Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020 , fax. 059 8426518
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
ul. Dominikańska 5-9 5-9
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, fax. 059 8426518
REGON: 00027780700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorzadowa Jednostka Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu Funkcji Specjalisty ds. inwestycji i monitoringu finansowego projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Program - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji specjalisty ds. inwestycji i monitoringu finansowego projektu obejmuje następujący zakres czynności: 1.opracowaniu systemu księgowania wydatków i rozliczeń w ramach projektu, 2.monitorowaniu budżetu p - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczącego pełnienia funkcji specjalisty ds. inwestycji i monitoringu finansowego w co najmniej jednym projekcie realizowanym przy współfinansowaniu Unii Europejskiej. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności t.j. -wyszczególnienie osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. inwestycji i monitoringu finansowego projektu z podaniem kwalifikacji tej osoby - zał. nr 3 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Wykaz wykonanych w okresie trzech lat usług (zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia publicznego odpowiadającego swoim rodzajem do przedmiotu niniejszego zamówienia, finansowanego ze środków unijnych o wartości co najmniej 1 mln PLN z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub faktura z potwierdzona zapłatą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi konsultacyjno-doradcze na potrzeby opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla miasta Kościerzyna (GPR) w ramach projektu pt. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Kościerzyny szansą rozwoju całego miasta - opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji z podziałem na trzy części
Dodano: 2016-06-03 - OPRACOWANIE STRATEGII PRZEWIDYWANIA I ZARZĄDZANIA ZMIANĄ GOSPODARCZĄ W POWIECIE BYTOWSKIM DO 2025R. NA POTRZEBY PROJEKTU STRATEGIA I KWALIFIKACJE - NASZE NARZĘDZIA NA ZMIANY W GOSPODARCE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - III
Dodano: 2012-08-14 - OPRACOWANIE STRATEGII PRZEWIDYWANIA I ZARZĄDZANIA ZMIANĄ GOSPODARCZĄ W POWIECIE BYTOWSKIM DO 2025R. NA POTRZEBY PROJEKTU STRATEGIA I KWALIFIKACJE - NASZE NARZĘDZIA NA ZMIANY W GOSPODARCE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Dodano: 2012-06-14 - OPRACOWANIE STRATEGII PRZEWIDYWANIA I ZARZĄDZANIA ZMIANĄ GOSPODARCZĄ W POWIECIE BYTOWSKIM DO 2025R. NA POTRZEBY PROJEKTU STRATEGIA I KWALIFIKACJE - NASZE NARZĘDZIA NA ZMIANY W GOSPODARCE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Dodano: 2012-05-18 - Przetarg na usługę polegającą na opracowaniu Strategii Zarządzania Zmianą Gospodarczą dla Powiatu Malborskiego na lata 2012-2019, w ramach projektu pn. Wczoraj - Dziś - Jutro. Etap 2. Partnerstwo na rzecz opracowania i wdrożenia Strategii Zarządzania Zmianą Gospodarczą w Powiecie Malborskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2011-09-21 - Przetarg na usługę polegającą na opracowaniu Strategii Zarządzania Zmianą Gospodarczą dla Powiatu Malborskiego na lata 2012-2019, w ramach projektu pn. Wczoraj - Dziś - Jutro. Etap 2. Partnerstwo na rzecz opracowania i wdrożenia Strategii Zarządzania Zmianą Gospodarczą w Powiecie Malborskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2011-09-06