Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów przeciwpożarowych na punktach obserwacyjnych oraz w Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Brynek.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek ogłasza przetarg

  • Adres: 42690 Brynek, ul. Grabowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 491 , fax. 322 857 491
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek
    ul. Grabowa 3
    42690 Brynek, woj. śląskie
    tel. 322 857 491, fax. 322 857 491
    REGON: 27253624400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brynek.katowice.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów przeciwpożarowych na punktach obserwacyjnych oraz w Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Brynek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 – Pełnienie dyżuru na dwóch wieżach obserwacyjnych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa. Prace z zakresu obserwowania terenów leśnych z dwóch wież p.poż dotyczą całego sezonu (w okresie od 1 marca do 15 października, w godz. od 9.00 do odwołania). Za dyżur płacone jest zgodnie z godzinami pełnionego dyżuru, w razie odwołania dyżuru za dzień gotowości do pracy naliczana będzie 1 godzina/dzień. Zamawiający oszacował ilość godzin pełnionego dyżuru na wieżach p.poż na 3200 H. Powyżej oszacowane godziny pełnienia dyżuru wynikają z średniej wieloletniej ilości godzin pełnionego dyżuru na wieżach p.poż., co uzależnione jest od sytuacji pogodowej w danym roku. Uwzględniając możliwość zmian pogodowych ilość godzin pełnionego dyżuru może ulec zmianie. Odbiór prac odbywać się będzie na podstawie potwierdzenia przez osobę prowadzącą nadzór merytoryczny nad pracami z zakresu p.poż. dla pracownika pracującego na wieży obserwacyjnej Dziennika Obserwatora. Zadanie 2 – Pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym Nadleśnictwa. Prace z zakresu pełnienia dyżuru w Puncie Alarmowo – Dyspozycyjnym Nadleśnictwa dotyczą całego sezonu (okres od 1 marca do 15 października). Godziny dyżurowania: dni robocze od godz. 15.00 do godziny zarządzonej w komunikacie RDLP, dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta oraz inne dni, gdy biuro Nadleśnictwa nie pracuje, itp.) od godziny 9.00 do godziny zarządzonej w komunikacie RDLP. Zamawiający oszacował, że ilość godzin pełnionego dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym na 1200 H. Powyżej oszacowane godziny pełnienia dyżuru wynikają z średniej wieloletniej ilości godzin pełnionego dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym., co uzależnione jest od sytuacji pogodowej w danym roku. Uwzględniając możliwość zmian pogodowych ilość godzin pełnionego dyżuru może ulec zmianie. Odbiór prac odbywać się będzie na podstawie potwierdzenia przez osobę prowadzącą nadzór merytoryczny nad pracami z zakresu p.poż. dla pracownika pracującego na Punkcie Alarmowa – Dyspozycyjnym Listy Obecności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251120-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania 1 – 3.000,00 zł - dla zadania 2 – 2.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną