.). Przez eksplikację reżyserską Zamawiający rozumie tekst, w którym muszą być zawarte: artystyczny zamysł filmu, historia przekazana w filmie, opis wizji plastycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia uwag do przedstawionego przez Wykonawcę scenariusza. 8.Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie imprezy otwarcia projektu Numeracja zgodna z SIWZ: 4.Rozwiązania równoważne: 1)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2)Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 3, do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3)Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4)Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na następujące części składowe przedmiotu zamówienia na okres minimum: a)12 miesięcy na części składowe przedmiotu umowy, Zaprojektowanie graficzne i wydrukowanie folderu promocyjnego, Nadruk promocyjny i dostawa gadżetów, Zaprojektowanie graficzne i wydrukowanie ulotek promocyjnych, b)24 miesięcy na części składowe przedmiotu umowy, Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej, Zaprojektowanie, wykonanie i montaż oznakowania świetlnego obiektu, w tym na towarzyszące im prace montażowe, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu zdawczo - odbiorczego. Gwarancja i rękojmia zostaną udzielona na zasadach i w zakresie określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2)Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 3)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 7)Zgodnie z art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1)Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 76 1130 1206 0028 9107 8990 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie ul. Dolna 3 Maja 3 20 - 079 Lublin z adnotacją Wadium - Wykonanie usługi polegającej na promocji projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie A-2401-62 2014 PORPW.01.03.00-06-006 11-00 5)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt 2) terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6)Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a.gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, b.okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7)Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a.poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, b.poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach dopuszczonych przez Prawo zamówień publicznych należy dołączyć w oryginale do oferty. 9)W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu jego wniesienia. 10)W ofercie należy wpisać nr konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu. 11)UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 12)Zgodnie z art. 46. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryteria jakościowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach