Przetargi.pl
wykonanie usługi polegającej na organizacji w dniach 21 i 22 czerwca 2014 r. dla mieszkańców Gminy Bielsk dwudniowej imprezy kulturalno - rekreacyjno - sportowej pn.: Piknik integracyjny Dni Bielska 2014

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolności 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2615505 , fax. 024 2615189
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolności 3A 3A
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 024 2615505, fax. 024 2615189
    REGON: 00053358700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi polegającej na organizacji w dniach 21 i 22 czerwca 2014 r. dla mieszkańców Gminy Bielsk dwudniowej imprezy kulturalno - rekreacyjno - sportowej pn.: Piknik integracyjny Dni Bielska 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie dla mieszkańców Gminy Bielsk dwudniowej imprezy kulturalno - rekreacyjno - sportowej w dniach 21 i 22 czerwca 2014 roku z wykorzystaniem lokalnych walorów /niematerialnych: jak występy zespołów, orkiestry i materialnych: obiekty Gminnego Ośrodka Kultury, klubu sportowego, zbiornika wodnego/ pozwolą na doskonałą integrację społeczeństwa oraz promocję lokalnych walorów dla uczestników pikniku z naszej Gminy i gmin ościennych. Termin zorganizowania dwudniowej imprezy kulturalno - rekreacyjno - sportowej: 21 i 22 czerwiec 2014 roku Organizacja polegała będzie na: Dzień pierwszy /sobota - 21 czerwca 2014 roku/: -w godzinach 9:00 - 15:00 - turniej piłki nożnej drużyn niezrzeszonych - zorganizowany na obiekcie ORLIK 2012 zlokalizowany przy ul. Sportowej. Nagrodzone zostaną zgodnie z regulaminem trzy najlepsze drużyny, najlepszy piłkarz, bramkarz i król strzelców. W turnieju weźmie udział od 8 do 10 drużyn, każda drużyna będzie składała się 6 zawodników plus zawodnicy rezerwowi. Przewidywany czas trwania turnieju to 6 godzin, grupa docelowa odbiorców /uczestnicy turnieju i widzowie/ to około 300 osób w tym bezpośredni uczestnicy turnieju to około 100 - 110 osób. -od godziny 15:00 do godziny 18:00 - występy twórców, zespołów lokalnych tj. zespoły ze szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola z terenu Gminy jak również i zespoły działające przy Gminnym Ośrodku Kultury w Bielsku. Całość odbywać się będzie na scenie zlokalizowanej przy ulicy Glinki. Przewidywana grupa docelowa bezpośrednich uczestników występujących na scenie to około 100 osób, przewidywana grupa odbiorców /widzów/ to około 700 - 900 osób. -w godzinach 18:00 - 19:00 występ Gwiazdy sobotniego wieczoru, zespół ogólnopolski grającego gatunek muzyczny disco polo /np. Fanatic lub Maxel lub Skaner lub Toples itp./ Przewidywana grupa odbiorców /widzów/ to około 800 - 1000 osób. -od godziny 19:00 do 24:00 zabawa taneczna prowadzona przez lokalny zespół muzyczny /np Acord lub Axell lub Best lub Quatro/. Przewidywana grupa odbiorców /widzów/ to około 800 - 1000 osób. -od godziny 17:00 do godziny 1:00 zapewniona będzie ochrona przez wyspecjalizowaną firmę ochroniarską /12 agentów ochrony/ i opieka medyczna. Całość odbywać się będzie przy ulicy Glinki. Drugi dzień /niedziela - 22 czerwca 2014 roku/: -od 5:00 do godziny 10:00 zorganizowane zostaną zawody wędkarskie w dwóch kategoriach /seniorzy i juniorzy/. Zwycięzcy zostaną wyłonieni zgodnie z opracowanym regulaminem. Całość odbywać się będzie przy ulicy Glinki. Przewidywana grupa docelowa około 100 osób. -o godzinie12:00 rozpocznie się uroczysta msza świętą odpustową /Suma/ w kościele Parafialnym PW. Św. Jana Chrzciciela w Bielsku - miejsce - Plac Wolności -po zakończonej liturgii uroczystości przeniosą się na ul. Glinki, pierwszym występem około godziny 14:00 będzie koncert Bielskiej Orkiestry Dętej trwający około 1 godziny. Następnie zaprezentują się lokalni twórcy /zespoły Gminnego Ośrodka Kultury, szkół i przedszkoli/. Występ trwać będzie około 2 godzin. -od godziny 17:00 do 18:00 zaprezentuje się Gwiazda Dni Bielska, będzie to zespół lub wokalista - gwiazda polskiej estrady np. Ivan Komarenko lub SUmptuastic lub Papa D, Dwa Plus Jeden lub Krywań itp. Przewidywana grupa odbiorców /widzów/ to około 1000 osób. -od godziny 18:00 do 24:00 zorganizowana zostanie zabawa taneczna, będzie to zabawa prowadzano przez lokalny zespół muzyczny /np Acord lub Axell lub Best lub Quatro/. Przewidywana grupa odbiorców /widzów/ to około 800 - 1000 osób. -od godziny 17:00 do godziny 1:00 będzie zapewniona ochrona przez wyspecjalizowaną firmę ochroniarską /12 agentów ochrony/ i opieka medyczna. -imprezie towarzyszyć będą liczne atrakcje: foto animacji dla dzieci około 3 godziny - występy np. szczudlarzy, malowanie rąk i twarzy, udostępnieniu bezpłatnie np. trampoliny lub huśtawki linowej lub zjeżdżalni itp. pokaz sprzętu wojskowego, wesołe miasteczko, stragany, konkursy oraz catering dla mieszkańców - uczestników pikniku i występujących gości- 1500 porcji grilowych w skład których będzie wchodziła kiełbaska grilowa z pieczywem i musztardą /ketchupem. Miejsce realizacji ul. Glinki /plac przed Gminnym Ośrodkiem Kultury w Bielsku/. -około godziny 20.00 Zamawiający oczekuje, że zostanie przeprowadzony profesjonalny pokaz pirotechniczny trwający około 1 kwadransu. Miejsce realizacji ul. Glinki /plac przed Gminnym Ośrodkiem Kultury w Bielsku/. W ramach wykonywania usługi - Wykonawca zobowiązany jest do: a)przygotowania plakatów zapraszających na PIKNIK INTEGRACYJNY DNI BIELSKA na których będą umieszczone informacje o występujących zespołach oraz o wszystkich atrakcjach oraz umieszczenie informacji o dofinansowaniu zabawy ze środków PROW, b)zawarcie umów z artystami i opłacenie kosztów koncertów artystycznych na scenie wraz z rozliczeniem z tytułu tantiem autorskich /ZAIKS/, zapewnieniem noclegów, wyżywienia, i innych wymagań określonych przez artystów m.in. w ich raiderach , c)sprzątania terenu imprezy w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu: pierwszy i drugi dzień, d)przygotowania namiotów, które zostaną rozstawione w przypadku deszczu, e)zapewnienie dostawy energii elektrycznej. Koszt zużytej energii elektrycznej pokrywa Wykonawca , f)Zabezpieczy Imprezę od strony medycznej i sanitarnej, g)ubezpieczenie imprezy; h)dostarczenie, montaż i demontaż o minimalnych wymiarach podestu scenicznego: o wymiarach minimum szer. 10m x 8m z zadaszeniem estradowym pokrywającym w całości powierzchnię podestu scenicznego, powierzchnia sceny antypoślizgowa; OŚWIETLENIE - minimum 13 x 1000W i 8 x 500W, wytwornica dymu, konsola. NAGŁOŚNIENIE : -o mocy minimum 2 x 4,5 kW, -konsola 4 x odsłuch 250W, -mikrofony 11 szt. w tym 4 szt. bezprzewodowe -zgodnie z raider-em artysty 5.Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem na którym planowana jest impreza -wizja w terenie. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu imprezy i jego otoczenia, a także zdobyć na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia tj. przeprowadzenie dwudniowego pikniku. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu imprezy poniesie Wykonawca. 6.Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.100,00 zł. słownie: tysiąc sto złotych Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 20.02.2014 roku, godz. 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach